zolang Wilders en FVD niet mee doen is het niet echt radicaal he , dat zijn samen toch ook 24 zetelsquote:Op maandag 6 november 2023 22:53 schreef NoCigar het volgende:
Er zijn nu drie CDA's waarvan de grootste met radicaal rechts wil samenwerken.
nou ik heb in twee vinexlocaties een huis gekocht en met de bus of niet was nooit een probleem , ik had een auto en we hadden fietsen , nooit een probleem geweestquote:
De tegenstelling is Randstad versus de Krimpregiosquote:Op dinsdag 7 november 2023 00:21 schreef svann het volgende:
Een electoraal geograaf over institutioneel randstadisme.
BBB begon jaren geleden wel goed door de voorzieningen-tegenstelling tussen randstad en daarbuiten aan te kaarten, maar ze lijken gekaapt te zijn door Farmers defence force.
Dat is hetzelfde als een kennis tegen jou zegt dat jij je vriendin niet moet slaanquote:Op dinsdag 7 november 2023 00:37 schreef svann het volgende:
Het blijft toch wel even als merkwaardig in mijn oor hangen dat de boer in het publiek er verontwaardigd over is dat zijn stallen diervriendelijk moeten worden/zijn.
Dat ziet er wel aardig uit; daglicht en misschien zelfs uitloop.quote:
Zolang het maar voor voor een tientje in de supermarkt kan liggen ...quote:
marktwerking met de ziekenhuizen weer afschaffenquote:Op dinsdag 7 november 2023 22:21 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie juist posters hangen van de SP dat er meer geld naar de zorg moet. Nu roepen ze weer dat het te duur wordt.
Ik zeg: Verdriedubbel de zorgpremie en regel het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |