Bodymod artiest nu ook al een erkende baan? Just asking for a friend.quote:Op zaterdag 4 november 2023 00:59 schreef borbit het volgende:
[..]
Als die mevrouw beter in haar vel zit zonder neus is dat wat mij betreft prima. Maar hoever mag je gaan als bodymod artiest?
Ik houd altijd wel van excentrieke mensen die dingen durven die niet volgens het standaard plaatje zijn. Zeker als ze er niemand kwaad mee doen. Ze kleuren de samenleving en hebben interessante invalshoeken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Op basis van dat artikel? waarin verder hooguit haar eigen visie staat en deze kritiekloos neergepent wordt vol beweren over anderen, incl schuld-toewijzingen en platitudes als "het gaat om de binnenkant"
Dat is wel heel overdreven. (en iemand die 100.000 gulden uitgeeft aan pure operaties aan haar uiterlijk zonder medisch nut, maakt zich gewoon erg lachwekkend als ze aankomt met iets als "het gaat enkel om de binnenkant")
uiteindelijk weet je verder helemaal niks van haar... integendeel overigens tot al die mensen die volgens haar zonder enige grond zich van haar afwenden, die kennen haar iig uit de realiteit en als mens en niet als media-presentatie.
Even ver als bv de buurman zou mogen gaan. Dat zou ook verklaren waarom de ingreep niet pijnvrij was daar hij geen anesthesist is en dus geen zware verdoving mag geven.quote:Op zaterdag 4 november 2023 00:59 schreef borbit het volgende:
[..]
Als die mevrouw beter in haar vel zit zonder neus is dat wat mij betreft prima. Maar hoever mag je gaan als bodymod artiest?
Nouja ze heeft duidelijk ouders die heel belangrijk vinden dat ze in een bepaald plaatje past. Er zijn er die een simpel neusknopje al schokkend vinden. Dus niet vreemd dat haar uiterlijk van 2 jaar geleden ook al tot ruzie leidde.quote:Op zaterdag 4 november 2023 05:05 schreef Sledgehammer. het volgende:
Ik vind dit artikel ontzettend inhoudsloos trouwens. Nergens wordt echt duidelijk wat haar drijfveren zijn, hoe haar uiterlijk misschien belemmerend is in haar dagelijks functioneren, wat haar kinderen ervan vinden, hoe ze het doet met werk, wat ze er zelf van vindt hoe de maatschappij reageert en belangrijk: wat haar nou echt drijft om er zo uit te zien. Zie op haar Instagram dat er meer mensen zijn die van zichzelf een soort aliens maken en ben zeer benieuwd waarom.
Vond nog dit artikel van vorig jaar toen ze er wat normaler uitzag: https://www.omroepbrabant(...)r-haar-ouders-missen en toen leefde ze al als een kluizenaar omdat ze niet door de maatschappij wordt geaccepteerd. Maar toen was er nog niet heel veel geks aan de hand qua uiterlijk? Toch: ze was toen al haar (strenge) ouders kwijt, zelfs al haar vriendinnen kwijt en bij een kinderfeest voor haar kind van 5 kwam niemand opdagen vanwege haar uiterlijk zegt ze.
Gek verhaal.
Die zet je toch bij het vuilnis?quote:Op donderdag 2 november 2023 12:49 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil haar niet tegenkomen als ik in het donker de vuilnis buiten zet..
We horen niet te oordelen op het uiterlijk waarmee mensen zijn geboren en wat enigszins binnen de perken past. Een blubbervet persoon (niet medisch) dat mukbangt voor aandacht of zo’n mongool als waar dit topic over gaat, daar mag mijn kind best iets van vinden.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Maar geven we onze kinderen niet altijd mee dat je mensen niet moet beoordelen op hun uiterlijk? Waarom doen wij het dan wel?
he/hequote:Op zaterdag 4 november 2023 17:06 schreef havanagila het volgende:
Welk gender is dit dan precies?
non-neuzig?
Ja goed idee je kinderen achterlaten bij iemand die zichzelf verminkt. Ze zal waarschijnlijk behoorlijk verknipt zijn. Die ouders houden niet voor niets de kinderen thuis.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom mogen ze niet? Waar ben je bang voor?
Ik neig hier ook naar ja. Als mijn moeder haar neus had laten amputeren zou ik gillend weggerend zijn. IJzer door je vel, inkt in je huid, kleur in je haar allemaal prima, maar onomkeerbare dingen van deze categorie ongemakkelijk...quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee omdat ze een psychiatrische stoornis lijkt te hebben en haar behoeften ver boven die van wie dan ook stelt. Haar kinderen zijn hier de dupe van en ze nuanceert dat bewust niet maar gaat juist nog harder overal tegen aan schoppen. Dat getuigt niet bepaalt van een gezonde geest.
Ziek zijn kies je niet voor, maar
als er dan voor kķest om jezelf niet te laten behandelen dan ben je een slechte moeder ja.
Het gaat niet om het uiterlijk an sich, maar om het "gekozen" uiterlijk. Aangezien het om een keuze-element gaat vind ik het verwerpen van een dergelijke keuze ook prima, in tegenstelling tot wanneer het bijvoorbeeld gaat om een persoon met brandwonden in het gezicht.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:53 schreef Inbox het volgende:
[..]
Nee, het is respectvol om iemand aan de kant te zetten omwille van zn uiterlijk, terwijl je daarvoor nooit problemen had met ze. Dan respecteer je overduidelijk iemands keuze niet.
Maar goed, maakt allemaal verder niet uit. De kans dat je iemand in je familie of kenissenkreng treft zal zo 1 of 17 miljoen zijn binnen Nederland
Zou dit niet gewoon een type lichaamsdysmorfie als onderdeel van een obsessief-compulsieve stoornis?quote:Op zaterdag 4 november 2023 00:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat de een stoornis heeft? En welke is dat dan?
En waarom zit ze niet in een inrichting dan?
Maar de vraag wordt niet beantwoord wat er nu zo verwerpelijk is. Het lijkt er niet op dat ze ook maar een vlieg kwaad doet met haar hobby. Ze is alleen maar heel erg lelijk. Maar dat is geen misdrijf.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het gaat niet om het uiterlijk an sich, maar om het "gekozen" uiterlijk. Aangezien het om een keuze-element gaat vind ik het verwerpen van een dergelijke keuze ook prima, in tegenstelling tot wanneer het bijvoorbeeld gaat om een persoon met brandwonden in het gezicht.
De keuze van het niet volgen van de geldende normen aangaande esthetiek in de maatschappij waarin ze leeft. Dat is geen misdrijf, maar andere leden van die maatschappij mogen simpelweg de keuze maken geen contact met haar te willen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:15 schreef Hexagon het volgende:
Maar de vraag wordt niet beantwoord wat er nu zo verwerpelijk is. Het lijkt er niet op dat ze ook maar een vlieg kwaad doet met haar hobby. Ze is alleen maar heel erg lelijk. Maar dat is geen misdrijf.
Daar kan een werkgever wel reden toe hebben aangezien representatie en sociaal contact een belangrijk onderdeel van het werk kunnen zijn.quote:Dus als je geen belang hebt bij hoe ze eruit ziet (als werkgever of partner) dan is er ook niet echt een gegronde reden om haar maar sociaal buiten te gaan sluiten.
Wat ik bedoel is dat het voor een werkgever wel relevant is hoe ze erbij loopt. Dus als je haar daarom afwijst voor iets representatiefs is het heel goed te verdedigen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De keuze van het niet volgen van de geldende normen aangaande esthetiek in de maatschappij waarin ze leeft. Dat is geen misdrijf, maar andere leden van die maatschappij mogen simpelweg de keuze maken geen contact met haar te willen.
En nogmaals, het is niet lelijk; het is de keuze om dat te willen worden gevonden wat het probleem is.
[..]
Daar kan een werkgever wel reden toe hebben aangezien representatie en sociaal contact een belangrijk onderdeel van het werk kunnen zijn.
Dus omdat je moeder iets aan haar uiterlijk verandert wat jou niet aanstaat haal je voortaan je neus voor haar op?quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik neig hier ook naar ja. Als mijn moeder haar neus had laten amputeren zou ik gillend weggerend zijn. IJzer door je vel, inkt in je huid, kleur in je haar allemaal prima, maar onomkeerbare dingen van deze categorie ongemakkelijk...
Mwoah.... ze moeten bij defensie of in de beveiliging toch wel wat voor haar kunnen verzinnen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De keuze van het niet volgen van de geldende normen aangaande esthetiek in de maatschappij waarin ze leeft. Dat is geen misdrijf, maar andere leden van die maatschappij mogen simpelweg de keuze maken geen contact met haar te willen.
En nogmaals, het is niet lelijk; het is de keuze om dat te willen worden gevonden wat het probleem is.
[..]
Daar kan een werkgever wel reden toe hebben aangezien representatie en sociaal contact een belangrijk onderdeel van het werk kunnen zijn.
Callcenter.quote:Op zondag 5 november 2023 11:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Mwoah.... ze moeten bij defensie of in de beveiliging toch wel wat voor haar kunnen verzinnen?
Als bij deze look de kinderen al niet op verjaardagen komen, in wat gristelijk gehucht woont ze dan? In Rotterdam lopen er genoeg volgetatoeerde dames rond.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:18 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was vorig jaar en toen werd ze al overal nagekeken en kwamen van vriendjes van haar kinderen niet meer op verjaardagen.. Dat was nog enigszins normaal qua uiterlijk. Hoe kan je bedenken dat volledige verminking de situatie gaat verbeteren? Die body modders zijn trouwens ook gestoord dat ze zover gaan met verminken.
Of misschien ging het niet om de look?quote:Op zondag 5 november 2023 11:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als bij deze look de kinderen al niet op verjaardagen komen, in wat gristelijk gehucht woont ze dan? In Rotterdam lopen er genoeg volgetatoeerde dames rond.
Daar doe je ook een vergelijking. In normale plaatsen heb je een stuk minder tokkies en dus minder tatoeages.quote:Op zondag 5 november 2023 11:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als bij deze look de kinderen al niet op verjaardagen komen, in wat gristelijk gehucht woont ze dan? In Rotterdam lopen er genoeg volgetatoeerde dames rond.
Allemaal aannames... De enige feiten die we kennen (doordat zij die vertelde) is dus dat zijzelf kennelijk door een hoop mensen buitengesloten word.quote:Op zondag 5 november 2023 11:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar doe je ook een vergelijking. In normale plaatsen heb je een stuk minder tokkies en dus minder tatoeages.
Hadquote:Op zondag 5 november 2023 12:10 schreef Arcee het volgende:
Ik weet niet of ze echt een sensatiezoeker is, maar ze heeft er wel een neus voor, hoor.
Ze straalt ook echt helemaal van gelukquote:Op donderdag 2 november 2023 12:49 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil haar niet tegenkomen als ik in het donker de vuilnis buiten zet..
Ik denk dat ze uit een wat buurvrouw Neuteboom achtig milieu komt waar ze niet zo goed kunnen omgaan met mensen die niet in het plaatje passen.quote:Op zondag 5 november 2023 11:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik bedacht net dat ze natuurlijk ook een bijzonder onprettig en intens persoon kan zijn waar andere moeders gewoon afstand van willen houden. We horen uiteindelijk maar 1 kant van het verhaal.quote:Op zondag 5 november 2023 13:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze uit een wat buurvrouw Neuteboom achtig milieu komt waar ze niet zo goed kunnen omgaan met mensen die niet in het plaatje passen.
ach er zijn er zat waarvan de pielemuis afgehakt is en ook gewoon er mee weg komen.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:31 schreef Rustin_ het volgende:
Is het niet strafbaar om zoiets te doen bij iemand anders? Ik kan me niet voorstellen dat als ik iemand vraag om mijn been af te hakken en diegene doet dat, dat het dan okay is.
2 extra gaatjes om je zaad in te dumpenquote:Op zondag 5 november 2023 06:03 schreef BoneThugss het volgende:
Iedereen hier zal mij wel voor gek verklarenmaar ergens vind ik het echt heel geil
Strak lichaam wel en dikke tetten
Kan me niet herinneren er ooit een gezien te hebben en hopelijk hoef ik dat ook niet te zien ook. Zie liever vrouwen die puur natuur zijn.quote:Op zondag 5 november 2023 11:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk best. Maar gezien de hoeveelheid redeloze bagger die ze in dit topic al over zich heen krijgt ben ik wel geneigd te denken dat haar verhaal wel eens kan kloppen.quote:Op zondag 5 november 2023 21:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik bedacht net dat ze natuurlijk ook een bijzonder onprettig en intens persoon kan zijn waar andere moeders gewoon afstand van willen houden. We horen uiteindelijk maar 1 kant van het verhaal.
Deze manquote:Op zondag 5 november 2023 22:32 schreef Inbox het volgende:
[..]
2 extra gaatjes om je zaad in te dumpen
Is dat niet een even domme en oppervlakkige gedachtegang als de mensen die gelijk die bagger roepen op basis van een foto of een kop boven het artikel?quote:Op zondag 5 november 2023 23:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk best. Maar gezien de hoeveelheid redeloze bagger die ze in dit topic al over zich heen krijgt ben ik wel geneigd te denken dat haar verhaal wel eens kan kloppen.
Je hebt nooit iemand gezien met tatoeages en onnatuurlijk gekleurd haar? Daar gaat die comment namelijk over. Er staat een foto in de post die je quote, hč.quote:Op zondag 5 november 2023 22:33 schreef Inbox het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren er ooit een gezien te hebben en hopelijk hoef ik dat ook niet te zien ook. Zie liever vrouwen die puur natuur zijn.
De ideale reactie is dat je als ouders héél goed overbrengt, hoeveel verdriet het je doet dat je je eigen dochter niet meer herkent. En niet alleen herken je haar niet meer terug, er komt een gevoel van walging op bij het zien van je dochter.quote:Op donderdag 2 november 2023 21:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En wat is volgens jou de ideale reactie?
"Ik wil jou nooit meer zien, want je ziet er niet meer zo uit als ik dat wil!!"
Die gaatjes zitten er anders ook hoor.quote:Op zondag 5 november 2023 22:32 schreef Inbox het volgende:
[..]
2 extra gaatjes om je zaad in te dumpen
Tja ik ga inderdaad geen diepgaande psychologische analyse van haar maken. Het kan best een enorm kutwijf zijn als ik haar beter zou kennen.quote:Op maandag 6 november 2023 07:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Is dat niet een even domme en oppervlakkige gedachtegang als de mensen die gelijk die bagger roepen op basis van een foto of een kop boven het artikel?
Een lelijk uiterlijk maakt iemand nog niet slecht, maar ook niet gelijk een goed mens.
En die dame maakte zichzelf ook niet 'iemand anders', omdat ze zoveel uitgaf er zo uit te zien.
Ook wordt ze geen betere moeder, enkel door te claimen zelf 'nu gelukkig te zijn' (laatste alinea in het artikel: het is eerder een typische houding in toxische ouder-kind-relaties als de ouder bepaalde voorwaarden gaat stellen aan 'een goede ouder zijn, als..' ) .
In het artikel zelf staan meerdere twijfelachtige uitspraken van haar kant, maar ik vermoed dat de meesten die hun oordeel enkel op oppervlakkigheden baseren, of op 'wat anderen zeggen' die nooit goed lezen.
Dan krijg je zeer zwakke argumentaties als jouw "ze moet wel een 'fijne meid'zijn, omdat anderen haar op haar uiterlijk als slecht beoordelen".
Maak je geen zorgen. Dat zal ook niet gaan gebeuren. Ze heeft dr kinderen bij dr ex afgeleverd.quote:Op maandag 6 november 2023 07:23 schreef DrDentz het volgende:
Mijn kind zou ook niet bij die mafkees thuis mogen spelen.
Nog niet iemand gezien die zo lelijk was als haar en die dr kop volledig vol met tattoos heeft als deze vrouw.quote:Op maandag 6 november 2023 08:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hebt nooit iemand gezien met tatoeages en onnatuurlijk gekleurd haar? Daar gaat die comment namelijk over. Er staat een foto in de post die je quote, hč.
Ja, alleen zit er dan nog een neus in de weg he?quote:Op maandag 6 november 2023 12:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Die gaatjes zitten er anders ook hoor.
Beter een tweede deel 2 van dit topic met dit wijf, dan een tweede figuur als deze vrouw.quote:Op maandag 6 november 2023 12:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
Jullie gaan toch niet zeggen dat we zo een deel 2 van dit topic krijgen he?
Maar mijn vraag gaat niet over je (voor)oordeel wb mensen met gezichtstatoeages. Ik was verbaasd dat je zei dat je nog nooit iemand had gezien zoals zij eruit zag (niet: ziet) en wilde dit verifiėren. Daarom stelde ik de vraag. Ik verwijs je nogmaals naar de foto uit de originele post waarop je reageerde. Je hebt nog nooit iemand gezien die er zo uitziet?quote:Op maandag 6 november 2023 17:13 schreef Inbox het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Dat zal ook niet gaan gebeuren. Ze heeft dr kinderen bij dr ex afgeleverd.
[..]
Nog niet iemand gezien die zo lelijk was als haar en die dr kop volledig vol met tattoos heeft als deze vrouw.
Voor mij is het het toonbeeld van zwakbegaafd- of treurigheid als je jezelf zo verneukt als deze vrouw heeft gedaan.
Kan een tattoo best waarderen, maar absoluut niet in iemands gezicht. Dan val je voor mij zo'n beetje gelijk in de categori van een laagopgeleid, dom figuur zonder eigenwaarde.
Zo extreem toegetakeld als zij? Nee, echt nog nooit in het echte leven terwijl ik geboren en getogen Rotterdammer ben. Als ik in bepaalde wijken loop, zie ik wel veel andere gedrochten.quote:Op maandag 6 november 2023 17:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar mijn vraag gaat niet over je (voor)oordeel wb mensen met gezichtstatoeages. Ik was verbaasd dat je zei dat je nog nooit iemand had gezien zoals zij eruit zag (niet: ziet) en wilde dit verifiėren. Daarom stelde ik de vraag. Ik verwijs je nogmaals naar de foto uit de originele post waarop je reageerde. Je hebt nog nooit iemand gezien die er zo uitziet?
Waarom niet ? daar ook even rondneuzen..quote:Op maandag 6 november 2023 12:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
Jullie gaan toch niet zeggen dat we zo een deel 2 van dit topic krijgen he?
Een puntje en de vleugels maar he, daar heb je toch geen last van?quote:Op maandag 6 november 2023 17:15 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ja, alleen zit er dan nog een neus in de weg he?
Maar het gaat steeds om deze foto:quote:Op maandag 6 november 2023 17:41 schreef Inbox het volgende:
[..]
Zo extreem toegetakeld als zij? Nee, echt nog nooit in het echte leven terwijl ik geboren en getogen Rotterdammer ben. Als ik in bepaalde wijken loop, zie ik wel veel andere gedrochten.
Uiteraard wel vrouwen met dermate weinig eigenwaarde dat ze dr lippen laten opspuiten en dr haar op een zodanige wijze blonderen dat het gewoon ordinair eruit ziet.
Zonde hoor, als ik de foto zie van hoe ze ooit was, was het een best mooie meid wel. Tot ze dr lippen liet opspuiten en dus uiteindelijk nog extremer zichzelf is gaan verminken
Ik woon in Friesland, maar hier wonen zelfs mensen met tattoos in het gezicht. Ook vrouwen.quote:Op maandag 6 november 2023 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar het gaat steeds om deze foto:
[ afbeelding ]
Ik heb ook in Rotterdam gewoon en reken maar dat ik echt wel mensen heb rond zien lopen zoals zij er hier uitziet.
Geloof ik. Ik woon in Groningen en ik zie ook niet iets waarover ik verbaasd ben als ik bovenstaande foto zie.quote:Op maandag 6 november 2023 21:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, maar hier wonen zelfs mensen met tattoos in het gezicht. Ook vrouwen.
Ik kom uit een goede wijk in Rotterdam kennelijk en heb de afgelopen 16 jaar elders gewoond. Daar ben ik ze niet echt tegengekomen eigenlijk, al moet ik zeggen dat ik daar ook niet op let. Maar lelijkerd zoals in die staat, natuurlijk kom je die weleens tegen. Niet veel, gelukkig wantquote:Op maandag 6 november 2023 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar het gaat steeds om deze foto:
[ afbeelding ]
Ik heb ook in Rotterdam gewoon en reken maar dat ik echt wel mensen heb rond zien lopen zoals zij er hier uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |