De ajacieden klampen zich wanhopig vast aan lichtpuntjes na een prachtige 0-0 ruststand tegen een dorp van 20000 inwoners.quote:
Eens. Al die mensen die nu opeens verwachten dat Ajax Volendam wel ff ondersteboven zou voetballen snap ik niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Prima eerste helft. Doelpunten komen vanzelf.
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De ajacieden klampen zich wanhopig vast aan lichtpuntjes na een prachtige 0-0 ruststand tegen een dorp van 20000 inwoners.
Echt hequote:Op donderdag 2 november 2023 20:52 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie dat de kakkerlakken en de lampjes het topic ook weer hebben gevonden
Die kakkerlakken zijn toch 3 hele dagen stil geweest na die afstraffing bij Twente. Wat dat betreft zijn het net Ajacieden.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2023 20:55 schreef AmaninFull het volgende:
Je hebt aanvallend zo ontzettend weinig aan deze 11 spelers Taylor. Kan voor geen meter afwerken, en dan noemen ze Brobbey wild en ongecontroleerd. Die Marta vind ik het prima doen. Wel oppassen dat die Ould Chick er niet buitenom langs gaat.
Geef het even, Schip is net bezig.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:56 schreef alpeko het volgende:
Als ze dit ook niet winnen dan sluit ik echt niet uit dat je dit hele seizoen tegen degradatie moet vechten.
Nee, mijn lolbroekquote:Op donderdag 2 november 2023 20:59 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Je hebt wel je grapjas aangetrokken, of niet
Het is inderdaad wel allemaal van het niveau tong.quote:
Het knappe aan Taylor is dat je er zowel aanvallend als verdedigend niets aan hebt.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:55 schreef AmaninFull het volgende:
Je hebt aanvallend zo ontzettend weinig aan Taylor. Kan voor geen meter afwerken, en dan noemen ze Brobbey wild en ongecontroleerd. Die Marta vind ik het prima doen. Wel oppassen dat die Ould Chick er niet buitenom langs gaat.
Ik zie hierboven alleen Pietje (AZ) en PSVCL posten. Maar goede coping verder.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die kakkerlakken zijn toch 3 hele dagen stil geweest na die afstraffing bij Twente. Wat dat betreft zijn het net Ajacieden.
Dan heb je lasogen of je noemt @onlogisch geen echte Feyenoorder.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie hierboven alleen Pietje (AZ) en PSVCL posten. Maar goede coping verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |