Aan de VS?, veel succes daarmeequote:Op donderdag 2 november 2023 22:08 schreef Coeus het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal spannend, ben ik nou gek? Wat als ze de oorlog verklaren?
Iets van 9000 hamasleiders en 30 journalisten, 1 op 300 dus.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:22 schreef moby_jones het volgende:
Nog een journalist dood, wat is de verhouding dode journo's / hamasleiders zo ongeveer op dit moment
Zo heurt het te gaan bij beschaafde mensenquote:Op donderdag 2 november 2023 22:22 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Kan er mij helemaal in vinden.
Die communicatielijnen doen het gewoon weer. Waarschijnlijk omdat Israel erachter kwam, dat het voor henzelf ook niet zo handig is.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jah, wel echt.
Niet voor niets dat letterlijk alle communicatielijnen werden neergehaald door de Israeliers. Zelfs nu weet niemand wat zich daar daadwerkelijk afspeelt. Ik kan mij bijna geen ander groot conflict herinneren, in deze moderne tijd, waarbij hetzelfde aan de orde is.
Rusland kon niet eens ingrijpen in Nagorno Karabach. Die gaan buiten Oekraïne absoluut niks anders doen.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, want je glazen bol vertelt je dat Syrie en rusland zich dan wel met dat conflict gaan bemoeien?
Je bent sarcastisch neem ik aan?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:12 schreef moby_jones het volgende:
Als je je zorgen maakt over de wetteloosheid op de Westelijke Jordaanoever goed nieuws
[ twitter ]
Hoeveel journalisten zitten daar eigenlijk?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:22 schreef moby_jones het volgende:
Nog een journalist dood, wat is de verhouding dode journo's / hamasleiders zo ongeveer op dit moment
Als je alle spionnen en inlichtingenmedewerkers meetelt best veel.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeveel journalisten zitten daar eigenlijk?
Geaccrediteerde, of mensen met een telefoon die zichzelf journalist vinden?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeveel journalisten zitten daar eigenlijk?
En die moeten allemaal eten en drinken. Uit de mond van de gemiddelde Gazaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je alle spionnen en inlichtingenmedewerkers meetelt best veel.
Is het een beschermd beroep?quote:Op donderdag 2 november 2023 22:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Geaccrediteerde, of mensen met een telefoon die zichzelf journalist vinden?
IDF meldt er bijzonder weinig over. Terwijl ze het natuurlijk precies wetenquote:Op donderdag 2 november 2023 22:22 schreef moby_jones het volgende:
Uiteraardquote:Op donderdag 2 november 2023 22:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent sarcastisch neem ik aan?
Beschermd ach, het is hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Is het een beschermd beroep?
Of kan iedereen zich zo noemen.
quote:Behalve Mema zijn er in Gaza nog achttien journalisten gedood. Drie journalisten worden nog vermist. In Israël zijn in deze oorlog drie journalisten omgekomen, in Libanon gaat het om twee journalisten. Ook raakten meerdere verslaggevers gewond.
(...)
In Gaza werken vrijwel geen buitenlandse journalisten. De grenzen zitten dicht, waardoor zij het gebied niet in komen. Veel grote nieuwsorganisaties, zoals de BBC, Reuters en Al Jazeera werken met lokale verslaggevers en fixers die voor hen filmen en interviewen. Ook zijn er veel burgerjournalisten die verslag doen op sociale media.
Duurt niet lang voor alle tunnels daar hermetisch worden afgesloten.. de hamasjes die daar nog inzitten gaan het daglicht nooit meer zien.quote:
Volgens mij hebben ze niet zoveel te vertellen maar ze zouden zo te zien wel graag Israël van de kaart vegen zoals meer van hun broeders.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het verrassende aan dit bericht is misschien wel dat er überhaupt een parlement is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |