Hoi Kenneth Perezquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik schaamde mij gisteren voor de uitzinnigheid in het stadion
Hij is 1,75, daar kwam alleen Aguero mee weg in de spits.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:31 schreef Black-Death het volgende:
Die Mikautadze, is dat nou een pure spits of kan die ook op de vleugels?
Bergwijn die het publiek om hulp vroeg bij 0-0.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:25 schreef Tjacka het volgende:
Het is vooral een miskoop.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:31 schreef Black-Death het volgende:
Die Mikautadze, is dat nou een pure spits of kan die ook op de vleugels?
166 minuten waarvan volgens mij 0 op zijn positie in de spits. Wat meer minuten zou ik toch wel willen zien daar om die conclusie echt te trekken.quote:
Dat was allemaal erg ongemakkelijk. Ook echt aan mijn kant allemaal. Vreemde die mij om de nek vlogen. Ik wilde dood.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bergwijn die het publiek om hulp vroeg bij 0-0.
Ik zou nog liever verliezen.
Lekker schamen dan. Vond het wel meevallen. Alleen dat laatste met die handen was iets teveel van het goedequote:Op vrijdag 3 november 2023 12:25 schreef Tjacka het volgende:
Maar dat is een (geblesseerde) linksback.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat ventje op rechts is helemaal geen voetballer, mij leek die Sosa nog wel potentie hebben eigenlijk.
Je vond het het wel meevallen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Lekker schamen dan. Vond het wel meevallen. Alleen dat laatste met die handen was iets teveel van het goede
ja kenneth, dat vond ik. Men was blij. Joh na 80 potjes niet winnen, gek he hans.quote:
Het is natuurlijk zielig dit te doen tegen Volendam wat een van de slechtste clubs in de competitie is, en dat maar met 1-0, schaam je kapotquote:Op vrijdag 3 november 2023 13:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja kenneth, dat vond ik. Men was blij. Joh na 80 potjes niet winnen, gek he hans.
Het was opluchting en ook deels doen alsof.
Maar lekker blijven zeiken is leuker natuurlijk
Sutalo moet zo snel mogelijk zijn vertrouwen weer terugvinden.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Tot de winterstop heb je - in principe - een redelijk makkelijk programma in de Eredivisie. Van de 7 wedstrijden moet je daar toch minimaal 15 punten kunnen pakken. Eerlijkheid gebied wel dat ze gisteren gewoon goed wegkwamen in de 2e helft. Sutalo moet zo spoedig mogelijk uit dat centrum gehaald worden.
Te vroeg je tv uitgezet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is natuurlijk zielig dit te doen tegen Volendam wat een van de slechtste clubs in de competitie is, en dat maar met 1-0, schaam je kapot
van mij hoeft het ook niet maar men doet net alsof het hele stadion het dak eraf heeft gefeest en er een compleet volksfeest is ontstaan. Overdrijven is een kunst idd.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is natuurlijk zielig dit te doen tegen Volendam wat een van de slechtste clubs in de competitie is, en dat maar met 1-0, schaam je kapot
Ik beleef het ook wat anders maar je ziet aan de spelers dat die druk enorm is geworden, dat ze dan blij en opgelucht zijn is toch prima. En het publiek, who cares, dat is in de regel overal dom klapvee.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
van mij hoeft het ook niet maar men doet net alsof het hele stadion het dak eraf heeft gefeest en er een compleet volksfeest is ontstaan. Overdrijven is een kunst idd.
Er waren aanknopingspunten en na 3 fucking maanden weer een overwinning (2-0 trouwens). Dan mag men wel blij zijn. Stuk opluchting, hoop en expres overdrijven. Thats all.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Het publiek, who cares?quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik beleef het ook wat anders maar je ziet aan de spelers dat die druk enorm is geworden, dat ze dan blij en opgelucht zijn is toch prima. En het publiek, who cares, dat is in de regel overal dom klapvee.
Dat zeg ik toch, hoe die mensen reageren is prima, wat anderen ervan vinden is niet zo interessant.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:48 schreef manny het volgende:
[..]
Het publiek, who cares?
Daar doen we het toch allemaal voor. Mooi juist. Dagje voetbal kijken is het mooiste wat er is ongeveer.
Er werd inderdaad gedaan alsof er een sfeer was alsof de europacup was binnengehaald. Journalistiek gelul; men was blij. Ja, tuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |