jouw woordkeuze is dan weer wat minder grappig. Maar ik vermoed dat jij daar niet zo veel aan kan doenquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik vind die reflex gewoon grappig.
Verder ontzettend gefeliciteerd met de overwinning op Volendam!
Heitinga begon dan ook gewoon prima na die ellende met Schreuder, dat het uiteindelijk helemaal verkeerd ging na Feyenoord-thuis had misschien achteraf niet zo hard op zijn bord gelegd moeten worden. In die kleedkamer zaten wel heel veel individuele BV'tjes die toen de titel uit zicht was helemaal nergens meer voor wilden spelen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:01 schreef Caland het volgende:
Exact deze verhalen las je ook toen mokerdomme Sjon en tokkie Steijn het eerste potje wonnen
Een trainer kan je doorgaans ook pas beoordelen als hij met tegenslag om moet gaan. Maar ik snap verder wel dat je je als supporter aan elk lichtpuntje probeert vast te klampen hoor. Been there, done that.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heitinga begon dan ook gewoon prima na die ellende met Schreuder, dat het uiteindelijk helemaal verkeerd ging na Feyenoord-thuis had misschien achteraf niet zo hard op zijn bord gelegd moeten worden. In die kleedkamer zaten wel heel veel individuele BV'tjes die toen de titel uit zicht was helemaal nergens meer voor wilden spelen.
Welke lichtpuntjes zie je voor Feyenoord na het verlies afgelopen zondag? Of moeten we deze conversatie anders maar in het Feyenoord topic voortzetten?quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Een trainer kan je doorgaans ook pas beoordelen als hij met tegenslag om moet gaan. Maar ik snap verder wel dat je je als supporter aan elk lichtpuntje probeert vast te klampen hoor. Been there, done that.
Nee hoor, dit is het Ajaxtopic, geen idee waarom jij het altijd over Feyenoord wil hebben hierquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke lichtpuntjes zie je voor Feyenoord na het verlies afgelopen zondag? Of moeten we deze conversatie anders maar in het Feyenoord topic voortzetten?
Misschien omdat de Feyenoorders meer in dit topic posten dan in hun eigen clubtopicquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is het Ajaxtopic, geen idee waarom jij het altijd over Feyenoord wil hebben hier
Nou meid, wat een toestand.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien omdat de Feyenoorders meer in dit topic posten dan in hun eigen clubtopic
Met Vos, vd Boomen en Berghuis heb je eigenlijk al je goed uitgebalanceerde middenveld. Taylor voegde weer eens weinig toe.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:56 schreef AmaninFull het volgende:
Van den Boomen is een beetje Schöne qua type speler. Hij heeft een fijne traptechniek en overzicht maar net als bij Schöne moet ie wat sneller handelen en vaker voor de korte kaats of pass kiezen. Schöne heeft z'n handelingssnelheid uiteindelijk wel verhoogd, hopelijk lukt Branco dat ook. En dan nog wat harder zijn in de duels en je hebt een bruikbare 6.
Ik blijf van mening dat Berghuis geen 10 is en je hem beter als rechtsbuiten neer kan zetten, je zag gisteren af en toe de wisselwerking met Hlynsson, dat was best ok al was Berghuis ook niet in goeie doen, wel eerlijk van hem wat hij er na de wedstrijd over zei.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:51 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Met Vos, vd Boomen en Berghuis heb je eigenlijk al je goed uitgebalanceerde middenveld. Taylor voegde weer eens weinig toe.
Taylor had gisteren de 1e helft nog wel redelijk de geest, maar daarna stortte het totaal in.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:51 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Met Vos, vd Boomen en Berghuis heb je eigenlijk al je goed uitgebalanceerde middenveld. Taylor voegde weer eens weinig toe.
Ja je kon duidelijk zien dat hij verkrampt speelde gisteren. Als dat zelfvertrouwen een beetje terug komt en hij meer op gevoel kan doen moet het goed komen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat Berghuis geen 10 is en je hem beter als rechtsbuiten neer kan zetten, je zag gisteren af en toe de wisselwerking met Hlynsson, dat was best ok al was Berghuis ook niet in goeie doen, wel eerlijk van hem wat hij er na de wedstrijd over zei.
En dat geldt eigenlijk voor alle spelers, de enige die vol zelfvertrouwen lijkt te spelen is Ramaj, dat wordt wel wat.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja je kon duidelijk zien dat hij verkrampt speelde gisteren. Als dat zelfvertrouwen een beetje terug komt en hij meer op gevoel kan doen moet het goed komen.
Ja, samen met Rulli mag die gaan vechten om de plek onder de lat.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat geldt eigenlijk voor alle spelers, de enige die vol zelfvertrouwen lijkt te spelen is Ramaj, dat wordt wel wat.
Voor een sport waar zoveel geld in om gaat is voetbal echt ongekend amateuristisch en leven de spelers echt totaal niet als atleten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:05 schreef Da_Sandman het volgende:
https://www.ajaxlife.nl/a(...)g-met-spitsentrainer
Brobbey trainde dus helemaal niet met een spitsentrainer. Hoe kan dat.
Klopt er stonden ook nog een hoop Volendammers op het veld en Sutalo.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Taylor had gisteren de 1e helft nog wel redelijk de geest, maar daarna stortte het totaal in.
Je kon duidelijk zien dat Schip Taylor de instructie had gegeven rugdekking te geven aan Martha, en dat ging best oké.
Ik ben totaal geen fan van Taylor en hij had er echt wel 1 moeten maken gisteren, maar hij was zeker niet de slechtste van het veld.
Wel je 6e linksback van het seizoen, daar is toch iets niet helemaal goed gegaanquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
Al die zogenaamde Youthwatsjers vonden het belachelijk dat Martha erin stond, die dan MOTM wordt. Ik vind dat zo'n leuke rubriek. @:el-stinho
En dat ventje op rechts is helemaal geen voetballer, mij leek die Sosa nog wel potentie hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel je 6e linksback van het seizoen, daar is toch iets niet helemaal goed gegaan
Sosa lijkt me ook wel de linksback maar die is geblesseerd.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat ventje op rechts is helemaal geen voetballer, mij leek die Sosa nog wel potentie hebben eigenlijk.
Dat zouden we aan Sven moeten vragenquote:Op vrijdag 3 november 2023 10:31 schreef Black-Death het volgende:
Die Mikautadze, is dat nou een pure spits of kan die ook op de vleugels?
Dat lijkt me ook onzin, spitsentrainers heb je in de jeugd al.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:56 schreef KingRadler het volgende:
Spelers van Ajax kunnen meer in zichzelf investeren zoals Ronaldo altijd gedaan heeft.
Dat Brobbey nu pas vraagt om een spitsentrainer is wel erg laat.
Sven neemt niet meer op.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zouden we aan Sven moeten vragen
Hoi Kenneth Perezquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik schaamde mij gisteren voor de uitzinnigheid in het stadion
Hij is 1,75, daar kwam alleen Aguero mee weg in de spits.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:31 schreef Black-Death het volgende:
Bergwijn die het publiek om hulp vroeg bij 0-0.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:25 schreef Tjacka het volgende:
Het is vooral een miskoop.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:31 schreef Black-Death het volgende:
166 minuten waarvan volgens mij 0 op zijn positie in de spits. Wat meer minuten zou ik toch wel willen zien daar om die conclusie echt te trekken.quote:
Dat was allemaal erg ongemakkelijk. Ook echt aan mijn kant allemaal. Vreemde die mij om de nek vlogen. Ik wilde dood.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bergwijn die het publiek om hulp vroeg bij 0-0.
Ik zou nog liever verliezen.
Lekker schamen dan. Vond het wel meevallen. Alleen dat laatste met die handen was iets teveel van het goedequote:Op vrijdag 3 november 2023 12:25 schreef Tjacka het volgende:
Maar dat is een (geblesseerde) linksback.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat ventje op rechts is helemaal geen voetballer, mij leek die Sosa nog wel potentie hebben eigenlijk.
Je vond het het wel meevallen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Lekker schamen dan. Vond het wel meevallen. Alleen dat laatste met die handen was iets teveel van het goede
ja kenneth, dat vond ik. Men was blij. Joh na 80 potjes niet winnen, gek he hans.quote:
Het is natuurlijk zielig dit te doen tegen Volendam wat een van de slechtste clubs in de competitie is, en dat maar met 1-0, schaam je kapotquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja kenneth, dat vond ik. Men was blij. Joh na 80 potjes niet winnen, gek he hans.
Het was opluchting en ook deels doen alsof.
Maar lekker blijven zeiken is leuker natuurlijk
Sutalo moet zo snel mogelijk zijn vertrouwen weer terugvinden.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Tot de winterstop heb je - in principe - een redelijk makkelijk programma in de Eredivisie. Van de 7 wedstrijden moet je daar toch minimaal 15 punten kunnen pakken. Eerlijkheid gebied wel dat ze gisteren gewoon goed wegkwamen in de 2e helft. Sutalo moet zo spoedig mogelijk uit dat centrum gehaald worden.
Te vroeg je tv uitgezet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is natuurlijk zielig dit te doen tegen Volendam wat een van de slechtste clubs in de competitie is, en dat maar met 1-0, schaam je kapot
van mij hoeft het ook niet maar men doet net alsof het hele stadion het dak eraf heeft gefeest en er een compleet volksfeest is ontstaan. Overdrijven is een kunst idd.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is natuurlijk zielig dit te doen tegen Volendam wat een van de slechtste clubs in de competitie is, en dat maar met 1-0, schaam je kapot
Ik beleef het ook wat anders maar je ziet aan de spelers dat die druk enorm is geworden, dat ze dan blij en opgelucht zijn is toch prima. En het publiek, who cares, dat is in de regel overal dom klapvee.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
van mij hoeft het ook niet maar men doet net alsof het hele stadion het dak eraf heeft gefeest en er een compleet volksfeest is ontstaan. Overdrijven is een kunst idd.
Er waren aanknopingspunten en na 3 fucking maanden weer een overwinning (2-0 trouwens). Dan mag men wel blij zijn. Stuk opluchting, hoop en expres overdrijven. Thats all.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Het publiek, who cares?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik beleef het ook wat anders maar je ziet aan de spelers dat die druk enorm is geworden, dat ze dan blij en opgelucht zijn is toch prima. En het publiek, who cares, dat is in de regel overal dom klapvee.
Dat zeg ik toch, hoe die mensen reageren is prima, wat anderen ervan vinden is niet zo interessant.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:48 schreef manny het volgende:
[..]
Het publiek, who cares?
Daar doen we het toch allemaal voor. Mooi juist. Dagje voetbal kijken is het mooiste wat er is ongeveer.
Er werd inderdaad gedaan alsof er een sfeer was alsof de europacup was binnengehaald. Journalistiek gelul; men was blij. Ja, tuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |