De keuze van het niet volgen van de geldende normen aangaande esthetiek in de maatschappij waarin ze leeft. Dat is geen misdrijf, maar andere leden van die maatschappij mogen simpelweg de keuze maken geen contact met haar te willen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 19:15 schreef Hexagon het volgende:
Maar de vraag wordt niet beantwoord wat er nu zo verwerpelijk is. Het lijkt er niet op dat ze ook maar een vlieg kwaad doet met haar hobby. Ze is alleen maar heel erg lelijk. Maar dat is geen misdrijf.
Daar kan een werkgever wel reden toe hebben aangezien representatie en sociaal contact een belangrijk onderdeel van het werk kunnen zijn.quote:Dus als je geen belang hebt bij hoe ze eruit ziet (als werkgever of partner) dan is er ook niet echt een gegronde reden om haar maar sociaal buiten te gaan sluiten.

Wat ik bedoel is dat het voor een werkgever wel relevant is hoe ze erbij loopt. Dus als je haar daarom afwijst voor iets representatiefs is het heel goed te verdedigen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De keuze van het niet volgen van de geldende normen aangaande esthetiek in de maatschappij waarin ze leeft. Dat is geen misdrijf, maar andere leden van die maatschappij mogen simpelweg de keuze maken geen contact met haar te willen.
En nogmaals, het is niet lelijk; het is de keuze om dat te willen worden gevonden wat het probleem is.
[..]
Daar kan een werkgever wel reden toe hebben aangezien representatie en sociaal contact een belangrijk onderdeel van het werk kunnen zijn.

Dus omdat je moeder iets aan haar uiterlijk verandert wat jou niet aanstaat haal je voortaan je neus voor haar op?quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik neig hier ook naar ja. Als mijn moeder haar neus had laten amputeren zou ik gillend weggerend zijn. IJzer door je vel, inkt in je huid, kleur in je haar allemaal prima, maar onomkeerbare dingen van deze categorie ongemakkelijk...

Mwoah.... ze moeten bij defensie of in de beveiliging toch wel wat voor haar kunnen verzinnen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De keuze van het niet volgen van de geldende normen aangaande esthetiek in de maatschappij waarin ze leeft. Dat is geen misdrijf, maar andere leden van die maatschappij mogen simpelweg de keuze maken geen contact met haar te willen.
En nogmaals, het is niet lelijk; het is de keuze om dat te willen worden gevonden wat het probleem is.
[..]
Daar kan een werkgever wel reden toe hebben aangezien representatie en sociaal contact een belangrijk onderdeel van het werk kunnen zijn.

Callcenter.quote:Op zondag 5 november 2023 11:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Mwoah.... ze moeten bij defensie of in de beveiliging toch wel wat voor haar kunnen verzinnen?

Als bij deze look de kinderen al niet op verjaardagen komen, in wat gristelijk gehucht woont ze dan? In Rotterdam lopen er genoeg volgetatoeerde dames rond.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:18 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was vorig jaar en toen werd ze al overal nagekeken en kwamen van vriendjes van haar kinderen niet meer op verjaardagen.. Dat was nog enigszins normaal qua uiterlijk. Hoe kan je bedenken dat volledige verminking de situatie gaat verbeteren? Die body modders zijn trouwens ook gestoord dat ze zover gaan met verminken.

Of misschien ging het niet om de look?quote:Op zondag 5 november 2023 11:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als bij deze look de kinderen al niet op verjaardagen komen, in wat gristelijk gehucht woont ze dan? In Rotterdam lopen er genoeg volgetatoeerde dames rond.

Daar doe je ook een vergelijking. In normale plaatsen heb je een stuk minder tokkies en dus minder tatoeages.quote:Op zondag 5 november 2023 11:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als bij deze look de kinderen al niet op verjaardagen komen, in wat gristelijk gehucht woont ze dan? In Rotterdam lopen er genoeg volgetatoeerde dames rond.

Allemaal aannames... De enige feiten die we kennen (doordat zij die vertelde) is dus dat zijzelf kennelijk door een hoop mensen buitengesloten word.quote:Op zondag 5 november 2023 11:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar doe je ook een vergelijking. In normale plaatsen heb je een stuk minder tokkies en dus minder tatoeages.

Hadquote:Op zondag 5 november 2023 12:10 schreef Arcee het volgende:
Ik weet niet of ze echt een sensatiezoeker is, maar ze heeft er wel een neus voor, hoor.

Ze straalt ook echt helemaal van gelukquote:Op donderdag 2 november 2023 12:49 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil haar niet tegenkomen als ik in het donker de vuilnis buiten zet..

Ik denk dat ze uit een wat buurvrouw Neuteboom achtig milieu komt waar ze niet zo goed kunnen omgaan met mensen die niet in het plaatje passen.quote:Op zondag 5 november 2023 11:17 schreef Knipoogje het volgende:
[..]

Ik bedacht net dat ze natuurlijk ook een bijzonder onprettig en intens persoon kan zijn waar andere moeders gewoon afstand van willen houden. We horen uiteindelijk maar 1 kant van het verhaal.quote:Op zondag 5 november 2023 13:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze uit een wat buurvrouw Neuteboom achtig milieu komt waar ze niet zo goed kunnen omgaan met mensen die niet in het plaatje passen.

ach er zijn er zat waarvan de pielemuis afgehakt is en ook gewoon er mee weg komen.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:31 schreef Rustin_ het volgende:
Is het niet strafbaar om zoiets te doen bij iemand anders? Ik kan me niet voorstellen dat als ik iemand vraag om mijn been af te hakken en diegene doet dat, dat het dan okay is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |