SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Lopez is anders gewoon basiswaardig. Op linksback dat die afgerekend wordt op een wedstrijdje RB is lachwekkend. Nieuwkoop kom je echt wel mee weg in de Eredivisie. Dus basiswaardig aldaar. Beelen talent voor de toekomst, daar heb ik alle vertrouwen in. Heb ik het niet eens over je rare 0,5 voor Gernot. Nquote:Op woensdag 1 november 2023 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Doelend op het aantal wedstrijden dat Trauner beschikbaar is
![]()
Dit is een rare conclusie op basis van een periode in de basis waarin het niet al te best was en verder voornamelijk invalbeurten het afgelopen jaar met wisselend succes. Het basisniveau wat we nastreven ligt tegenwoordig vrij hoog. Dat potje op rechtsback maakt mij verder niet eens zo uit.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lopez is anders gewoon basiswaardig. Op linksback dat die afgerekend wordt op een wedstrijdje RB is lachwekkend. Nieuwkoop kom je echt wel mee weg in de Eredivisie. Dus basiswaardig aldaar. Beelen talent voor de toekomst, daar heb ik alle vertrouwen in. Heb ik het niet eens over je rare 0,5 voor Gernot. N
Ik vind je maar negatief.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een rare conclusie op basis van een periode in de basis waarin het niet al te best was en verder voornamelijk invalbeurten het afgelopen jaar met wisselend succes. Het basisniveau wat we nastreven ligt tegenwoordig vrij hoog. Dat potje op rechtsback maakt mij verder niet eens zo uit.
Dat obsessieve vasthouden aan Trauner mag weer een tandje minder. Niemand heeft het over zijn kwaliteiten, maar wel over zijn inzetbaarheid. En dat is gewoon niet goed.
Je wordt van een compleet ander continent met een ander soort voetbal gehaald en mag het vervolgens twee seizoenen lang doen met wat invalbeurtjes. Die jongen is uiteindelijk gewoon het slachtoffer van de stormachtige ontwikkeling van Q en het beleid van Martin.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een rare conclusie op basis van een periode in de basis waarin het niet al te best was en verder voornamelijk invalbeurten het afgelopen jaar met wisselend succes. Het basisniveau wat we nastreven ligt tegenwoordig vrij hoog. Dat potje op rechtsback maakt mij verder niet eens zo uit.
Dat obsessieve vasthouden aan Trauner mag weer een tandje minder. Niemand heeft het over zijn kwaliteiten, maar wel over zijn inzetbaarheid. En dat is gewoon niet goed.
Hij kwam door de blessure van Q en de onkunde van die Noorse spookspeler nog best vaak aan de bak, en ook toen kon ik hem op niet bijster veel talent betrappen. Ze hebben hem nou ook niet uit de rimboe gehaald maar uit de VS.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt van een compleet ander continent met een ander soort voetbal gehaald en mag het vervolgens twee seizoenen lang doen met wat invalbeurtjes. Die jongen is uiteindelijk gewoon het slachtoffer van de stormachtige ontwikkeling van Q en het beleid van Martin.
(en ik ben niet vergeten hoe hij Kudus 70 minuten lang in zijn broekzak had)
Het is maar wat je negatief noemt, mijn verwachtingen van dit Feyenoord liggen veel hoger dan in het verleden. Niks meer Martin van Geel ‘makkelijk derde’-shit, we zijn gewoon een prima CL-ploeg met spelers die tegen de Europese (sub)top aanzitten, dat ik spelers als Lopez en Nieuwkoop niet meer goed genoeg vind laat juist zien hoe bijzonder positief ik ben over de rest.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je maar negatief.
Er is ook een tijdperk na Arnequote:Op woensdag 1 november 2023 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is maar wat je negatief noemt, mijn verwachtingen van dit Feyenoord liggen veel hoger dan in het verleden. Niks meer Martin van Geel ‘makkelijk derde’-shit, we zijn gewoon een prima CL-ploeg met spelers die tegen de Europese (sub)top aanzitten, dat ik spelers als Lopez en Nieuwkoop niet meer goed genoeg vind laat juist zien hoe bijzonder positief ik ben over de rest.
Daar probeer ik niet teveel over na te denkenquote:Op woensdag 1 november 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is ook een tijdperk na Arne
En daarom moet je nu zo veel mogelijk succes boeken en niet met te weinig genoegen nemenquote:Op woensdag 1 november 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word bijna wekelijks zwetend in mijn bed wakker bij die gedachte.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor mij voelt dit seizoen eigenlijk al aan als een bonus.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word bijna wekelijks zwetend in mijn bed wakker bij die gedachte.
Ik wil alleen maar zeggen.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En daarom moet je nu zo veel mogelijk succes boeken en niet met te weinig genoegen nemen
Bovendien denk ik dat dit succes best duurzaam kan gaan zijn. Qua jeugdopleiding, scouting en financiële middelen is er heel veel meer beschikbaar. We streven nu een bepaalde speelstijl na in plaats van maar en beetje aankloten. Ook na Arne kan er een goede trainer komen waarmee je succes kunt boeken.
Tenzij Dennis foto’s van zijn lul gaat sturen, we een serie aan debiele trainers halen en 200 miljoen aan brandhout uitgeven waardoor we ineens laatste staan, maar zoiets gebeurt nergens.
Het is al te laat.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen.
Wen er nu maar niet aan.Want ook Dickie en Japie streefde dat na
Ik denk dat je de boel toch een beetje overschat, de enige die echt top is dat is de trainer, verder goed ingekocht/gescout, het zijn prima spelers met wat uitschieters naar boven maar Europese top, dat lijkt me toch wat te hoog gegrepen. Gimenez, Geertruida en Hancko vind ik wel heel goed en ook Hartman kan je daar bij rekenen als hij zich zo blijft ontwikkelen dus die kunnen de volgende stap wel maken.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En daarom moet je nu zo veel mogelijk succes boeken en niet met te weinig genoegen nemen
Bovendien denk ik dat dit succes best duurzaam kan gaan zijn. Qua jeugdopleiding, scouting en financiële middelen is er heel veel meer beschikbaar. We streven nu een bepaalde speelstijl na in plaats van maar en beetje aankloten. Ook na Arne kan er een goede trainer komen waarmee je succes kunt boeken.
Tenzij Dennis foto’s van zijn lul gaat sturen, we een serie aan debiele trainers halen en 200 miljoen aan brandhout uitgeven waardoor we ineens laatste staan, maar zoiets gebeurt nergens.
Europese top in de eredivisie zie je dan ook zeer zelden tot nooit.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je de boel toch een beetje overschat, de enige die echt top is dat is de trainer, verder goed ingekocht/gescout, het zijn prima spelers met wat uitschieters naar boven maar Europese top, dat lijkt me toch wat te hoog gegrepen. Gimenez, Geertruida en Hancko vind ik wel heel goed en ook Hartman kan je daar bij rekenen als hij zich zo blijft ontwikkelen dus die kunnen de volgende stap wel maken.
Inderdaad, maar je hebt wel spelers in het verleden gehad die er naartoe zijn gegroeid, wie weet Gimenez.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Europese top in de eredivisie zie je dan ook zeer zelden tot nooit.
Ik weet niet zo zeer wat ik overschat in die specifieke post, ik denk dat Feyenoord zelfs zonder Arne er beter voor staat dan ooit dus dat je niet hoeft terug te zakken naar (de verwachtingen van) vroeger.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je de boel toch een beetje overschat, de enige die echt top is dat is de trainer, verder goed ingekocht/gescout, het zijn prima spelers met wat uitschieters naar boven maar Europese top, dat lijkt me toch wat te hoog gegrepen. Gimenez, Geertruida en Hancko vind ik wel heel goed en ook Hartman kan je daar bij rekenen als hij zich zo blijft ontwikkelen dus die kunnen de volgende stap wel maken.
Vraag me af welke topclub zich op basis van anderhalf seizoen aardig spelen zoveel gaat betalen als Feyenoord voor ogen heeft. Suarez ging in 2011 al voor 25 miljoen, dat is meer dan onze recordtransfer tot nu toe.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je hebt wel spelers in het verleden gehad die er naartoe zijn gegroeid, wie weet Gimenez.
Aardig spelen? Als ie zo doorgaat is ie de Eredivisie gewoon ontgroeid. Je hebt tegenwoordig maar een beetje hype nodig om meer dan 50 miljoen waard te zijn en die hype is ie nu voor zichzelf aan het creëren.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af welke topclub zich op basis van anderhalf seizoen aardig spelen zoveel gaat betalen als Feyenoord voor ogen heeft. Suarez ging in 2011 al voor 25 miljoen, dat is meer dan onze recordtransfer tot nu toe.
Zal vast vast een recordbedrag worden, tenminste als hij het in de CL blijft laten zien, 60-70?quote:Op woensdag 1 november 2023 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af welke topclub zich op basis van anderhalf seizoen aardig spelen zoveel gaat betalen als Feyenoord voor ogen heeft. Suarez ging in 2011 al voor 25 miljoen, dat is meer dan onze recordtransfer tot nu toe.
Wat een zwart gat zal het na dit seizoen worden.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor mij voelt dit seizoen eigenlijk al aan als een bonus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |