Et tu, DP? Een wappie?quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaja, je versprak je gewoon en nu IS HET OUT!!
ZIE JE WEL DAT DE ZIEKENHUIZEN IN HET COMPLOT ZITTEN!!! DOE JE EIGEN ONDERZOEK!!!!quote:
Goed, wel. Ik was erg moe de hele week want er was eindelijk rust. Dat ben ik nog steed wel, maar ik zit wel lekker in mn vel.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:56 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe gaat het verder? Hoe voel je je?
Ik had ook niet zo'n zin in die vaccinatie, maar als ik aan de laatste keer denk dat ik een luchtwegontsteking had en hoe ik daar met mijn astma op reageerde wilde ik de gok toch niet wagen. Ben echt een maand lang ziek geweest met blafhoest waarbij de spoedarts me vroeg of ik kinkhoest hadquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:40 schreef gcjoel het volgende:
Geen prikken hier, ga ook geen covid meer halen.
Nu onderweg naar een vriendin, we gaan hot potten! Zo benieuwd naar en zin in
Ik kom niet in aanmerking voor griepprik. Of kan je die ook altijd aanvragen? Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 4 november 2023 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had ook niet zo'n zin in die vaccinatie, maar als ik aan de laatste keer denk dat ik een luchtwegontsteking had en hoe ik daar met mijn astma op reageerde wilde ik de gok toch niet wagen. Ben echt een maand lang ziek geweest met blafhoest waarbij de spoedarts me vroeg of ik kinkhoest hadKon ook niet in bed liggen, kon alleen zittend een beetje proberen te slapen. Maar het hoesten hield me steeds uit mijn slaap.
Je kunt m doorgaans ook op eigen kosten halen bij de huisartsquote:Op zaterdag 4 november 2023 17:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kom niet in aanmerking voor griepprik. Of kan je die ook altijd aanvragen? Geen idee eigenlijk
Waar had je besteld? Mattsleeps heeft al een black friday aanbieding nu.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:25 schreef Lonaa het volgende:
De beddensoap gaat wel verder. Ik heb de bestelling die ik had gedaan geannuleerd. Het was een goede aanbieding en de levertijd zou kort zijn, dus ik ging er toch voor. Na plaatsen van de bestlling bleek het niet 1 matras van 160 maar toch 2 van 80. Nou ja, akkoord.
Toen bleek de leverdatum niet te zijn wat ze beloofd hadden. En nog eens niet. En nu nog eens niet. Dus ik heb bozig gebeld vandaag en ze konden niks voor me doen. Akkoord, dan laat maar.
Vandaag naar de beddenwinkel, keuze gemaakt voor teringveel geld want "uit voorraad leverbaar", hihaho grapj0n levertijd van 11 tot 13 weken.
Ergo, ik heb nog steeds geen matras
Mijn geannuleerde bestelling kwam van Jysk. Mijn "ik ga niet 3 maand wachten"bestelling van TotaalBed.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Waar had je besteld? Mattsleeps heeft al een black friday aanbieding nu.
En Ikea? Daar kan je toch op de site van het filiaal zien of ze daadwerkelijk op voorraad zijn?quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn geannuleerde bestelling kwam van Jysk. Mijn "ik ga niet 3 maand wachten"bestelling van TotaalBed.
Ik overweeg nu toch een matras van matrasaanhuis, dat @:sigme aanraadde. Ik ga ze maandag even bellen.
MattSleeps heb ik ook wel even naar gekeken, ze hebben wel prima aanbieding.
Ik ben bij de Ikea geweest een tijdje geleden om te proefliggen maar ik was nergens echt content over. Maar goed, het kan alsnog.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En Ikea? Daar kan je toch op de site van het filiaal zien of ze daadwerkelijk op voorraad zijn?
Dit soort trainingen zijn veel meer dan dat. Ja er zitten oefeningen tussen die bij yoga of pilates ook zitten. Maar ook hele andere oefeningen. Maar in plaats van de houding vasthouden zoals bij yoga is het vaak meer in beweging blijven op een rustig tempo.quote:Op zaterdag 4 november 2023 12:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dat dan een andere naam voor yoga, pilates?
Ja. En dan was er ook nog dat matras dat nieuw was en ik mocht ophalen maar in de kelder had gelegen en toen was gaan schimmelenquote:Op zaterdag 4 november 2023 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Wat waardeloos @:Lonaa van die matrassen. Snap dat je het een beetje snel wilt hebben.
Geen fijn matras wil je ook niet neequote:Op zaterdag 4 november 2023 17:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben bij de Ikea geweest een tijdje geleden om te proefliggen maar ik was nergens echt content over. Maar goed, het kan alsnog.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:00 schreef Lonaa het volgende:
Ja. En dan was er ook nog dat matras dat nieuw was en ik mocht ophalen maar in de kelder had gelegen en toen was gaan schimmelen
Ja nou, bleek pas bij ophalen. Haar intenties waren goed, maar ja.quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]wie is daar nou in geinteresseerd
Was allemaal niet slecht maar mja mja. En Ikea heeft wel omruilgarantie maar alleen voor Ikeamatrassen, obviously. En die vind ik dus allemaal mja mjaquote:Op zaterdag 4 november 2023 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen fijn matras wil je ook niet nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een topdealquote:Op zaterdag 4 november 2023 18:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. En dan was er ook nog dat matras dat nieuw was en ik mocht ophalen maar in de kelder had gelegen en toen was gaan schimmelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |