Zoekfunctie.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zeg Monk, hoe haal jij zo snel al je quotes terug? Heb je ze in een database staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op woensdag 8 november 2023 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Zoekfunctie.Dacht ik al: mycroft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaanse claimcultuur sijpelt Nederland binnen...quote:Op woensdag 8 november 2023 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Als er een fout wordt gemaakt in de zorg, dan komt de familie met een leger aan advocaten binnenstappen die dossier gaan opeisen. Dus leggen zorgmedewerkers maar uit voorzorg alvast dossiers aan
Mwah, niet iedereen kan of wil zijn of haar ouders verzorgen... Ik niet iig. (Nu ben ik man en is het voor een vrouw misschien anders.)quote:Op woensdag 8 november 2023 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Je bloedeigen ouders in een zorghuis wegstoppen en één keer in de twee weken een uurtje op de koffie komen, ik vind dat niet kunnen eerlijk gezegd.
Mits ze een erfenis achterlaten.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Je bloedeigen ouders in een zorghuis wegstoppen en één keer in de twee weken een uurtje op de koffie komen, ik vind dat niet kunnen eerlijk gezegd.
Met de in Nederland gemiddeld vrij kleine woning kun je niet goed je ouders in huis nemen.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Geen gelul, iedereen een FVD voedselpakket.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Volgens Baudet kunnen we het allemaal heel makkelijk opschalen.
Sodemieters!quote:Op woensdag 8 november 2023 23:03 schreef svann het volgende:
Opa is voor de zoveelste tijd bestolen door de tweewekelijkse schoonmaak(thuiszorg)hulp, elke drie maanden een andere vreemde in huis moeten laten.
In de accountancy heb je dat ook. De hele dag bezig dossiers juridisch dicht te timmeren, want stel je voor dat je een fout maakt én er is een vinkje niet aangevinkt. Dan mag je hopen dat je aansprakelijkheidsverzekering betaald is.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Amerikaanse claimcultuur sijpelt Nederland binnen...
Mét een laadpaal, betaald door de overheid!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |