Laadpaal bezwaar?quote:Op donderdag 2 november 2023 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Mijn bezwaarschrift tegen de gemeente is toegewezen, ik heb weer vertrouwen in de overheid.
Bezwaar tegen gemeentelijke heffingenquote:
Ja, dat zou ECHT nummer 1 moeten zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:16 schreef svann het volgende:
Kortom, één van de prioriteiten zou het aanpassen van het stroomnet moeten zijn.
ze kletsen maar popie jopie praatquote:Op donderdag 2 november 2023 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Het grootste probleem waar ik tegenaan loop is dat je niet duidelijkheid hebt over een tijdsperiode van, laten we zeggen, 5 jaar. Regels worden even gauw verzonnen in een motie en 3 maanden later mag je opeens iets niet/wel en moet je weer bijsturen
Dat is onzinquote:Op donderdag 2 november 2023 23:23 schreef svann het volgende:
Toch dreigen er zelfs te emigreren als Dylan geen premier wordt.
Dat wel. Maar dat beweerde een groepje ondernemers dat tonnen in het VVD-verkiezingsfonds stortte.quote:
Nou als Timmerfrans premier wordt? Klavert op klimaat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Mijn punt was dat ze ook bij VVD-kabinetten steen en been klagen.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:27 schreef Bocaj het volgende:
Nou als Timmerfrans premier wordt? Klavert op klimaat...
Nou bedank je die koekoek....
Gelukkig moet men altijd in een coalitie dus het wordt allemaal wel afgezwakt...
ja de vastgoed mensen , dat snap ikquote:Op donderdag 2 november 2023 23:25 schreef svann het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dat beweerde een groepje ondernemers dat tonnen in het VVD-verkiezingsfonds stortte.
Bij EenVandaag ofzo.
quote:
quote:Minister Kaag geeft met haar Kamerbrief de Tweede Kamer 130 knoppen waar hij aan kan draaien om eigen hobby’s te financieren. Geen knoppen om beleidsmatig onze maatschappij te sturen, maar enkel en alleen als dekkingsmaatregel voor allerhande cadeautjes in verkiezingstijd.
Eens. Het enige wat je Rutte inderdaad kunt verwijten is dat hij niet als Feodaal dictator zijn laatste 4 kabinetten heeft geleid.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:39 schreef svann het volgende:
[..]
Nog altijd een VVD-kabinet.
Spreek Rutte aan.
(Kaag is geen 'hij'.)
Wokiesquote:Op donderdag 2 november 2023 23:42 schreef monkyyy het volgende:
Wappies melken is waar het grote geld zit. Boris loopt gewoon zijn portemonnee achteraan.
quote:
nee dat zou je niet zeggenquote:Lia van Bekhoven (Oosterhout, 5 april 1953) is een Nederlands journaliste, auteur en correspondente voor radio en televisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |