Had ik het bijna goed, alleen de 2 omgedraaidquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
Vanaf 2013 is de Formule 1 alleen te zien middels een zogenaamde betaaldienst van Sport1. Met de komst van Max Verstappen in de Formule 1 in 2015 nam het aantal kijkers een enorme vlucht. Sport1 veranderde in Ziggo Sport en deze zender heeft de rechten nu tot eind 2021.
quote:The Drivers' Meeting scheduled 1.5 hours after the end of Qualifying, as per Article 20.1 of the FIA
Formula One Sporting Regulations, is cancelled.
Ja want ik heb een paar jaar geen F1 gekeken toen het naar een betaalzender ging, pas toen het bij Ziggo kwam ben ik weer gaan kijkenquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
Vanaf 2013 is de Formule 1 alleen te zien middels een zogenaamde betaaldienst van Sport1. Met de komst van Max Verstappen in de Formule 1 in 2015 nam het aantal kijkers een enorme vlucht. Sport1 veranderde in Ziggo Sport en deze zender heeft de rechten nu tot eind 2021.
Leuk om terug te zien!quote:
Booswoeste merc fans incomingquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:59 schreef Starflyer het volgende:
Russell krijgt 2 plekken grid straf voor impeding in de pit lane.
https://www.fia.com/sites(...)0at%20Pit%20Exit.pdf
Gelukkig was het niet rijder nr 44 die gestraft was, dan vlogen de doodsbedreigingen weer als pepernoten in de rondtequote:
AM weer de setup gevonden?quote:Op zaterdag 4 november 2023 00:36 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Russell, Ocon en Gasly 2 plekken gridstraf voor in de weg rijden
Waarschijnlijk kijken zij ook andere sporten waar Viaplay de rechten voor heeft.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die via viaplee kijken? Wat is het argument tov F1tv?
was zo'n duffe presentator, echt wennen, geen molquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want ik heb een paar jaar geen F1 gekeken toen het naar een betaalzender ging, pas toen het bij Ziggo kwam ben ik weer gaan kijken
De enige reden is dat ze ook de Premier League hebben.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die via viaplee kijken? Wat is het argument tov F1tv?
Darten en voetbal zijn er gelukkig ook nog.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
Altijd weer ditzelfde riedeltje ja? Inclusief het onnoemelijk infantiele "viaplee"quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
leg even uit?quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
Alonso ook teleurstellende quali resultaat, maar 4de van een voormalig wereldkampioen is gewoon slecht
he troll, kap eens of moet ik eens ff TR's gaan zetten???quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
Verstappen weer zogenaamd klagen over ''kangaroo'' hoe nep dat is, hij heeft nooit problemen met zijn auto LMAO
tis een feit dat hij de teamradio gebruikt om andere coureurs te misleidenquote:Op zaterdag 4 november 2023 10:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
he troll, kap eens of moet ik eens ff TR's gaan zetten???
ik vind hem geen talent, heeft zijn tijd gehad om te shinen, weg er mee.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
en nee ik ben nogal boos omdat Zhou 20ste en laatste is, terwijl ik hem toch wel een redelijk talent vind
daarom geef ik eerder de schuld aan Alfa Romeo met hun waardeloze flut auto, en ben ik hoopvol voor 2024, hopelijk Sauber weer terug met hun oude vorm, betere kwaliteit auto
zijn contract is pas verlengd net als Bottasquote:Op zaterdag 4 november 2023 10:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind hem geen talent, heeft zijn tijd gehad om te shinen, weg er mee.
hij is echt nooit in beeld, haalt zelden iemand in, springt er niet uit. het geldt wel voor meerdere coureurs, Bottas kan eens plaats maken voor nieuw talent.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zijn contract is pas verlengd net als Bottas
''tijd gehad om te shinen'' umm nee, je hebt niet allemaal zoveel geluk als Max in een superauto van RB
toch redelijk seizoen, paar keer in de punten, enkele keren al tot Q3, meerdere keren Q2 gehaald, vorige race met een gelukje Q3, door track limits Albon, heeft knap gestreden tegen Albon maar is ook slim genoeg om te weten dat je niet tegen iemand te hard moet pushen die sterker is, en had meer pech na de rode vlag op gebruikte hards
Drijfnat poesje begonquote:Op zaterdag 4 november 2023 09:58 schreef Nizno het volgende:
En ik maar denken dat er een apart topic was voor de viaplay drama
Het viaplay account kan ik delen met een kennis.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
Heb F1tv, ben er erg over te spreken, deze week ter voorbereiding op deze GP nog de 2016 race gekeken en de laatste race van Schumacher in z’n Ferrari.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:21 schreef plesner het volgende:
ik deel altijd vijftien rivers met anderenquote:Op zaterdag 4 november 2023 10:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het viaplay account kan ik delen met een kennis.
Zelf vind ik het commentaar wel te doen. Soms zitten ze er naast, oke, dat kan.
Schumacher reed daarna ook nog voor Mercedes.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb F1tv, ben er erg over te spreken, deze week ter voorbereiding op deze GP nog de 2016 race gekeken en de laatste race van Schumacher in z’n Ferrari.
En morgen? Toto denkt dat Max wel grote kans heeft. Dan bedoel ik de loterij-firma, niet de oudcoureur en Oostenrijkse investeerder.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:54 schreef THEFXR het volgende:
denk dat Max het wel moeilijk gaat krijgen vandaag, niemand hoeft aan bandenmanagement te doen, dus vol gas vooruit.
The sunsetquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
En morgen? Toto denkt dat Max wel grote kans heeft. Dan bedoel ik de loterij-firma, niet de oudcoureur en Oostenrijkse investeerder.
"Dan mis je er een paar hoor met je Italiaanse hoofd!"quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Luizi raakte in 2007 bijna SC tijdens GP van Europa
No shit Sherlock, daarom zeg ik ook z’n laatste race in z’n Ferrari, niet z’n laatste race.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Schumacher reed daarna ook nog voor Mercedes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |