SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
![]()
Jij maakt straks een tldr samenvatting begrijp ik dus?quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze vertaler is beter te volgen, wat een gehakketak op Sky, had 'm bijna afgesloten in afwachting van een tldr
Dank alvast!
Gast praat maar door maar heeft nog niets gezegd volgens mij. Zeg maar.![]()
@mascara-klodder zie boven: KinkiJan maakt de tldr.
Graag gedaan.
EDIT: wat een gepraat joh. Zouden ze er ook zo lang over doen om een simpele falafel of kebab te bestellen? Of wat?
Fidel Castro Ripgod zou er jaloers op zijn.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Leuk dat die mensen vooraan allemaal een sjaaltje om hebben
Dat herken ik van Frans Bauer concertenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hou op. Cursusje publiek spreken, moet je gewoon helemaal doen enzo.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
Nou nou, to the point komen is niet zijn sterkste kant he? [ afbeelding ]<signature here>.![]()
Nope, hij is erg langdradig.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:15 schreef Scorpie het volgende:
Is de oorlog al verklaard door die haatbaard?![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:16 schreef Scorpie het volgende:
Waar kan ik mee genieten van de anti-semitistenclubspeech?<signature here>.![]()
Zeker en vast ook een jongere fuckbuddy.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Nja hij trekt wel meer publiek dan André Hazes
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:15 schreef Salina het volgende:
[..]
Jij maakt straks een tldr samenvatting begrijp ik dus?
Dank alvast!
Gast praat maar door maar heeft nog niets gezegd volgens mij. Zeg maar.![]()
@:mascara-klodder zie boven: KinkiJan maakt de tldr.
Graag gedaan.Hell no!
Een betere vertaler maakt het er inderdaad niet echt een verhaal met meer samenhang van, bahbah“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
@sp3c of @Straatcommando. Mag de TT gewijzigd worden?quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:15 schreef ExTec het volgende:
Klodder, wat doe je. Geen Ethische Burgeroorlog als TT![]()
![]()
Donequote:Op vrijdag 3 november 2023 14:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
@:sp3c of @:straatcommando. Mag de TT gewijzigd worden?''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Hij is boos over Palestijnse gevangenen
Nu over de westbank
Ik ben hem een beetje kwijt. Hij kijkt wel een beetje boos.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die haatbaard zegt dus dat de aanval van 7 oktober volledig Palestijns was, zowel in opzet als in uitvoering.
Lekker dan.![]()
Leuke naam voor een huiskat.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:20 schreef bitterbal het volgende:
usurper is wel een machtig mooi woord![]()
Veel geblaf, weinig gebijt. As usual.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:21 schreef JeMoeder het volgende:
Ah, hij trekt zijn handen af van het feit dat Hezbollah vooraf van 7okt zou afweten.
Ik ga Arne maar opzettenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zou grappig zijnquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:23 schreef Doler12 het volgende:
Lol wordt Hamas nu onder de bus gegooid?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee, hij is daadwerkelijk politiek bezig. Duidelijk partij kiezen maar elke aansprakelijkheid afschuiven.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:23 schreef Doler12 het volgende:
Lol wordt Hamas nu onder de bus gegooid?![]()
Verrassendquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, hij is daadwerkelijk politiek bezig. Duidelijk partij kiezen maar elke aansprakelijkheid afschuiven.![]()
![]()
Bossche bol in zijn baard smeren.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit die dadelijk bij jouw op de kringverjaardag![]()
Dat zeggen ze ook massaal op de socials, Palestinian Freedom Fighters, zo denkt het grote deel gewoon, die interesseren zich niks voor 7 oktober, zullen het gerechtvaardigd vinden maar voor de schone schijn zullen ze er een woordje aan vuil maken "afschuwelijk, maar...".quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:21 schreef Scorpie het volgende:
Die haatbaard zegt dus dat de aanval van 7 oktober volledig Palestijns was, zowel in opzet als in uitvoering.
Lekker dan.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
In slaap geluld door een boze sinterklaas.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:27 schreef bitterbal het volgende:
denk dat de israeli's ook al zijn overgeschakeld naar iets anders![]()
Hij is een WMD, hij verveelt iedereen dood.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In slaap geluld door een boze sinterklaas.<signature here>.![]()
Over devotie gesprokenquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel geblaf, weinig gebijt. As usual.
Ik ga Arne maar opzetten![]()
![]()
Hey! Heiligschennisquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bossche bol in zijn baard smeren.![]()
Bossche bollen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Nu loopt hij Israel te tarten vanwege het feit dat de VS haar carriers voor de kust gestationeerd heeft, dat de IDF het zelf niet af kan.![]()
Wel ironische woorden van een sokhandpop van Iran.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:30 schreef JeMoeder het volgende:
Nu loopt hij Israel te tarten vanwege het feit dat de VS haar carriers voor de kust gestationeerd heeft, dat de IDF het zelf niet af kan.“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Ik heb het nu 3 keer geprobeerd aan te horen. Hier meelezen is minder vermoeiend en ik krijg er in ieder geval geen oor-aids vanquote:![]()
![]()
ik zag een keer een filmpje over een iman die vertelde wanneer en hoe het gerechtvaardigd was om iemand te stenigenquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Tering, luisteren er mensen serieus naar zoiets voor wijze raad, kooktips en duiding in het leven?![]()
Inderdaad. Maar dat heeft islamdaddy zelf niet door.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel ironische woorden van een sokhandpop van Iran.![]()
Hoor eigenlijk al even niks meer, heb m'n boodschappenlijst in m'n hoofd klaar terwijl ik gebiologeerd naar z'n zwarte kroon-des-doods of hoe dat hoofddeksel ook mag heten zat te kijken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb het nu 3 keer geprobeerd aan te horen. Hier meelezen is minder vermoeiend en ik krijg er in ieder geval geen oor-aids van“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Ik offer me op voor Fok.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb het nu 3 keer geprobeerd aan te horen. Hier meelezen is minder vermoeiend en ik krijg er in ieder geval geen oor-aids van![]()
Legde hij dat een beetje duidelijk en kort en bondig uit?quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag een keer een filmpje over een iman die vertelde wanneer en hoe het gerechtvaardigd was om iemand te stenigen![]()
INGREDIËNTEN
voor 10 stuks falafelballetjes
200 gr gedroogde kikkererwten
2 tenen knoflook
1 klein uitje
paar takjes peterselie
0.5 theelepel korianderzaad
snuf peper en zout
Snufje cayennepeper
zonnebloemolie (om in te bakken)
Benodigdheden:
Keukenmachine
BEREIDING
Laat de kikkererwten 24 uur weken in een kom met koud water. Heb je weinig tijd? Kook ze dan 3 minuten, zet het vuur uit en laat ze daarna nog een uur in de pan weken.
Giet de kikkererwten af en dep ze heel goed droog. Doe alle ingrediënten (behalve de zonnebloemolie) in een keukenmachine en maal door elkaar. Doe dit niet te lang anders ontstaat er een te dunne pasta. Er moeten nog kleine korreltjes zichtbaar zijn. Zet het mengsel een half uurtje in de koelkast.
Vorm dan balletjes van het mengsel en druk ze iets plat. Mocht het mengsel toch nog iets te nat zijn dan kun je een beetje bloem of maizena toevoegen.
Verhit een klein laagje zonnebloemolie van ca. ½ tot 1 cm in een koekenpan en bak de falafel mooi goudbruin in ca. 6 minuten. Draai regelmatig om. Laat uitlekken en serveer bijvoorbeeld op een pitabroodje of wrap. Of met een lekkere dip.
Tips: je kunt ook een snelle falafel variant maken met kikkererwten uit blik of pot maar houd er rekening mee dat deze meer vocht bevatten en daarom een minder goed resultaat geven en er meer kans is dat de balletjes uit elkaar vallen. Voeg daarom wat bloem toe aan het mengsel.
Vries de ongebakken falafelballetjes in en heb altijd een verse portie falafel bij de hand om af te bakken.
Ik denk, ik schrijf gewoon hier in 10 seconden op waar deze gast 30 minuten over doet.![]()
![]()
- MAKE FALAFEL, NOT WAR -"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
snorrenvoerquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:34 schreef Salina het volgende:
NGREDIËNTEN
voor 10 stuks
2 tenen knoflook
1 klein uitje
paar takjes peterselie
0.5 theelepel komijn
snuf peper en zout
Snufje cayennepeper
Benodigdheden
Keukenmachine
BEREIDING
Laat de kikkererwten 24 uur weken in een kom met koud water. Heb je weinig tijd? Kook ze dan 3 minuten, zet het vuur uit en laat ze daarna nog een uur in de pan weken.
Giet de kikkererwten af en dep ze heel goed droog. Doe alle ingrediënten (behalve de zonnebloemolie) in een keukenmachine en maal door elkaar. Doe dit niet te lang anders ontstaat er een te dunne pasta. Er moeten nog kleine korreltjes zichtbaar zijn. Zet het mengsel een half uurtje in de koelkast.
Vorm dan balletjes van het mengsel en druk ze iets plat. Mocht het mengsel toch nog iets te nat zijn dan kun je een beetje bloem of maizena toevoegen.
Verhit een klein laagje zonnebloemolie van ca. ½ tot 1 cm in een koekenpan en bak de falafel mooi goudbruin in ca. 6 minuten. Draai regelmatig om. Laat uitlekken en serveer bijvoorbeeld op een pitabroodje of wrap. Of met een lekkere dip.
Tips: je kunt ook een snelle falafel variant maken met kikkererwten uit blik of pot maar houd er rekening mee dat deze meer vocht bevatten en daarom een minder goed resultaat geven en er meer kans is dat de balletjes uit elkaar vallen. Voeg daarom wat bloem toe aan het mengsel.
Vries de ongebakken falafelballetjes in en heb altijd een verse portie falafel bij de hand om af te bakken.![]()
![]()
Kooktips Against Warquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:34 schreef Salina het volgende:
NGREDIËNTEN
voor 10 stuks
2 tenen knoflook
1 klein uitje
paar takjes peterselie
0.5 theelepel komijn
snuf peper en zout
Snufje cayennepeper
Benodigdheden
Keukenmachine
BEREIDING
Vries de ongebakken falafelballetjes in en heb altijd een verse portie falafel bij de hand om af te bakken.![]()
![]()
Die ouwe raaskalt tot zondagmiddag 15:00 uur nog wel.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:35 schreef bitterbal het volgende:
wil eten maken maar bang dat ik wat mis![]()
Gewoon wat mayo erbij kwakken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:35 schreef bitterbal het volgende:
wil eten maken maar bang dat ik wat misVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, als je eerst uitvoerig je best doet om duidelijk te maken dat het helemaal hamas was, klinkt dat niet alsof je er mee wil gaan bemoeien.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:36 schreef byah het volgende:
Dit klinkt nog niet echt als de opmaat naar een oorlogsverklaring<signature here>.![]()
Zonder Irma Sluis is er toch niet zo heel veel aan hoor
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
![]()
Betere tolk.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Niet eens Rebecca Black - Friday op deze dag?quote:![]()
Heb je ook een recept voor Humus, no Hamas?quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:34 schreef Salina het volgende:
INGREDIËNTEN
2 tenen knoflook
1 klein uitje
paar takjes peterselie
snuf peper en zout
Snufje cayennepeper
Benodigdheden:
Keukenmachine
BEREIDING
Vries de ongebakken falafelballetjes in en heb altijd een verse portie falafel bij de hand om af te bakken.
Ik denk, ik schrijf gewoon hier in 10 seconden op waar deze gast 30 minuten over doet.![]()
![]()
- MAKE FALAFEL, NOT WAR -ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
De Bollenbaasquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:40 schreef bitterbal het volgende:
is dit trouwens de opperbaas van hezbollah?![]()
![]()
We horen nu en herhaling van dezelfde kolder die we al jaren horen: onderdrukking bla bla bla, brave warriors bla bla bla, pogroms bla bla bla. Is wel klaar nu.![]()
Humust dat ook al weer?quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heb je ook een recept voor Humus, no Hamas?
Oja, hier istie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- MAKE HUMUS, NOT HAMAS -Fidelgod hield speeches van 9 uur. Deze baardaap heeft nog 8,5 uur te gaan.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:40 schreef Regilio_ het volgende:
Hij heeft wel een poster van Fidel Castro boven zijn bed lijkt me."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
jaquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Dat publiek denkt ook echt --------->
hun beste hoofddoek op en ronde muts en dan dit![]()
Hasbulla met dwerggroei
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Speciaal de enige schone onderbroek aangetrokken en zich ingesmeerd met kamelenurine.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
hun beste hoofddoek op en ronde muts en dan dit![]()
In mijn ervaring als je islamisten vraagt naar een duidelijk antwoord over halszaken: nee.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Legde hij dat een beetje duidelijk en kort en bondig uit?![]()
nee ze moeten je afleiden met zo veel mogelijk woorden zodat je hun bullshit niet zietquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In mijn ervaring als je islamisten vraagt naar een duidelijk antwoord over halszaken: nee.![]()
Ook dat gehuil over "kerken", de ideologie verantwoordelijk voor de meest vernielde kerken is nog altijd de islam. Zodra ze klaar zijn met de Joden komen ze voor de Christenen.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Goed dat je de versie in de koekenpan post hier. In de frituur loopt dit recept namelijk als volgt af: flikker je met bloed zweet en tranen in elkaar gefröbelde balletjes in het rekje en kijk toe hoe je met bloed zweet en tranen in elkaar gefröbelde balletjes uit elkaar vallen in kleine flinters en door het rekje heen lekken en veranderen in verkoolde drab zodat je je fokking falafel bij Thuisbezorgd moet bestellen om het toch nog in je chagrijnige hoofd te kunnen duwen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:34 schreef Salina het volgende:
INGREDIËNTEN
2 tenen knoflook
1 klein uitje
paar takjes peterselie
snuf peper en zout
Snufje cayennepeper
Benodigdheden:
Keukenmachine
BEREIDING
![]()
- MAKE FALAFEL, NOT WAR -![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Goed dat je de versie in de koekenpan post hier. In de frituur loopt dit recept namelijk als volgt af: flikker je met bloed zweet en tranen in elkaar gefröbelde balletjes in het rekje en kijk toe hoe je met bloed zweet en tranen in elkaar gefröbelde balletjes uit elkaar vallen in kleine flinters en door het rekje heen lekken en veranderen in verkoolde drab zodat je je fokking falafel bij Thuisbezorgd moet bestellen om het toch nog in je chagrijnige hoofd te kunnen duwen.![]()
Als ik ze maak dan plakt de hele boel als groene secondelijm aan mijn handen, twijfel altijd of ik er lijm aan toegevoegd heb per ongeluk.![]()
Ik heb het even nagevraagd bij Kemal op de hoek en hij wil even doorgeven dat hij geen tijd heeft voor die shit met zijn drie eigen bedrijven en zo.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:55 schreef Tekaschi het volgende:
Ook dat gehuil over "kerken", de ideologie verantwoordelijk voor de meest vernielde kerken is nog altijd de islam. Zodra ze klaar zijn met de Joden komen ze voor de Christenen.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Goed dat je de versie in de koekenpan post hier. In de frituur loopt dit recept namelijk als volgt af: flikker je met bloed zweet en tranen in elkaar gefröbelde balletjes in het rekje en kijk toe hoe je met bloed zweet en tranen in elkaar gefröbelde balletjes uit elkaar vallen in kleine flinters en door het rekje heen lekken en veranderen in verkoolde drab zodat je je fokking falafel bij Thuisbezorgd moet bestellen om het toch nog in je chagrijnige hoofd te kunnen duwen.nu wel trek in falafel
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: