Hele krat bijna ?quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik durf niet eens na te tellen hoeveel ik koud heb staan
Neequote:Op vrijdag 3 november 2023 18:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en heb je iets te snaaien in huis?
quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er was vlaai op het werk, maar ik heb hem kunnen weerstaan.Ik had vandaag een kwart crompouce op! Iemand was heel creatief geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe meer ik te doen heb, hoe minder luktquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, of moet je nog veel doen?
Ojee, dat is niet best.. Misschien dan tot een bepaalde tijd nog even werken thuis of anders morgen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe meer ik te doen heb, hoe minder lukt![]()
.
Oke, ik ben ze gaan tellen, maar dit is wel een beetje confronterendquote:
Uhhm, misschien dan geen nieuwe meer koud zetten?quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke, ik ben ze gaan tellen, maar dit is wel een beetje confronterend
vandaag was zo kut dat ik tot maandag 7:00 niet meer aan werk wil denkenquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe meer ik te doen heb, hoe minder lukt![]()
.
neuh, die koelkast is daar speciaal voorquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhhm, misschien dan geen nieuwe meer koud zetten?
Dikke knuffel. Gelukkig is het weekend. Twee dagen ontspannen en genieten van vrijheidquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag was zo kut dat ik tot maandag 7:00 niet meer aan werk wil denken
Ben nu wel benieuwd hoeveel er in staanquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, die koelkast is daar speciaal voor
Maar ik heb even de totale voorraad geteld
Sneller drinken danquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, die koelkast is daar speciaal voor
Maar ik heb even de totale voorraad geteld
in koelkast 23 flesjes en 10 blikjesquote:Op vrijdag 3 november 2023 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd hoeveel er in staan
Denk 50?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in koelkast 23 flesjes en 10 blikjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dat is aardig wat zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag was zo kut dat ik tot maandag 7:00 niet meer aan werk wil denken
ik hou van veel keuze mogelijkhedenquote:
lastiger mensen, vervelende inkopersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |