Nee ben zelf nooit echt op de hoogte van concerten, meestal hoor ik het pas in de week zelfquote:
Haai haaiquote:
Recht in je bek. De Achterhoek.quote:
Hij mist alles hè.quote:
Ik moest het ook twee keer overdoen in mijn hoofd.quote:
Coltrui met rare stem RED ALERTquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Could have fooled me. Beetje vreemde stem viel me wel al op.
Als tekst ook een gifje kon zijn, dan stond hij in de OP.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik moest het ook twee keer overdoen in mijn hoofd.
Pansexueel is dat je op alles valt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Welke is dat ook alweer dat je op karakter valt? Is dat pansexueel?
OP EEN KRUKJEquote:
En je wordt bloedje geil van een tefal pannen setquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Pansexueel is dat je op alles valt.
Ik val op karakter. Hoe noem je dat?quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Pansexueel is dat je op alles valt.
een normaal persoon zijnquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik val op karakter. Hoe noem je dat?
Nou nou nouquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
Oogjes te dicht bij elkaar. 1 chromosoompje verwijdert van een mongooltje
"ok ,niet zo" " ook niet zo"quote:
What the hellquote:
Ah een kennerquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
Siswet kan het hoofd van Paul laten verdwijnen
Hij zat niet lekker in zijn vel ofzoquote:
Nee, dat hij die vraag stelt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hij zat niet lekker in zijn vel ofzo
Jolijt.quote:
Ohw hij wilde niet sportenquote:
Ik heb ook een pensquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus gast ga gewoon hardlopen en loos die pens.
For surequote:
Genoteerdquote:
Nee niet vragen. Gewoon dingen doen.quote:
SUKI SUKI 5 DOLLAHquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:15 schreef RamboDirk het volgende:
Hij volgt Engelse les om zich te kunnen redden in Thailand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |