Het programma is wel de moeite waard hoor, meer geld voor iedereen en de meest krankzinnige standpunten.quote:
Opzich blijft er ook wel best wat geld over als alle geld naar andere landen wordt stopgezet. Dat is toch ook wat de PVV wil. Ergens is het ook wel vreemd als veel mensen hier naar de voedselbank moeten en je tegelijkertijd naar Jan en alleman geld stuurt in het buitenland.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het programma is wel de moeite waard hoor, meer geld voor iedereen en de meest krankzinnige standpunten.
Gelukkig niet.quote:
Niet eens een procent van het bnp.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Opzich blijft er ook wel best wat geld over als alle geld naar andere landen wordt stopgezet. Dat is toch ook wat de PVV wil. Ergens is het ook wel vreemd als veel mensen hier naar de voedselbank moeten en je tegelijkertijd naar Jan en alleman geld stuurt in het buitenland.
In principe is meer ook niet nodig. Alle problemen in de verdere ketens zijn direct opgelost als de import stopt.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit meteen het hele partijprogramma?
quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In principe is meer ook niet nodig. Alle problemen in de verdere ketens zijn direct opgelost als de import stopt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
En hierover lees ik dan weer HELEMAAL NIKS in dat programma
Dit is trouwens ook geil @:de_boswachter
Ge-lukkig wel boreale kindjes.quote:Vanwege de lange wachtlijsten bij spermabanken in Nederland zoeken steeds meer wensouders hun toevlucht bij commerci๋le spermabanken in het buitenland. Vooral Deense spermabanken zijn populair.
En dat zonder glijmiddel.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:08 schreef Oriente het volgende:
@:dombohetolifantje1 wordt anaal genomen door @:gurneyisbestoke en @:erasmus in het Feyenoord topic
Je wilt niet dat users als Dombo gaan afglijden naar niveautje freaky40/Klaas/PSVCL/TheVoice.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:08 schreef Oriente het volgende:
@:dombohetolifantje1 wordt anaal genomen door @:gurneyisbestoke en @:erasmus in het Feyenoord topic
Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dat terwijl ik het alleen oneens ben met hun radicale standpunt omtrent Gernot.
Nooit.quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Nog even, en je gaat @:GurneyIsBestOke en mij wappies noemen.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hou van jullie namelijk.
gayquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hou van jullie namelijk.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt iemand die een anaalopmerking maakt.
Jij bent AF
Feyenoorders zijn wel weer de hele dag in de weer met Ajax (lol).quote:Op vrijdag 3 november 2023 15:08 schreef Oriente het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |