Ik dacht echt "tyfusweer in het westen, watquote:Op dinsdag 7 november 2023 08:18 schreef heywoodu het volgende:
Prachtige ochtend weer zo
Die mening kreeg ik overigens toen ik net het raam uit keek en dacht, bohMaar daarna zag ik dankzij posts hier wat een tyfusweer het in het westen is
Dat komt zo te zien beetje bij beetje deze kant op, dus nog maar even genieten
Ja, ik las hierboven over onweer en hevige regen en dacht ook 'wat?quote:Op dinsdag 7 november 2023 08:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht echt "tyfusweer in het westen, wat"
Toen zag ik de buienradar.
Invictus be likequote:Op dinsdag 7 november 2023 10:41 schreef INViCTuS het volgende:
Deze temperatuur met zon is ideaal tijdens zaagwerk buiten nu
Die gaat wel een heel grote sjoelbak bouwenquote:Op dinsdag 7 november 2023 11:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Invictus be like
[ afbeelding ]
We raken niet allemaal ontregeld bij het zien van regen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik raad het iedereen af de 48 uurse buienradar te checken
Ik ben al ontregeldquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We raken niet allemaal ontregeld bij het zien van regen.
Het is immers nog maar net een ruime week geleden sinds de klok een uurtje is teruggezet.quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is immers nog maar net een ruime week geleden sinds de klok een uurtje is teruggezet.
Een iets langere, drogere periode zou wel fijn zijn. Al is het maar een keer een volle week ofzo..quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We raken niet allemaal ontregeld bij het zien van regen.
Eens. Graag vanaf 16 november tot 28 november.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een iets langere, drogere periode zou wel fijn zijn. Al is het maar een keer een volle week ofzo..
Gun het jullie hoorquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een iets langere, drogere periode zou wel fijn zijn. Al is het maar een keer een volle week ofzo..
Tja. November.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor hoeveel word je gesponsord?quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
Prima weertje. Niks mis mee. Draag nog steeds alleen een felgele riverwoods trui. Hoogstens dat ik een paraplu met bedrijfslogo van KMPG draag als ik de beagle ga uitlaten in het bos. Gejank om niks. Rond de 0 graden pak ik pas mijn gaastra winterjack.
Niet genoeg om een hut in een of ander boomer dorp in Spanje te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voor hoeveel word je gesponsord?
Haha, de jaloezie zit diep zo te horenquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet genoeg om een hut in een of ander boomer dorp in Spanje te kunnen kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |