Sta je nog steeds doodsangsten uit kerel?quote:Op donderdag 2 november 2023 11:41 schreef Paul het volgende:
IK ZEI TOCH DAT ER BOMEN ZOUDEN VALLEN DOOR DE SOPPIGE GROND
stukje Ryanairquote:Op donderdag 2 november 2023 11:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja daarom. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat we niet kunnen gaan, maar we hebben er vooralsnog 0 informatie over gekregen.
wel weer genoeg hout voor de vuurkorf, marshmellows roosteren, kopje warme choco, heerlijk.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ruimt lekker op. Alles wat wegwaait vervangen door stevig klimaatveranderingsready materiaal.
Lekker danquote:Op donderdag 2 november 2023 11:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja daarom. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat we niet kunnen gaan, maar we hebben er vooralsnog 0 informatie over gekregen.
Op het moment van schrijven vliegt er een easyJet van Londen naar Schiphol.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We vliegen met kut Easyjet en hij staat nog niet op gecanceld. Ik geloof er geen hol van though, dat we gewoon kunnen vliegen.
Dus ik weet het nu ook niet.
quote:Op donderdag 2 november 2023 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wel weer genoeg hout voor de vuurkorf, marshmellows roosteren, kopje warme choco, heerlijk.
Heerluk gozerrr, net even de Aria22 uitgelaten. Maakte al water voordat we de haven uit waren. Al hozend weer terug naar de ligplek. Oud-Hollandsche taferelen, gewoon boreaal genieten.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wel weer genoeg hout voor de vuurkorf, marshmellows roosteren, kopje warme choco, heerlijk.
Dus Easyjet denkt als een van de enige van, oke kan wel? Ja ik weet weinig van vliegen hoor. Maar vind dit heel raar.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op het moment van schrijven vliegt er een easyJet van Londen naar Schiphol.
Klapperen is niet erg. Als het de panelen zijn. Dat hoort een beetje.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:03 schreef Wereldgozer het volgende:
De schutting staat nu al aardig te wapperen
Wordt genieten bij de landing!quote:Op donderdag 2 november 2023 11:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Prachtige situatieschets van een onbezorgd 90's tafereeltje.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon binnen opstoken. Dan krijgen we deze situatieschets. @:rambodirk
Brace for impact!quote:Op donderdag 2 november 2023 11:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wordt genieten bij de landing!
[ afbeelding ]
Skillsquote:Op donderdag 2 november 2023 11:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wordt genieten bij de landing!
[ afbeelding ]
Het was nog lang onrustigquote:Op donderdag 2 november 2023 11:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon binnen opstoken. Dan krijgen we deze situatieschets. @:rambodirk
Die was op weg van Schiphol naar Londen, maar is teruggeblazen.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ben nog bang moet ik je zeggenquote:Op donderdag 2 november 2023 11:43 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Sta je nog steeds doodsangsten uit kerel?
Of is het allemaal een beetje gezakt?
Schijnt dat de gehele crew nog extra uien heeft gegeten vanmorgen bij het englisch breakfast, om extra gas bij te kunnen geven op de Noordzee. Helaas dus niet gelukt.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die was op weg van Schiphol naar Londen, maar is teruggeblazen.
Er landen nog steeds aan een stuk door vliegtuigen op Schiphol, dus ze zijn niet de enige.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dus Easyjet denkt als een van de enige van, oke kan wel? Ja ik weet weinig van vliegen hoor. Maar vind dit heel raar.
Zie ze zo uit het raampje hangenquote:Op donderdag 2 november 2023 11:51 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Schijnt dat de gehele crew nog extra uien heeft gegeten vanmorgen bij het englisch breakfast, om extra gas bij te kunnen geven op de Noordzee. Helaas dus niet gelukt.
Huh hier nu 9? Dat lijkt me toch nog nietquote:Op donderdag 2 november 2023 11:39 schreef Salina het volgende:
[..]
Lekker uitwaaien op de boulevard @:Da_Sandman
Flinke woei met golven klotsend en uiteenspattend tegen het standbeeld van Admiraal Michiel Adriaensz de Ruyter.
Genot.
Volgens pushbericht van RTL windkracht 9 in Zeeland.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh hier nu 9? Dat lijkt me toch nog niet.
Straks inderdaad even naar de boule ja
Voor een spelletje jeu de boule?quote:Op donderdag 2 november 2023 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
https://www.weerplaza.nl/nederland/zoutelande/20560/quote:Op donderdag 2 november 2023 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |