Daar heb je 4k camera's voorquote:Op woensdag 1 november 2023 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niets mis met bijhouden waar je in uitblinkt.

quote:Op woensdag 1 november 2023 19:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Snel komen is wel aan mij besteed.Snel gaan ook? :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:

Groot gelijk. Zeker gezien de weersverwachting.quote:Op donderdag 2 november 2023 06:41 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh.
Ik heb besloten dat ze de boom kunnen in Zeeland. Ik ga niet.

Beterschap!quote:Op donderdag 2 november 2023 08:07 schreef TaMieke het volgende:
Ik blijf ook thuis. Geen zin om mensen op kantoor aan te steken.

Met het weer wel verstandiger ja.quote:Op donderdag 2 november 2023 06:41 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh.

Die bomen gaan vanzelf ook Zeeland in, dus goede keuze.quote:Op donderdag 2 november 2023 06:41 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh.

Niet eerder uit?quote:Op donderdag 2 november 2023 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die bomen gaan vanzelf ook Zeeland in, dus goede keuze.

gratis brandhoutquote:

ik heb ook geen kachelquote:

Ik denk dat dat niet goed voor de laminaat isquote:Op donderdag 2 november 2023 10:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon op de grond een vuurtje maken

Denk t ook niet, zonde van je laminaatquote:Op donderdag 2 november 2023 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet goed voor de laminaat is

wel een goede aanleiding om de vloer een grondig onder handen te nemenquote:Op donderdag 2 november 2023 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk t ook niet, zonde van je laminaat

Oh dat is nodig? Ligt het er al lang in dan laminaat?quote:Op donderdag 2 november 2023 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel een goede aanleiding om de vloer een grondig onder handen te nemen

Nou de vloer zien er nog goed uit, maar in principe zou het beter zijn om alles er uit te trekken, isoleren en vol met beton stortenquote:Op donderdag 2 november 2023 10:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat is nodig? Ligt het er al lang in dan laminaat?

Ah een glad vloertje heeft ook wel watquote:Op donderdag 2 november 2023 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou de vloer zien er nog goed uit, maar in principe zou het beter zijn om alles er uit te trekken, isoleren en vol met beton storten

vooral voor de warmte in de winter zou het wel fijner zijnquote:Op donderdag 2 november 2023 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah een glad vloertje heeft ook wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |