SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:25 schreef brother52 het volgende:
Fiction Factory - feels like heaven
Ik vind dit aardig oplettend anders.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:25 schreef brother52 het volgende:
Fiction Factory - feels like heaven
Hij was inderdaad heel snel.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dit aardig oplettend anders.
Dat wel. Ik vind het geen vreselijk nummer. Het gaat alleen heel snel vervelen.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:26 schreef brother52 het volgende:
En dat terwijl ik dit vreselijk vind maar die eerste akkoorden zijn zo ontzettend herkenbaar.
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:30 schreef brother52 het volgende:
Hiervan hadden ze eigenlijk alleen de baslijn op moeten nemen. Dat was genoeg geweest.
Dat lijkt me verschrikkelijk.quote:
Ja, en dan zo'n Duitse stem "Emergency" horen zeggen.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me verschrikkelijk.
Enorm benauwend.
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en dan zo'n Duitse stem "Emergency" horen zeggen.
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben water zat in de tuin, dus kom maar op met dat ding
Geen gek idee…quote:Op donderdag 2 november 2023 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Misschien kun je een zwembad aanleggen?
Het is dat een vijver zo’n gedoe is…quote:Op donderdag 2 november 2023 20:36 schreef brother52 het volgende:
Of een paar koi door het raam naar buiten gooien...
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:36 schreef livelink het volgende:
En dit is dan het laatste dat je hoort.....
(dat sloeg nog op het Emergency)
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat een vijver zo’n gedoe is…
Queen of hearts![]()
![]()
En Koi's zo duur zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat een vijver zo’n gedoe is…
Queen of hearts![]()
![]()
Die beestjes moeten ook leven.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ook![]()
En reigers eten er niet minder om
Voor hun zijn koi wat voor ons Kobe is.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ook![]()
En reigers eten er niet minder om
Black porkquote:Op donderdag 2 november 2023 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor hun zijn koi wat voor ons Kobe is.
Is dat gewoon varkensvlees wat veel te lang buiten de koelkast heeft gelegen?quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat gewoon varkensvlees wat veel te lang buiten de koelkast heeft gelegen?
Nee dat komt van speciale zwarte Iberische varkens.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat gewoon varkensvlees wat veel te lang buiten de koelkast heeft gelegen?
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Tegen zo’n lief varkentje zeg ik geen nee
[ afbeelding ]
Oh ja, ik moet mijn telefoon nog opladen...quote:Op donderdag 2 november 2023 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet mijn telefoon nog opladen...
Modder genoeg voor ze hierquote:Op donderdag 2 november 2023 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |