abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 november 2023 @ 12:33:06 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_211155678

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
pi_211155776
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Doelend op het aantal wedstrijden dat Trauner beschikbaar is :)
Lopez is anders gewoon basiswaardig. Op linksback dat die afgerekend wordt op een wedstrijdje RB is lachwekkend. Nieuwkoop kom je echt wel mee weg in de Eredivisie. Dus basiswaardig aldaar. Beelen talent voor de toekomst, daar heb ik alle vertrouwen in. Heb ik het niet eens over je rare 0,5 voor Gernot. N
  woensdag 1 november 2023 @ 13:02:02 #3
474254 GurneyIsBestOke
pi_211156007
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 12:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Lopez is anders gewoon basiswaardig. Op linksback dat die afgerekend wordt op een wedstrijdje RB is lachwekkend. Nieuwkoop kom je echt wel mee weg in de Eredivisie. Dus basiswaardig aldaar. Beelen talent voor de toekomst, daar heb ik alle vertrouwen in. Heb ik het niet eens over je rare 0,5 voor Gernot. N
Dit is een rare conclusie op basis van een periode in de basis waarin het niet al te best was en verder voornamelijk invalbeurten het afgelopen jaar met wisselend succes. Het basisniveau wat we nastreven ligt tegenwoordig vrij hoog. Dat potje op rechtsback maakt mij verder niet eens zo uit.

Dat obsessieve vasthouden aan Trauner mag weer een tandje minder. Niemand heeft het over zijn kwaliteiten, maar wel over zijn inzetbaarheid. En dat is gewoon niet goed.
Makkelijk eerste
pi_211156099
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dit is een rare conclusie op basis van een periode in de basis waarin het niet al te best was en verder voornamelijk invalbeurten het afgelopen jaar met wisselend succes. Het basisniveau wat we nastreven ligt tegenwoordig vrij hoog. Dat potje op rechtsback maakt mij verder niet eens zo uit.

Dat obsessieve vasthouden aan Trauner mag weer een tandje minder. Niemand heeft het over zijn kwaliteiten, maar wel over zijn inzetbaarheid. En dat is gewoon niet goed.
Ik vind je maar negatief.
pi_211156103
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Je wordt van een compleet ander continent met een ander soort voetbal gehaald en mag het vervolgens twee seizoenen lang doen met wat invalbeurtjes. Die jongen is uiteindelijk gewoon het slachtoffer van de stormachtige ontwikkeling van Q en het beleid van Martin.

(en ik ben niet vergeten hoe hij Kudus 70 minuten lang in zijn broekzak had)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 1 november 2023 @ 13:24:12 #6
474254 GurneyIsBestOke
pi_211156285
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 13:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Je wordt van een compleet ander continent met een ander soort voetbal gehaald en mag het vervolgens twee seizoenen lang doen met wat invalbeurtjes. Die jongen is uiteindelijk gewoon het slachtoffer van de stormachtige ontwikkeling van Q en het beleid van Martin.

(en ik ben niet vergeten hoe hij Kudus 70 minuten lang in zijn broekzak had)
Hij kwam door de blessure van Q en de onkunde van die Noorse spookspeler nog best vaak aan de bak, en ook toen kon ik hem op niet bijster veel talent betrappen. Ze hebben hem nou ook niet uit de rimboe gehaald maar uit de VS.

‘Hij hep Kudus uit de wedstrijd gespeeld’ is wat mij betreft een beetje het ‘hij hep Messi uit de wedstrijd gespeeld’-argument die je bij zijn landgenoot kon toepassen.
Makkelijk eerste
  woensdag 1 november 2023 @ 13:27:26 #7
474254 GurneyIsBestOke
pi_211156332
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik vind je maar negatief.
Het is maar wat je negatief noemt, mijn verwachtingen van dit Feyenoord liggen veel hoger dan in het verleden. Niks meer Martin van Geel ‘makkelijk derde’-shit, we zijn gewoon een prima CL-ploeg met spelers die tegen de Europese (sub)top aanzitten, dat ik spelers als Lopez en Nieuwkoop niet meer goed genoeg vind laat juist zien hoe bijzonder positief ik ben over de rest.
Makkelijk eerste
pi_211156399
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het is maar wat je negatief noemt, mijn verwachtingen van dit Feyenoord liggen veel hoger dan in het verleden. Niks meer Martin van Geel ‘makkelijk derde’-shit, we zijn gewoon een prima CL-ploeg met spelers die tegen de Europese (sub)top aanzitten, dat ik spelers als Lopez en Nieuwkoop niet meer goed genoeg vind laat juist zien hoe bijzonder positief ik ben over de rest.
Er is ook een tijdperk na Arne :)
pi_211156405
Beetje als de geboorte van Christus
pi_211156460
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Daar probeer ik niet teveel over na te denken
  woensdag 1 november 2023 @ 13:40:45 #11
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_211156482
Lopez is een prima linksback.
pi_211156669
twitter

We worden weer kampioen.
  woensdag 1 november 2023 @ 14:03:51 #13
474254 GurneyIsBestOke
pi_211156725
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
En daarom moet je nu zo veel mogelijk succes boeken en niet met te weinig genoegen nemen :)

Bovendien denk ik dat dit succes best duurzaam kan gaan zijn. Qua jeugdopleiding, scouting en financiële middelen is er heel veel meer beschikbaar. We streven nu een bepaalde speelstijl na in plaats van maar en beetje aankloten. Ook na Arne kan er een goede trainer komen waarmee je succes kunt boeken.

Tenzij Dennis foto’s van zijn lul gaat sturen, we een serie aan debiele trainers halen en 200 miljoen aan brandhout uitgeven waardoor we ineens laatste staan, maar zoiets gebeurt nergens.
Makkelijk eerste
pi_211156763
quote:

[..]
Ik word bijna wekelijks zwetend in mijn bed wakker bij die gedachte.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 1 november 2023 @ 14:12:07 #15
474254 GurneyIsBestOke
pi_211156807
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik word bijna wekelijks zwetend in mijn bed wakker bij die gedachte.
Voor mij voelt dit seizoen eigenlijk al aan als een bonus.
Makkelijk eerste
pi_211156819
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
En daarom moet je nu zo veel mogelijk succes boeken en niet met te weinig genoegen nemen :)

Bovendien denk ik dat dit succes best duurzaam kan gaan zijn. Qua jeugdopleiding, scouting en financiële middelen is er heel veel meer beschikbaar. We streven nu een bepaalde speelstijl na in plaats van maar en beetje aankloten. Ook na Arne kan er een goede trainer komen waarmee je succes kunt boeken.

Tenzij Dennis foto’s van zijn lul gaat sturen, we een serie aan debiele trainers halen en 200 miljoen aan brandhout uitgeven waardoor we ineens laatste staan, maar zoiets gebeurt nergens.
Ik wil alleen maar zeggen.

Wen er nu maar niet aan. :) Want ook Dickie en Japie streefde dat na
  woensdag 1 november 2023 @ 14:15:35 #17
474254 GurneyIsBestOke
pi_211156843
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik wil alleen maar zeggen.

Wen er nu maar niet aan. :) Want ook Dickie en Japie streefde dat na
Het is al te laat.

Makkelijk eerste
  woensdag 1 november 2023 @ 14:16:50 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211156856
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik denk dat je de boel toch een beetje overschat, de enige die echt top is dat is de trainer, verder goed ingekocht/gescout, het zijn prima spelers met wat uitschieters naar boven maar Europese top, dat lijkt me toch wat te hoog gegrepen. Gimenez, Geertruida en Hancko vind ik wel heel goed en ook Hartman kan je daar bij rekenen als hij zich zo blijft ontwikkelen dus die kunnen de volgende stap wel maken.
pi_211156890
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk dat je de boel toch een beetje overschat, de enige die echt top is dat is de trainer, verder goed ingekocht/gescout, het zijn prima spelers met wat uitschieters naar boven maar Europese top, dat lijkt me toch wat te hoog gegrepen. Gimenez, Geertruida en Hancko vind ik wel heel goed en ook Hartman kan je daar bij rekenen als hij zich zo blijft ontwikkelen dus die kunnen de volgende stap wel maken.
Europese top in de eredivisie zie je dan ook zeer zelden tot nooit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 1 november 2023 @ 14:22:52 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211156911
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Europese top in de eredivisie zie je dan ook zeer zelden tot nooit.
Inderdaad, maar je hebt wel spelers in het verleden gehad die er naartoe zijn gegroeid, wie weet Gimenez.
  woensdag 1 november 2023 @ 14:23:29 #21
474254 GurneyIsBestOke
pi_211156919
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik weet niet zo zeer wat ik overschat in die specifieke post, ik denk dat Feyenoord zelfs zonder Arne er beter voor staat dan ooit dus dat je niet hoeft terug te zakken naar (de verwachtingen van) vroeger.

Denk dat de spelers die je noemt doorgroei potentie hebben tot de Europese top mits in een speelstijl die bij hun kwaliteiten past. Wellicht dat Timber toch ook wel wat meer kan dan ik voor mogelijk had gehouden, die heeft toch wel een paar heel sterke kwaliteiten. De rest is gewoon erg goed en past uitstekend in het spelletje van Slot, er vanuit gaande dat Feyenoord nu piekt zie ik de meesten een stap zijwaarts maken ten opzichte van nu.
Makkelijk eerste
pi_211157067
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Inderdaad, maar je hebt wel spelers in het verleden gehad die er naartoe zijn gegroeid, wie weet Gimenez.
Vraag me af welke topclub zich op basis van anderhalf seizoen aardig spelen zoveel gaat betalen als Feyenoord voor ogen heeft. Suarez ging in 2011 al voor 25 miljoen, dat is meer dan onze recordtransfer tot nu toe.
blablablabla
  woensdag 1 november 2023 @ 14:46:19 #23
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_211157133
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Vraag me af welke topclub zich op basis van anderhalf seizoen aardig spelen zoveel gaat betalen als Feyenoord voor ogen heeft. Suarez ging in 2011 al voor 25 miljoen, dat is meer dan onze recordtransfer tot nu toe.
Aardig spelen? Als ie zo doorgaat is ie de Eredivisie gewoon ontgroeid. Je hebt tegenwoordig maar een beetje hype nodig om meer dan 50 miljoen waard te zijn en die hype is ie nu voor zichzelf aan het creëren.
  woensdag 1 november 2023 @ 14:47:23 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211157147
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Zal vast vast een recordbedrag worden, tenminste als hij het in de CL blijft laten zien, 60-70?
  Moderator woensdag 1 november 2023 @ 14:50:19 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211157177
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Voor mij voelt dit seizoen eigenlijk al aan als een bonus.
Wat een zwart gat zal het na dit seizoen worden.

Geen Slot meer
Geen Hancko meer
Geen Geert meer ;(
Geen Gimenez meer

De gedachte alleen al :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: