abonnement Unibet Coolblue
pi_211173598
In het programma Waar is mijn erfenis? helpt Dennis van der Geest mensen die verstrikt zijn geraakt in langdurige familievetes en onopgeloste erfenisconflicten. Met een team van deskundigen duikt hij in de complexe wereld van nalatenschappen en familiegeschillen. Oneerlijke verdelingen van dierbare spullen en geldzaken of een familielid dat weigert een deel uit te betalen. Dennis van der Geest achterhaalt het antwoord op de hamvraag: waar is mijn erfenis?

= = =

Wie kijkt er nu ook?

Spullen gejat op notaris kantoor :o :o :o

[ Bericht 39% gewijzigd door MadMaster op 03-11-2023 11:46:37 ]
pi_211174362
Ik vond het zo'n verschrikkelijk traaaaaaagggg programma pfff
Maar snel weer omgeschakeld naar de Augurkenkoning
pi_211174554
Die notaris kwam er weer lekker vanaf :r
Wat een droplul is dat zeg :(
  vrijdag 3 november 2023 @ 11:46:02 #4
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211178424
Volgens Tina Nijkamp toch nog 586.000 kijkers. Geen slecht begin.
pi_211403786
Knal :o
Zodoende deur zit dicht en denk dat hij niet meer open gaat :+ _O- _O-
  donderdag 23 november 2023 @ 22:02:26 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211404368
Wat een tokkies zeg, in die show :')
KuikenGuppy
pi_211455222
Geinig programma ^O^
  Trouwste user 2022 woensdag 29 november 2023 @ 17:38:25 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_211466487
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 14:56 schreef StephanL het volgende:
Geinig programma ^O^
Zag een voorstukje voor de volgende aflevering. Dat moet ik zien. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211466974
Ik volg het ook, jammer dat die laatste aflevering met die 'bastaard' zoon geen duidelijk uitsluitsel kreeg.
pi_211479293
Bizar verhaal :D
pi_211479699
Weer een droplul van een notaris :r :(
pi_211479782
Toch zijn we er heel dichtbij :+ _O- _O- _O-
pi_211479791
Zsm een andere notaris nemen :7
pi_211479802
Ze is ook wel heel stellig :D
pi_211479877
Buurman dood :o
Maar wel heel gezellig c_/ metbroer en zus :+
pi_211480147
Haha raketten :D _O-

Ze gaat weer om met haar broer *O*
pi_211480300
Die notaris 5 jaar bezig geweest en fouten gemaakt maar nauwelijks rekeningen gestuurd :r
Zo kennen we dat schorem weer laf lui en incompetent
Klaar voor de tuchtraad dit sujet :(
pi_211489658
Overtreffende trap van de 'Rijdende rechter.'.
  vrijdag 1 december 2023 @ 21:34:01 #21
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_211490670
Overtreffende trap van de falende notaris :7
Wat een overbetaalde lamzakken :r
pi_211491415
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 december 2023 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Overtreffende trap van de falende notaris :7
Wat een overbetaalde lamzakken :r
Meen je dat? Heb jij echt zo weinig vertrouwen in notarissen? Inmiddels na een aantal afleveringen van deze serie ik ook bijna wel, met name die ene die gewoon in een vorige aflevering keihard loog dat ie de inhoud van het sieradenkistje al had afgegeven, scheet in zijn broek door verbale agressie van een nazaat. Schandalig!!!
  vrijdag 1 december 2023 @ 23:42:55 #23
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_211492153
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 22:32 schreef Firuze60 het volgende:
Meen je dat? Heb jij echt zo weinig vertrouwen in notarissen? Inmiddels na een aantal afleveringen van deze serie ik ook bijna wel, met name die ene die gewoon in een vorige aflevering keihard loog dat ie de inhoud van het sieradenkistje al had afgegeven, scheet in zijn broek door verbale agressie van een nazaat. Schandalig!!!
Kijk eens de film zwartboek, toen al waren ze niet te vertrouwen
Ik heb er diverse meegemaakt en allemaal wisten ze mijn negatieve verwachtingen te overtreffen
En ja ik heb samen met ze gestudeerd
Van terugtrekken als het te moeilijk werd tot niet aanvaarden van de rol als executeur terwijl ze vriend van de familie waren tot het in rekening brengen van de uurtjes die de notaris nodig had om zijn zaak voor te bereiden in de tuchtzaak die ik tegen hem had aangespannen
Dat deed hij natuurlijk niet bij mij maar bij mijn demente hoogbejaarde moeder en die betaalde ook nog
Het is kut volk van de hoogste categorie en gek op geld en altijd tekort eraan
Kans dat je een goede integere vind is 1 op 100 die ook nog eens kwaliteit levert
pi_211508266
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 december 2023 23:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Kijk eens de film zwartboek, toen al waren ze niet te vertrouwen
Ik heb er diverse meegemaakt en allemaal wisten ze mijn negatieve verwachtingen te overtreffen
En ja ik heb samen met ze gestudeerd
Van terugtrekken als het te moeilijk werd tot niet aanvaarden van de rol als executeur terwijl ze vriend van de familie waren tot het in rekening brengen van de uurtjes die de notaris nodig had om zijn zaak voor te bereiden in de tuchtzaak die ik tegen hem had aangespannen
Dat deed hij natuurlijk niet bij mij maar bij mijn demente hoogbejaarde moeder en die betaalde ook nog
Het is kut volk van de hoogste categorie en gek op geld en altijd tekort eraan
Kans dat je een goede integere vind is 1 op 100 die ook nog eens kwaliteit levert
Dan heb jij een persoonlijk slechte ervaring gehad met een aantal notarissen. Of heb je er 30 vergeleken en ervaring mee? Zelfs 30 is nog niet genoeg om het kut volk te gaan noemen. Ik geloof nog steeds dat de meeste notarissen de wet volgen en hun werk gewoon goed doen volgens onze rechtstaat. Wat wil je dan? Een notaris die jou gelijk geeft? Corruptie ligt dan nog meer dichtbij.
  zondag 3 december 2023 @ 18:30:16 #25
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_211508522
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 18:06 schreef Firuze60 het volgende:
Dan heb jij een persoonlijk slechte ervaring gehad met een aantal notarissen. Of heb je er 30 vergeleken en ervaring mee? Zelfs 30 is nog niet genoeg om het kut volk te gaan noemen. Ik geloof nog steeds dat de meeste notarissen de wet volgen en hun werk gewoon goed doen volgens onze rechtstaat. Wat wil je dan? Een notaris die jou gelijk geeft? Corruptie ligt dan nog meer dichtbij.
Ik wil geen notaris die me gelijk geeft |:(
Ik wil een notaris:
die zijn vak verstaat
en te vertrouwen is
handelend optreed als het tegenzit
zijn klanten niet als minderwaardig behandeld
niet alleen aan zijn eigen poen denkt en uurtje factuurtje schrijft
pi_211509113
quote:
6s.gif Op zondag 3 december 2023 18:30 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Ik wil geen notaris die me gelijk geeft |:(
Ik wil een notaris:
die zijn vak verstaat
en te vertrouwen is
handelend optreed als het tegenzit
zijn klanten niet als minderwaardig behandeld
niet alleen aan zijn eigen poen denkt en uurtje factuurtje schrijft
Jemig, ok. Resumerend (lekkere notaristaal) jij wil een notaris die handelend optreed als het tegenzit? Wanneer zit het voor de notaris tegen? Zijn klanten niet als minderwaardig behandeld? Heb jij het gevoel dat je minderwaardig bent behandeld? En uurtje factuurtje schrijft? Ja, dat doet iedereen die een dienst geeft aan een ander, jij niet?
  zondag 3 december 2023 @ 19:47:55 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_211509311
Als je 5 jaar lang een erfenis niet weet op te lossen lever je gewoon een wanprestatie en behoor je daar geen geld voor te krijgen
Wilma werd heel boos toen ze minderwaardig werd behandeld door notaris die niks kom
Uurtje factuurtje is prima al het product goed is en je niet met de vork schrijft
Het is en blijft schijtvolk en ik kots op ze :r
pi_211509377
quote:
6s.gif Op zondag 3 december 2023 19:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als je 5 jaar lang een erfenis niet weet op te lossen lever je gewoon een wanprestatie en behoor je daar geen geld voor te krijgen
Wilma werd heel boos toen ze minderwaardig werd behandeld door notaris die niks kom
Uurtje factuurtje is prima al het product goed is en je niet met de vork schrijft
Het is en blijft schijtvolk en ik kots op ze :r
Je legt nu de schuld van het regelen van de erfenis bij een notaris, dat vind ik idioot. De verantwoordelijkheid van het regelen van de erfenis ligt altijd bij de erflater en de erfgenamen.
pi_211548209
Fantastische zaak weer ^O^
pi_211548525
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 20:55 schreef StephanL het volgende:
Fantastische zaak weer ^O^
En weer een lul van een notaris :?
pi_211548767
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2023 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En weer een lul van een notaris :?
Ja blijkbaar. Notariskantoor is al eerder berispt
pi_211549437
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 21:38 schreef StephanL het volgende:
Ja blijkbaar. Notariskantoor is al eerder berispt
|:( :')
Tering zeg :(
pi_211549828
Net gekeken wat een lamzak van een notaris :r en een lamzak van een rechter die zich achter het falen van die notaris verschuilt en hem gelijk uit de wind houdt :r
Gelukkig aangifte van meineed tegen dit sujet gedaan maar nu komt er een lamzak van een officier van justitie die het gaat seponeren want niet goed voor aanzien bla bla en te druk
Enige hoop zijn de drie rechters in hoger beroep
En beslag op de spullen is prima dat is wel een feestje waard *O*
pi_211613724
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2023 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net gekeken wat een lamzak van een notaris :r en een lamzak van een rechter die zich achter het falen van die notaris verschuilt en hem gelijk uit de wind houdt :r
Gelukkig aangifte van meineed tegen dit sujet gedaan maar nu komt er een lamzak van een officier van justitie die het gaat seponeren want niet goed voor aanzien bla bla en te druk
Enige hoop zijn de drie rechters in hoger beroep
En beslag op de spullen is prima dat is wel een feestje waard *O*
Gisteren gekeken en we hebben jet weleens over corrupte bananen republiek, wat is in Nederland anders?
life is like a box of chocolates
pi_211622001
Deze man is niet meewerkend, gaat nu Dennis aanvallen......
speak only if it improves the silence.
pi_211622094
Ja heerlijke uitzending weer. Storm in een glas water
pi_211623114
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 21:40 schreef StephanL het volgende:
Ja heerlijke uitzending weer. Storm in een glas water
Vaag verhaal in Spanje en beide erfgenamen moeten al flinke belastingaanslagen gehad hebben, hoor je niets van
life is like a box of chocolates
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')