SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
[ Bericht 0% gewijzigd door Bofjijff op 04-11-2023 16:18:35 ]
Dat had ik nog niet gelezenquote:Op zaterdag 4 november 2023 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mag niet meer spelen dit seizoen, dus waarom
Een speler mag per seizoen voor 2 clubs uitkomen. En dat heeft hij gedaan.quote:
Fitz-Jim is verhuurd aan Excelsior.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:43 schreef Bofjijff het volgende:
OP is nu iets geupdate (plaatje met mislintat en steijn weg + selectie klopt nu qua namen als het goed is). Laat maar weten als ik iemand heb gemist.
En het is Godts.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:43 schreef Bofjijff het volgende:
OP is nu iets geupdate (plaatje met mislintat en steijn weg + selectie klopt nu qua namen als het goed is). Laat maar weten als ik iemand heb gemist.
Wel een overwinning voor Ajax. Tegen PSV (1e helft) en Volendam (hahaha het was maar Volendam11!!1!!) stond het gewoon goed. Ajax moet gewoon die Sutalo en Gaaei niet meer opstellen. Dan moet het linkerrijtje binnen no-time weer in zicht zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:10 schreef Document1 het volgende:
Wat is de verwachting bij jullie tegen Heerenveen? Ik verwacht een gelijkspel.
Winst. Heerenveen is traditioneel nooit goed in ArenA en ze missen volgens mij ook hun 2 beste spelers, in ieder geval Sahraoui.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:10 schreef Document1 het volgende:
Wat is de verwachting bij jullie tegen Heerenveen? Ik verwacht een gelijkspel.
quote:Volgens Voetbal International is de verwachting dat Ajax in de winterse transferperiode inzet op versterking van de nummer zes positie. Benjamin Tahirovic kon tot nu toe nog niet overtuigen, terwijl Sivert Mannsverk al enige tijd uit de roulatie is met een blessure. De Noorse jeugdinternational werd bovendien tegen het advies van de scouting aangetrokken.
Meerdere spelers die afgelopen zomer naar Ajax kwamen kunnen mogelijk alweer vertrekken uit Amsterdam. Clubs uit Denemarken volgen de situatie van Anton Gaaei op de voet, terwijl het perspectief van Borna Sosa ook twijfelachtig is vanwege zijn kwetsbaarheden bij balverlies.
Voor Chuba Akpom is er interesse van Engelse clubs. Ook hij komt er bij Ajax niet aan te pas en hij ontvangt bovendien een fors salaris. Het perspectief voor Jakov Medic is gering, terwijl ook Gaston Ávila niet in aanmerking komt voor een basisplek indien iedereen fit is.
Binnen Ajax is er nog wel vertrouwen in Branco van den Boomen, Carlos Forbs, Josip Sutalo en Georges Mikautadze. Diant Ramaj maakt tot nu toe een sterke indruk, maar hij zal naar verwachting weer op de bank plaats gaan nemen als Géronimo Rulli fit is.
Wordt weer een drukke winterse tranfserperiode..quote:Het lijkt erop dat Steven Bergwijn komende winter gaat vertrekken bij Ajax. Volgens Voetbal International moet de club spelers verkopen om de selectie te kunnen versterken en daarbij zijn veel ogen vooral gericht op Bergwijn. Zelf zou hij ook openstaan voor een vertrek en de verwachting is dat hij naar Saoedi-Arabië, Qatar of de Verenigde Arabische Emiraten gaat vertrekken.
De vader van Bergwijn is onlangs op het vliegtuig gestapt om de transfermogelijkheden te onderzoeken, terwijl mensen rondom de international ook volop bezig zijn. Ajax heeft de inkomende transfermiljoenen en het vrijgekomen salaris nodig om zelf de transfermarkt op te kunnen te gaan.
Meerdere spelers zouden echter hebben aangegeven te willen vertrekken en tegenover hun zaakwaarnemer de opdracht hebben gegeven om de mogelijkheden voor een winterse transfer te onderzoeken. Een aantal spelers van Ajax ziet een vertrek naar Saoedi-Arabië als zeer interessant.
En dat met een staf die niet compleet/tijdelijk is en een tijdelijke trainer.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
[..]
Wordt weer een drukke winterse tranfserperiode..
Tsja, je zult toch wel wat op bank moeten hebben zitten.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
[..]
Voor Avila heb je Hato en Kaplan (als ie ooit fit is)quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, je zult toch wel wat op bank moeten hebben zitten.
Alleen heeft Branco niet de 'stofzuiger' kwaliteiten.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:25 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien gewoon Branco als '6', zoals Schöne dat invulde? En je hebt Vos ook nog.
Zal er ook wel aan liggen hoe het de komende weken zich allemaal ontwikkelt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
[..]
Dit. We gaan de komende maand zien wie zijn kans nog gaat grijpen. Daar gaan ongetwijfeld toch wel een aantal Mislintat-aankopen bij zitten.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zal er ook wel aan liggen hoe het de komende weken zich allemaal ontwikkelt.
Ar'Jany Martha mis ik in de verdediging.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:43 schreef Bofjijff het volgende:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben te lui om het na te rekenen, maar van wedstrijd naar wedstrijd leven lijkt me ook de betere optie, hopelijk zetten ze morgen weer een stap.
niks van gezien. En ligt Gorter er niet uit nog?quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat zou er waar zijn van de geruchten dat Gorter morgen weer speelt i.p.v. Ramaj? Zou Van 't Schip echt zo achterlijk zijn?
Werd geroepen dat het AD dat had beweerd, maar ik kan het nergens vinden. En daarbij, de vermoedelijke opstellingen van de laatste weken hebben één overeenkomst, ze kloppen nietquote:Op zaterdag 4 november 2023 17:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat zou er waar zijn van de geruchten dat Gorter morgen weer speelt i.p.v. Ramaj? Zou Van 't Schip echt zo achterlijk zijn?
Zit hij volwaardig bij de selectie dan? (Geen idee hoe dat precies werkt)quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ar'Jany Martha mis ik in de verdediging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |