abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211186408
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2023 00:59 schreef borbit het volgende:

[..]
Als die mevrouw beter in haar vel zit zonder neus is dat wat mij betreft prima. Maar hoever mag je gaan als bodymod artiest?
Bodymod artiest nu ook al een erkende baan? Just asking for a friend.
Lach met een schone bips
  zaterdag 4 november 2023 @ 01:22:35 #227
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211186442
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 15:52 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Op basis van dat artikel? waarin verder hooguit haar eigen visie staat en deze kritiekloos neergepent wordt vol beweren over anderen, incl schuld-toewijzingen en platitudes als "het gaat om de binnenkant"

Dat is wel heel overdreven. (en iemand die 100.000 gulden uitgeeft aan pure operaties aan haar uiterlijk zonder medisch nut, maakt zich gewoon erg lachwekkend als ze aankomt met iets als "het gaat enkel om de binnenkant")

uiteindelijk weet je verder helemaal niks van haar... integendeel overigens tot al die mensen die volgens haar zonder enige grond zich van haar afwenden, die kennen haar iig uit de realiteit en als mens en niet als media-presentatie.
Ik houd altijd wel van excentrieke mensen die dingen durven die niet volgens het standaard plaatje zijn. Zeker als ze er niemand kwaad mee doen. Ze kleuren de samenleving en hebben interessante invalshoeken.

Dus als buurvrouw zou ik liever Danielle hebben, want daar kun je volgens mij wel lekker mee geinen en heeft originele gedachten die je met haar kan wisselen. Leuker dan een of ander standaard type die het enkel kan hebben over het weer en hoe duur de aardappelen bij de supermarkt zijn.

Natuurlijk zou ze best een enorm kutwijf kunnen zijn qua karakter. Maar gezien hoe enkele mensen hier al tegen haar tekeer gaan omdat ze niet aan het kleinburgerlijke kadertje voldoet wil ik haar wel het voordeel van de twijfel geven.
  zaterdag 4 november 2023 @ 01:34:04 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211186475
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 15:54 schreef Gitw het volgende:
Maar zouden jullie haar doen?
Nee, want waar ik seks mee wil daar is uiterlijk dan weer wel relevant voor. :D
pi_211186894
Ik vind dit artikel ontzettend inhoudsloos trouwens. Nergens wordt echt duidelijk wat haar drijfveren zijn, hoe haar uiterlijk misschien belemmerend is in haar dagelijks functioneren, wat haar kinderen ervan vinden, hoe ze het doet met werk, wat ze er zelf van vindt hoe de maatschappij reageert en belangrijk: wat haar nou echt drijft om er zo uit te zien. Zie op haar Instagram dat er meer mensen zijn die van zichzelf een soort aliens maken en ben zeer benieuwd waarom.

Vond nog dit artikel van vorig jaar toen ze er wat normaler uitzag: https://www.omroepbrabant(...)r-haar-ouders-missen en toen leefde ze al als een kluizenaar omdat ze niet door de maatschappij wordt geaccepteerd. Maar toen was er nog niet heel veel geks aan de hand qua uiterlijk? Toch: ze was toen al haar (strenge) ouders kwijt, zelfs al haar vriendinnen kwijt en bij een kinderfeest voor haar kind van 5 kwam niemand opdagen vanwege haar uiterlijk zegt ze.

Gek verhaal.
pi_211187001
Typisch gevalletje moet zij weten.
pi_211187191
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2023 00:59 schreef borbit het volgende:

[..]
Als die mevrouw beter in haar vel zit zonder neus is dat wat mij betreft prima. Maar hoever mag je gaan als bodymod artiest?
Even ver als bv de buurman zou mogen gaan. Dat zou ook verklaren waarom de ingreep niet pijnvrij was daar hij geen anesthesist is en dus geen zware verdoving mag geven.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_211187263
Crazy people do what crazy people do! :+

Niet mijn ding maar als ze er maar gelukkig van worden! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 4 november 2023 @ 11:32:57 #233
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211188655
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 05:05 schreef Sledgehammer. het volgende:
Ik vind dit artikel ontzettend inhoudsloos trouwens. Nergens wordt echt duidelijk wat haar drijfveren zijn, hoe haar uiterlijk misschien belemmerend is in haar dagelijks functioneren, wat haar kinderen ervan vinden, hoe ze het doet met werk, wat ze er zelf van vindt hoe de maatschappij reageert en belangrijk: wat haar nou echt drijft om er zo uit te zien. Zie op haar Instagram dat er meer mensen zijn die van zichzelf een soort aliens maken en ben zeer benieuwd waarom.

Vond nog dit artikel van vorig jaar toen ze er wat normaler uitzag: https://www.omroepbrabant(...)r-haar-ouders-missen en toen leefde ze al als een kluizenaar omdat ze niet door de maatschappij wordt geaccepteerd. Maar toen was er nog niet heel veel geks aan de hand qua uiterlijk? Toch: ze was toen al haar (strenge) ouders kwijt, zelfs al haar vriendinnen kwijt en bij een kinderfeest voor haar kind van 5 kwam niemand opdagen vanwege haar uiterlijk zegt ze.

Gek verhaal.
Nouja ze heeft duidelijk ouders die heel belangrijk vinden dat ze in een bepaald plaatje past. Er zijn er die een simpel neusknopje al schokkend vinden. Dus niet vreemd dat haar uiterlijk van 2 jaar geleden ook al tot ruzie leidde.

Wel zonde dat ze daar niet de grens gelegd heeft. Want daar was ze inderdaad ook wel zeer opvallend maar had het nog wel wat.
pi_211188709
Inspiratie opgedaan na een cultuurvakantie Taliban van Djoser in Afghanistan? :P
pi_211191163
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 15:54 schreef Gitw het volgende:
Maar zouden jullie haar doen?
Tuurlijk. Altijd al willen skullfucken.
  zaterdag 4 november 2023 @ 16:10:29 #236
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211191488
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 12:49 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wil haar niet tegenkomen als ik in het donker de vuilnis buiten zet.. ;(
Die zet je toch bij het vuilnis?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_211191784
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 15:19 schreef Questular het volgende:

[..]
Maar geven we onze kinderen niet altijd mee dat je mensen niet moet beoordelen op hun uiterlijk? Waarom doen wij het dan wel?
We horen niet te oordelen op het uiterlijk waarmee mensen zijn geboren en wat enigszins binnen de perken past. Een blubbervet persoon (niet medisch) dat mukbangt voor aandacht of zo’n mongool als waar dit topic over gaat, daar mag mijn kind best iets van vinden.
pi_211191867
Welk gender is dit dan precies?

non-neuzig?
pi_211191938
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 17:06 schreef havanagila het volgende:
Welk gender is dit dan precies?

non-neuzig?
he/he

pi_211191975
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 12:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Waarom mogen ze niet? Waar ben je bang voor?
Ja goed idee je kinderen achterlaten bij iemand die zichzelf verminkt. Ze zal waarschijnlijk behoorlijk verknipt zijn. Die ouders houden niet voor niets de kinderen thuis.
  zaterdag 4 november 2023 @ 17:22:30 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211192001
Lekker rebels en uniek hoor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 4 november 2023 @ 17:31:20 #242
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211192074
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 15:55 schreef ZarB het volgende:

[..]
Nee omdat ze een psychiatrische stoornis lijkt te hebben en haar behoeften ver boven die van wie dan ook stelt. Haar kinderen zijn hier de dupe van en ze nuanceert dat bewust niet maar gaat juist nog harder overal tegen aan schoppen. Dat getuigt niet bepaalt van een gezonde geest.

Ziek zijn kies je niet voor, maar
als er dan voor kķest om jezelf niet te laten behandelen dan ben je een slechte moeder ja.

Ik neig hier ook naar ja. Als mijn moeder haar neus had laten amputeren zou ik gillend weggerend zijn. IJzer door je vel, inkt in je huid, kleur in je haar allemaal prima, maar onomkeerbare dingen van deze categorie ongemakkelijk...
  zaterdag 4 november 2023 @ 18:10:43 #243
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211192428
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 17:15 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
he/he

[ afbeelding ]
Als die nog had geleefd had hij haar neus wel kunnen gebruiken.
  zaterdag 4 november 2023 @ 19:07:45 #244
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_211192999
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 19:53 schreef Inbox het volgende:

[..]
Nee, het is respectvol om iemand aan de kant te zetten omwille van zn uiterlijk, terwijl je daarvoor nooit problemen had met ze. Dan respecteer je overduidelijk iemands keuze niet.

Maar goed, maakt allemaal verder niet uit. De kans dat je iemand in je familie of kenissenkreng treft zal zo 1 of 17 miljoen zijn binnen Nederland :D
Het gaat niet om het uiterlijk an sich, maar om het "gekozen" uiterlijk. Aangezien het om een keuze-element gaat vind ik het verwerpen van een dergelijke keuze ook prima, in tegenstelling tot wanneer het bijvoorbeeld gaat om een persoon met brandwonden in het gezicht.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 4 november 2023 @ 19:08:35 #245
56749 BlaZ
pi_211193006
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 00:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat de een stoornis heeft? En welke is dat dan?
En waarom zit ze niet in een inrichting dan?
Zou dit niet gewoon een type lichaamsdysmorfie als onderdeel van een obsessief-compulsieve stoornis?
pi_211193058
Random Pics van de Dag #975

Ik heb deze onderaan de pagina staan.

Verder hoop ik vooral dat zulken later geen spijt krijgen.
En dat ze oog blijft houden voor de kindertjes, dat lijkt ze niet genoeg te doen.
pi_211193069
Ze weet iig wel zeker dat ze de aanstaande nucleaire oorlog zal overleven.

zaterdag 4 november 2023 @ 19:15:01 #248
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211193109
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 19:07 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het gaat niet om het uiterlijk an sich, maar om het "gekozen" uiterlijk. Aangezien het om een keuze-element gaat vind ik het verwerpen van een dergelijke keuze ook prima, in tegenstelling tot wanneer het bijvoorbeeld gaat om een persoon met brandwonden in het gezicht.
Maar de vraag wordt niet beantwoord wat er nu zo verwerpelijk is. Het lijkt er niet op dat ze ook maar een vlieg kwaad doet met haar hobby. Ze is alleen maar heel erg lelijk. Maar dat is geen misdrijf.

Dus als je geen belang hebt bij hoe ze eruit ziet (als werkgever of partner) dan is er ook niet echt een gegronde reden om haar maar sociaal buiten te gaan sluiten.
  zaterdag 4 november 2023 @ 19:52:42 #249
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_211193845
Er is natuurlijk wel een groot verschil tussen gewoon lelijk zijn volgens de algemene norm en je zo zelf laten verminken dat je eruit ziet als een monsterlijk, griezelig wezen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 4 november 2023 @ 20:16:08 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211194391
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 4 november 2023 @ 21:11:38 #251
56749 BlaZ
pi_211195391
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 19:15 schreef Hexagon het volgende:
Maar de vraag wordt niet beantwoord wat er nu zo verwerpelijk is. Het lijkt er niet op dat ze ook maar een vlieg kwaad doet met haar hobby. Ze is alleen maar heel erg lelijk. Maar dat is geen misdrijf.
De keuze van het niet volgen van de geldende normen aangaande esthetiek in de maatschappij waarin ze leeft. Dat is geen misdrijf, maar andere leden van die maatschappij mogen simpelweg de keuze maken geen contact met haar te willen.
En nogmaals, het is niet lelijk; het is de keuze om dat te willen worden gevonden wat het probleem is.

quote:
Dus als je geen belang hebt bij hoe ze eruit ziet (als werkgever of partner) dan is er ook niet echt een gegronde reden om haar maar sociaal buiten te gaan sluiten.
Daar kan een werkgever wel reden toe hebben aangezien representatie en sociaal contact een belangrijk onderdeel van het werk kunnen zijn.
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:30:28 #252
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211197321
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:11 schreef BlaZ het volgende:

[..]
De keuze van het niet volgen van de geldende normen aangaande esthetiek in de maatschappij waarin ze leeft. Dat is geen misdrijf, maar andere leden van die maatschappij mogen simpelweg de keuze maken geen contact met haar te willen.
En nogmaals, het is niet lelijk; het is de keuze om dat te willen worden gevonden wat het probleem is.
[..]
Daar kan een werkgever wel reden toe hebben aangezien representatie en sociaal contact een belangrijk onderdeel van het werk kunnen zijn.
Wat ik bedoel is dat het voor een werkgever wel relevant is hoe ze erbij loopt. Dus als je haar daarom afwijst voor iets representatiefs is het heel goed te verdedigen.

Maar als ouder/zus/broer of als buurtbewoner. Ik zie echt nul goede reden om iemand dat te verstoten.
  zondag 5 november 2023 @ 00:33:48 #253
307622 Perox
(niet de echte)
pi_211197845
Ik vind dat je lekker moet zijn wie je wilt zijn. Zeker als je alleen over jezelf gaat. Reacties daarop zijn natuurlijk voor eigen rekening. Als jij er zo uit wilt zien, prima. Maar niet zeiken dat je geen receptioniste meer kan zijn.

Verder, iedereen met kinderen zou ook even kunnen nadenken over de impact van je handelen op het leven van je kinderen die verder geen keus hebben in het geheel. Dat vind ik hier nog wel het meest bezwaarlijke.

Of ik zou doen? Iemand zei ooit: Alle meisjes zijn mooi. Behalve de heel lelijke. Deze valt wat mij betreft onder de laatste categorie nu. Daarvoor duidelijk niet, overigens. Zelfs halverwege de transformatie was ze nog goed te pruimen. Maar nu is het voltooid en is het wat mij betreft een monster.
pi_211198394
Leven en laten leven. Bovendien verdient zij waarschijnlijk toch genoeg met het op de een of andere manier exploiteren van haar unieke uiterlijk? Ik kan me niet voorstellen dat zij in een hoekje gaat zitten huilen omdat bepaalde werkgevers niet op haar zitten te wachten.
pi_211198558
Iedereen hier zal mij wel voor gek verklaren _O- maar ergens vind ik het echt heel geil _O-

Strak lichaam wel en dikke tetten
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 5 november 2023 @ 11:11:04 #256
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_211199704
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 17:31 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik neig hier ook naar ja. Als mijn moeder haar neus had laten amputeren zou ik gillend weggerend zijn. IJzer door je vel, inkt in je huid, kleur in je haar allemaal prima, maar onomkeerbare dingen van deze categorie ongemakkelijk...
Dus omdat je moeder iets aan haar uiterlijk verandert wat jou niet aanstaat haal je voortaan je neus voor haar op?
  zondag 5 november 2023 @ 11:14:08 #257
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_211199731
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:11 schreef BlaZ het volgende:

[..]
[..]
Mwoah.... ze moeten bij defensie of in de beveiliging toch wel wat voor haar kunnen verzinnen?
  Spellchecker zondag 5 november 2023 @ 11:14:46 #258
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211199741
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 11:14 schreef the-eye het volgende:

[..]
Mwoah.... ze moeten bij defensie of in de beveiliging toch wel wat voor haar kunnen verzinnen?
Callcenter.
pi_211199760
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 12:18 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

Dat was vorig jaar en toen werd ze al overal nagekeken en kwamen van vriendjes van haar kinderen niet meer op verjaardagen.. Dat was nog enigszins normaal qua uiterlijk. Hoe kan je bedenken dat volledige verminking de situatie gaat verbeteren? Die body modders zijn trouwens ook gestoord dat ze zover gaan met verminken.
Als bij deze look de kinderen al niet op verjaardagen komen, in wat gristelijk gehucht woont ze dan? In Rotterdam lopen er genoeg volgetatoeerde dames rond. :?
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 5 november 2023 @ 11:18:12 #260
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_211199770
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 11:14 schreef maily het volgende:

[..]
Callcenter.
Dat ze haar neus in jouw zaken moet steken, hoe dan?
  zondag 5 november 2023 @ 11:19:54 #261
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_211199788
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 11:17 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Als bij deze look de kinderen al niet op verjaardagen komen, in wat gristelijk gehucht woont ze dan? In Rotterdam lopen er genoeg volgetatoeerde dames rond. :?
Of misschien ging het niet om de look?
pi_211199825
quote:

[..]
Daar doe je ook een vergelijking. In normale plaatsen heb je een stuk minder tokkies en dus minder tatoeages.
Conscience do cost.
pi_211199872
quote:
8s.gif Op zondag 5 november 2023 11:25 schreef ems. het volgende:

[..]
Daar doe je ook een vergelijking. In normale plaatsen heb je een stuk minder tokkies en dus minder tatoeages.
Allemaal aannames... De enige feiten die we kennen (doordat zij die vertelde) is dus dat zijzelf kennelijk door een hoop mensen buitengesloten word.

Haar uiterlijk is ook bekend en volgens haarzelf wordt ze wegens haar uiterlijk zo behandeld.

Enkel, of dat waar is, weten we verder niet.
Er is natuurlijk wel degelijk een mogelijkheid dat al die mensen die haar kennen en liever mijden, en haar familie die met haar brak, daar ook andere redenen voor had.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 november 2023 @ 12:10:40 #264
862 Arcee
Look closer
pi_211200172
Ik weet niet of ze echt een sensatiezoeker is, maar ze heeft er wel een neus voor, hoor.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_211200186
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:10 schreef Arcee het volgende:
Ik weet niet of ze echt een sensatiezoeker is, maar ze heeft er wel een neus voor, hoor.
Had O-)
pi_211200728
ik denk dat ze zo ver gegaan is om haar ouders terug te pakken. want 2 jaar geleden zag ze er nog gewoon leuk uit met veel tatoos, maar wilden haar ouders niks meer met haar te maken hebben. daar huilde ze elke dag om zei ze. ze heeft haar ouders gesmeekt. maar nee.
dan is dit wel lekker effe schrikken voor ze. net goed.
overigens: kinderfeestje kan best nog leuk worden met witte clownsminck en feestneus. is niet eng.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_211200885
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 12:49 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wil haar niet tegenkomen als ik in het donker de vuilnis buiten zet.. ;(
Ze straalt ook echt helemaal van geluk |:(
  Spellchecker zondag 5 november 2023 @ 13:19:43 #268
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211200894
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2023 12:12 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Had O-)
Hij staat nog op de schouw _O-
pi_211200916
_O-
  zondag 5 november 2023 @ 13:42:44 #270
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211201102
quote:

[..]
Ik denk dat ze uit een wat buurvrouw Neuteboom achtig milieu komt waar ze niet zo goed kunnen omgaan met mensen die niet in het plaatje passen.
pi_211201231
Ze komt toch uit Breda? Is toch ook wel een behoorlijke stad waar ze wel wat gewend zijn toch?
pi_211201424
Breda is het neusje van de zalm 👌
pi_211207300
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 13:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik denk dat ze uit een wat buurvrouw Neuteboom achtig milieu komt waar ze niet zo goed kunnen omgaan met mensen die niet in het plaatje passen.
Ik bedacht net dat ze natuurlijk ook een bijzonder onprettig en intens persoon kan zijn waar andere moeders gewoon afstand van willen houden. We horen uiteindelijk maar 1 kant van het verhaal.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 5 november 2023 @ 21:48:10 #275
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_211207375
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 13:31 schreef Rustin_ het volgende:
Is het niet strafbaar om zoiets te doen bij iemand anders? Ik kan me niet voorstellen dat als ik iemand vraag om mijn been af te hakken en diegene doet dat, dat het dan okay is.
ach er zijn er zat waarvan de pielemuis afgehakt is en ook gewoon er mee weg komen.
vind het ook gewoon schandalig dat de medische wereld hier voor gebruikt word.
Voor dit soort achterlijke denkbeelden.
Maar goed, je zou maar zo iets willen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_211207952
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 06:03 schreef BoneThugss het volgende:
Iedereen hier zal mij wel voor gek verklaren _O- maar ergens vind ik het echt heel geil _O-

Strak lichaam wel en dikke tetten
2 extra gaatjes om je zaad in te dumpen :+
pi_211207972
quote:

[..]
Kan me niet herinneren er ooit een gezien te hebben en hopelijk hoef ik dat ook niet te zien ook. Zie liever vrouwen die puur natuur zijn.
  zondag 5 november 2023 @ 23:42:40 #278
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211208672
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 21:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ik bedacht net dat ze natuurlijk ook een bijzonder onprettig en intens persoon kan zijn waar andere moeders gewoon afstand van willen houden. We horen uiteindelijk maar 1 kant van het verhaal.
Dat kan natuurlijk best. Maar gezien de hoeveelheid redeloze bagger die ze in dit topic al over zich heen krijgt ben ik wel geneigd te denken dat haar verhaal wel eens kan kloppen.
pi_211208876
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 22:32 schreef Inbox het volgende:

[..]
Deze man _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211209141
Mijn kind zou ook niet bij die mafkees thuis mogen spelen.
pi_211209164
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 23:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat kan natuurlijk best. Maar gezien de hoeveelheid redeloze bagger die ze in dit topic al over zich heen krijgt ben ik wel geneigd te denken dat haar verhaal wel eens kan kloppen.
Is dat niet een even domme en oppervlakkige gedachtegang als de mensen die gelijk die bagger roepen op basis van een foto of een kop boven het artikel?

Een lelijk uiterlijk maakt iemand nog niet slecht, maar ook niet gelijk een goed mens.
En die dame maakte zichzelf ook niet 'iemand anders', omdat ze zoveel uitgaf er zo uit te zien.

Ook wordt ze geen betere moeder, enkel door te claimen zelf 'nu gelukkig te zijn' (laatste alinea in het artikel: het is eerder een typische houding in toxische ouder-kind-relaties als de ouder bepaalde voorwaarden gaat stellen aan 'een goede ouder zijn, als..' ) .

In het artikel zelf staan meerdere twijfelachtige uitspraken van haar kant, maar ik vermoed dat de meesten die hun oordeel enkel op oppervlakkigheden baseren, of op 'wat anderen zeggen' die nooit goed lezen.

Dan krijg je zeer zwakke argumentaties als jouw "ze moet wel een 'fijne meid'zijn, omdat anderen haar op haar uiterlijk als slecht beoordelen".
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 november 2023 @ 08:46:19 #282
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211209471
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 22:33 schreef Inbox het volgende:

[..]
Kan me niet herinneren er ooit een gezien te hebben en hopelijk hoef ik dat ook niet te zien ook. Zie liever vrouwen die puur natuur zijn.
Je hebt nooit iemand gezien met tatoeages en onnatuurlijk gekleurd haar? Daar gaat die comment namelijk over. Er staat een foto in de post die je quote, hč.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_211211352
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 21:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]
En wat is volgens jou de ideale reactie?

"Ik wil jou nooit meer zien, want je ziet er niet meer zo uit als ik dat wil!!"
De ideale reactie is dat je als ouders héél goed overbrengt, hoeveel verdriet het je doet dat je je eigen dochter niet meer herkent. En niet alleen herken je haar niet meer terug, er komt een gevoel van walging op bij het zien van je dochter.
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 12:37:53 #284
382129 crew  Donna
pi_211211458
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 22:32 schreef Inbox het volgende:

[..]
Die gaatjes zitten er anders ook hoor. :7
  maandag 6 november 2023 @ 12:40:53 #285
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_211211481
Jullie gaan toch niet zeggen dat we zo een deel 2 van dit topic krijgen he? :D
  maandag 6 november 2023 @ 12:50:09 #286
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211211555
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 07:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Is dat niet een even domme en oppervlakkige gedachtegang als de mensen die gelijk die bagger roepen op basis van een foto of een kop boven het artikel?

Een lelijk uiterlijk maakt iemand nog niet slecht, maar ook niet gelijk een goed mens.
En die dame maakte zichzelf ook niet 'iemand anders', omdat ze zoveel uitgaf er zo uit te zien.

Ook wordt ze geen betere moeder, enkel door te claimen zelf 'nu gelukkig te zijn' (laatste alinea in het artikel: het is eerder een typische houding in toxische ouder-kind-relaties als de ouder bepaalde voorwaarden gaat stellen aan 'een goede ouder zijn, als..' ) .

In het artikel zelf staan meerdere twijfelachtige uitspraken van haar kant, maar ik vermoed dat de meesten die hun oordeel enkel op oppervlakkigheden baseren, of op 'wat anderen zeggen' die nooit goed lezen.

Dan krijg je zeer zwakke argumentaties als jouw "ze moet wel een 'fijne meid'zijn, omdat anderen haar op haar uiterlijk als slecht beoordelen".
Tja ik ga inderdaad geen diepgaande psychologische analyse van haar maken. Het kan best een enorm kutwijf zijn als ik haar beter zou kennen.

Maar voor wat ik er nu van weet heeft ze het voordeel van de twijfel. En op basis van dezelfde
info waarmee velen hier haar willen uitkotsen, denk ik dat het wel een tof wijf is. Omdat ik wel een zwak heb voor excentrieke mensen die geen vlieg kwaad doen. En mocht dat laatste toch anders blijken dan stel ik mijn mening gerust bij.
pi_211213730
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 07:23 schreef DrDentz het volgende:
Mijn kind zou ook niet bij die mafkees thuis mogen spelen.
Maak je geen zorgen. Dat zal ook niet gaan gebeuren. Ze heeft dr kinderen bij dr ex afgeleverd.
quote:
17s.gif Op maandag 6 november 2023 08:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Je hebt nooit iemand gezien met tatoeages en onnatuurlijk gekleurd haar? Daar gaat die comment namelijk over. Er staat een foto in de post die je quote, hč.
Nog niet iemand gezien die zo lelijk was als haar en die dr kop volledig vol met tattoos heeft als deze vrouw.
Voor mij is het het toonbeeld van zwakbegaafd- of treurigheid als je jezelf zo verneukt als deze vrouw heeft gedaan.

Kan een tattoo best waarderen, maar absoluut niet in iemands gezicht. Dan val je voor mij zo'n beetje gelijk in de categori van een laagopgeleid, dom figuur zonder eigenwaarde.
pi_211213740
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 12:37 schreef Donna het volgende:

[..]
Die gaatjes zitten er anders ook hoor. :7
Ja, alleen zit er dan nog een neus in de weg he?
pi_211213745
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 12:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
Beter een tweede deel 2 van dit topic met dit wijf, dan een tweede figuur als deze vrouw.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 november 2023 @ 17:18:18 #290
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211213765
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 17:13 schreef Inbox het volgende:

[..]
Maak je geen zorgen. Dat zal ook niet gaan gebeuren. Ze heeft dr kinderen bij dr ex afgeleverd.
[..]
Nog niet iemand gezien die zo lelijk was als haar en die dr kop volledig vol met tattoos heeft als deze vrouw.
Voor mij is het het toonbeeld van zwakbegaafd- of treurigheid als je jezelf zo verneukt als deze vrouw heeft gedaan.

Kan een tattoo best waarderen, maar absoluut niet in iemands gezicht. Dan val je voor mij zo'n beetje gelijk in de categori van een laagopgeleid, dom figuur zonder eigenwaarde.
Maar mijn vraag gaat niet over je (voor)oordeel wb mensen met gezichtstatoeages. Ik was verbaasd dat je zei dat je nog nooit iemand had gezien zoals zij eruit zag (niet: ziet) en wilde dit verifiėren. Daarom stelde ik de vraag. Ik verwijs je nogmaals naar de foto uit de originele post waarop je reageerde. Je hebt nog nooit iemand gezien die er zo uitziet?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_211213966
quote:
17s.gif Op maandag 6 november 2023 17:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Maar mijn vraag gaat niet over je (voor)oordeel wb mensen met gezichtstatoeages. Ik was verbaasd dat je zei dat je nog nooit iemand had gezien zoals zij eruit zag (niet: ziet) en wilde dit verifiėren. Daarom stelde ik de vraag. Ik verwijs je nogmaals naar de foto uit de originele post waarop je reageerde. Je hebt nog nooit iemand gezien die er zo uitziet?
Zo extreem toegetakeld als zij? Nee, echt nog nooit in het echte leven terwijl ik geboren en getogen Rotterdammer ben. Als ik in bepaalde wijken loop, zie ik wel veel andere gedrochten.

Uiteraard wel vrouwen met dermate weinig eigenwaarde dat ze dr lippen laten opspuiten en dr haar op een zodanige wijze blonderen dat het gewoon ordinair eruit ziet.

Zonde hoor, als ik de foto zie van hoe ze ooit was, was het een best mooie meid wel. Tot ze dr lippen liet opspuiten en dus uiteindelijk nog extremer zichzelf is gaan verminken :r
  maandag 6 november 2023 @ 17:45:51 #292
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211213993
Mja ze had ook 40 kilo kunnen aankomen en een kort pittig kapseltje kunnen nemen. Kennelijk is het dan allemaal geen probleem. Lelijk worden mag, Als het maar niet de troosteloze grauwheid ontstijgt.
pi_211215085
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 12:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
Waarom niet ? daar ook even rondneuzen..
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 20:59:54 #294
382129 crew  Donna
pi_211216605
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 17:15 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ja, alleen zit er dan nog een neus in de weg he?
Een puntje en de vleugels maar he, daar heb je toch geen last van? :7
pi_211216911
Beter dit dan van je lul een kut maken omdat je je als man vrouw voelt :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 november 2023 @ 21:51:07 #296
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211217163
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 17:41 schreef Inbox het volgende:

[..]
Zo extreem toegetakeld als zij? Nee, echt nog nooit in het echte leven terwijl ik geboren en getogen Rotterdammer ben. Als ik in bepaalde wijken loop, zie ik wel veel andere gedrochten.

Uiteraard wel vrouwen met dermate weinig eigenwaarde dat ze dr lippen laten opspuiten en dr haar op een zodanige wijze blonderen dat het gewoon ordinair eruit ziet.

Zonde hoor, als ik de foto zie van hoe ze ooit was, was het een best mooie meid wel. Tot ze dr lippen liet opspuiten en dus uiteindelijk nog extremer zichzelf is gaan verminken :r
Maar het gaat steeds om deze foto:

Ik heb ook in Rotterdam gewoon en reken maar dat ik echt wel mensen heb rond zien lopen zoals zij er hier uitziet.
  Moderator maandag 6 november 2023 @ 21:52:41 #297
382129 crew  Donna
pi_211217176
quote:
17s.gif Op maandag 6 november 2023 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb ook in Rotterdam gewoon en reken maar dat ik echt wel mensen heb rond zien lopen zoals zij er hier uitziet.
Ik woon in Friesland, maar hier wonen zelfs mensen met tattoos in het gezicht. Ook vrouwen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 november 2023 @ 21:53:59 #298
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211217185
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 21:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik woon in Friesland, maar hier wonen zelfs mensen met tattoos in het gezicht. Ook vrouwen.
Geloof ik. Ik woon in Groningen en ik zie ook niet iets waarover ik verbaasd ben als ik bovenstaande foto zie.
pi_211217236
quote:
17s.gif Op maandag 6 november 2023 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik kom uit een goede wijk in Rotterdam kennelijk en heb de afgelopen 16 jaar elders gewoond. Daar ben ik ze niet echt tegengekomen eigenlijk, al moet ik zeggen dat ik daar ook niet op let. Maar lelijkerd zoals in die staat, natuurlijk kom je die weleens tegen. Niet veel, gelukkig want :r
  maandag 6 november 2023 @ 22:12:12 #300
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211217306
Moet wel zeggen dat ik veel tattoo mensen met extreem veel tattoo's wel heel erg vriendelijk, tof en open minded vind
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')