Lekker stoppen met Berghuis, gegokt en verloren.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:43 schreef DjDaano het volgende:
Zet gewoon wat jeugd erin want als je met Brobbey, Bergwijn en Berghuis de oorlog moet winnen dan kun je net zo goed meteen opgeven. Wat een treurnis.
Gaaei en Sutalo laten staan?quote:Op donderdag 2 november 2023 20:45 schreef Saekerhett het volgende:
Taylor en Berghuis eruit in de rust.
Ja het is genieten.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is nog lang niet goed genoeg maar er zit wel meer voetbal in.
En dat na 72 uur van het Schip en een weekje Maduro.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is nog lang niet goed genoeg maar er zit wel meer voetbal in.
Gods vanaf rechts proberen denk.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:45 schreef Saekerhett het volgende:
Taylor en Berghuis eruit in de rust.
Tegen dit Volendam had je er al drie in moeten trappen. Denk dat je beter de focus op de aanval kan leggen dan verdediging in deze wedstrijd.quote:
Ik kan nu iets over je moeder gaan roepen maar laat ik dat niveau overslaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Normaal ben je wel wat genuanceerder. Zit er zand in je kut ?
Mensen vergeten snel.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik kan nu iets over je moeder gaan roepen maar laat ik dat niveau overslaan.
Nee maar mag je een paar halve kansen krijgen thuis tegen Volendam? Dat was onder Steijn ook nog wel gelukt.
think again...quote:Op donderdag 2 november 2023 20:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat was onder Steijn ook nog wel gelukt.
Met alle respect, onder Steijn hadden we achterin open huis gehouden en die directe passes het middenveld in die je nu ziet? Vergeet het maar.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik kan nu iets over je moeder gaan roepen maar laat ik dat niveau overslaan.
Nee maar mag je een paar halve kansen krijgen thuis tegen Volendam? Dat was onder Steijn ook nog wel gelukt.
Klein kansje maarquote:
Idd, met Steijn hadden we al minstens 4 x een doorgebroken speler van Volendam gehad...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |