Dat kun je nog steeds niet na 3 doelpunten tegen tegenstanders die al op de knieën liggenquote:Op zondag 5 november 2023 19:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, iedereen wist al te zeggen dat hij helemaal niks kon na een invalbeurt van 10 minuten op rechtsbuiten.
quote:Op zondag 5 november 2023 18:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
Straks blijkt onze Duitse TD ook een slachtoffer van Steijn...
Ik begin er een beetje in te gelovenquote:Op zondag 5 november 2023 19:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
"Sven is de dupe van Steijn geweest "
Beetje hangen en wurgen maar uiteindelijk terechte overwinning.quote:Op zondag 5 november 2023 19:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Jullie komen wel weer goed weg zeg
Was gewoon een goal naar mijn mening.quote:Op zondag 5 november 2023 19:31 schreef manny het volgende:
Wat was er nou met die 2e goal van Brobbey. Vermeend duwen / hoog been?
Tsja, zei Cruijf niet ooit dat het leuk was als je van de topteams wint, maar als je bij de kleintjes altijd punten verspeelt het nog niks is.quote:Op zondag 5 november 2023 19:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kun je nog steeds niet na 3 doelpunten tegen tegenstanders die al op de knieën liggen
3-1 onterecht afgekeurd, dus valt wel mee dit keer.quote:Op zondag 5 november 2023 19:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Jullie komen wel weer goed weg zeg
Vermeend duwen bij die laatste verdediger.quote:Op zondag 5 november 2023 19:31 schreef manny het volgende:
Wat was er nou met die 2e goal van Brobbey. Vermeend duwen / hoog been?
Ah het laat Zlatan, Chivu en Mido het maar zelf uitzoeken- syndroom is er nog steeds.quote:Op zondag 5 november 2023 20:24 schreef BobW het volgende:
Akpom vertelt dat hij zich erg alleen voelde de eerste twee maanden. En dat Van 't Schip op een menselijk niveau met hem gepraat heeft, dat was eerder nog niet gebeurd.
Dat heeft Steijn goed gedaan zeg.
Die Steijn is geen people manager als je alles zo hoortquote:Op zondag 5 november 2023 20:24 schreef BobW het volgende:
Akpom vertelt dat hij zich erg alleen voelde de eerste twee maanden. En dat Van 't Schip op een menselijk niveau met hem gepraat heeft, dat was eerder nog niet gebeurd.
Dat heeft Steijn goed gedaan zeg.
Ok.quote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik,krijg een Heitinga deja vu hier, toen werden de eerste wedstrijden ook gewonnen, uiteindelijk was het alsnog erg matig zoals vandaag ook, het was wel beter dan voorgaande wedstrijden
ik wel, als ik manager zou worden bij een big 4 kantoor dan zou ik denk ik wel slagen.quote:Op zondag 5 november 2023 20:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die Steijn is geen people manager als je alles zo hoort
Volendam en Heerenveen zijn nou ook niet hoogvliegers toch?quote:Op zondag 5 november 2023 20:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nu wachten op Derksen, VdV, Sneijder en Andy.
Die gaan zeggen dat Steijn ook wel had gewonnen de laatste twee wedstrijden.
utrecht, fortuna en excelsior had je ook gewoon moeten winnen. Is ook niet gebeurdquote:Op zondag 5 november 2023 20:57 schreef Document1 het volgende:
[..]
Volendam en Heerenveen zijn nou ook niet hoogvliegers toch?
Dit seizoen is sowieso uitzitten, bij de eerste vier eindigen is met deze selectie niet mogelijk. Dus gewoon hopen dat je Europees voetbal kan halen. Als dat Van 't Schip lukt zou dat al een wereldprestatie zijn, ook als dat met lelijk voetbal gebeurt.quote:Op zondag 5 november 2023 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik,krijg een Heitinga deja vu hier, toen werden de eerste wedstrijden ook gewonnen, uiteindelijk was het alsnog erg matig zoals vandaag ook, het was wel beter dan voorgaande wedstrijden
Steijn had niet gewonnen.quote:Op zondag 5 november 2023 20:57 schreef Document1 het volgende:
[..]
Volendam en Heerenveen zijn nou ook niet hoogvliegers toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |