Dus wat heb je gegeten? En wat erbij?quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die uitjes
Ik ging vandaag pretentieloos uit eten. Inmiddels jaarlijkse traditie, volgend jaar ben ik aan de beurt het restaurant uit te zoeken.
Onze ouders werden jaren geleden goede vrienden, inclusief weekendjes weg met de kinderen (waaronder ik dus). Vandaag concludeerde ‘de jeugd’ dat genoemde kinderen nu de leeftijd hebben waarop de ouders begonnen die weekendjes met ons weg gaan
Helaas inmiddels 1 ouder minder in het gezelschap, en de meeste kinderen hebben gezinnen gesticht.
Maar dat etentje… dat is alleen met ‘de originele’ kern.
Mosterd soep met spekjes. Genoeg spekjes, te weinig mosterd.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus wat heb je gegeten? En wat erbij?
Ik denk dan, hoe zit je dan bij elkaar een menu samen te stellen en iemand zegt: wanneer we nou in een schaaltje 3 doorgesneden Amsterdamse uitjes doen. Hoe zou de rest dan kijken? Mij kan je wegdragenquote:Op zaterdag 4 november 2023 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moest ook grinniken om de Amsterdamse uitjes. Maar het verbaast me ook niet eigenlijk. Kesbeke is nogal van de collabs.
En dat was het idee dat het haaldequote:Op zaterdag 4 november 2023 23:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dan, hoe zit je dan bij elkaar een menu samen te stellen en iemand zegt: wanneer we nou in een schaaltje 3 doorgesneden Amsterdamse uitjes doen. Hoe zou de rest dan kijken? Mij kan je wegdragen
Dessert idee was 3 chocolade vlokkenquote:Op zaterdag 4 november 2023 23:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dat was het idee dat het haalde
Van een pretentieus merk, waar het goed mee kokketeren isquote:Op zaterdag 4 november 2023 23:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dessert idee was 3 chocolade vlokken
En de zoetstofquote:Op zaterdag 4 november 2023 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moest ook grinniken om de Amsterdamse uitjes. Maar het verbaast me ook niet eigenlijk. Kesbeke is nogal van de collabs.
Kühnequote:Op zaterdag 4 november 2023 23:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En de zoetstof
Hopeloos overschat die Kesbeke. Smerig gewoon wat die maken.
Is er nooit jonge!quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:46 schreef Molo het volgende:
Lieve mensen, vandaag dje crompouce van Van Maanen geprobeerd en het was tegen verwachting in fantastisch
Probeer dat allen!
Lagen er vandaag tal van, waaronder zonder reservering drie voor de familie Moloquote:
🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Lagen er vandaag tal van, waaronder zonder reservering drie voor de familie Molo
[ afbeelding ]
Zo te zien zit Van Maanen dichtstbijzijn bij jou in Leiden of Alphen aan de Rijn.quote:
Waaaaar? Wil het ook eigenlijk niet weten, zit op mn nietspool.quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Lagen er vandaag tal van, waaronder zonder reservering drie voor de familie Molo
[ afbeelding ]
En thuis nog een boterham met pindakaasquote:Op zaterdag 4 november 2023 23:45 schreef Blues het volgende:
Ze waren gemarineerd met iets.
Wat weet ik niet.
Ja & Jaquote:Op zondag 5 november 2023 00:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
En thuis nog een boterham met pindakaas![]()
Jullie hebben toch eerder bij/met Ron gegeten? Was het druk hier eigenlijk?
Ditquote:Op zaterdag 4 november 2023 23:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En de zoetstof
Hopeloos overschat die Kesbeke. Smerig gewoon wat die maken.
Geef mij die affogato maarquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die creme catalana klinkt wel erg goed.
Van Maanenquote:Op zaterdag 4 november 2023 23:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waaaaar? Wil het ook eigenlijk niet weten, zit op mn nietspool.
Ja! de eerste keer dat ik het in een restaurant bestelde ging er een wereld voor me open. Zķ lekker en zķ simpelquote:Op zondag 5 november 2023 00:23 schreef Blues het volgende:
affogata is lekker zeg!
Ook makkelijk te maken thuis
Ik heb hem al twee keer op, maar snap de hype juist niet. Een goede tompouce is veel lekkerder. En daar is Van Maanen dan weer niet de beste bakker voor.quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:46 schreef Molo het volgende:
Lieve mensen, vandaag dje crompouce van Van Maanen geprobeerd en het was tegen verwachting in fantastisch
Probeer dat allen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |