Oh pittig! Succesquote:Op maandag 6 november 2023 09:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen! Weer begonnen met 'werken', na 9 maanden eruit te zijn geweest
Ben nu alleen maar mail aan het weggooien en bijlezen waar nodig.quote:Op maandag 6 november 2023 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh pittig! Succes![]()
Beetje te doen?
quote:Op maandag 6 november 2023 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben nu alleen maar mail aan het weggooien en bijlezen waar nodig.
En vooral bijkletsen met collega's.
Moet nog een gesprek hebben over de invulling van mijn nieuwe rol, maar so far heb ik weinig te klagen over mijn eerste werkdag weer terug
Feest.quote:Op maandag 6 november 2023 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Niet te doen
Dat valt wel mee. Heb sowieso een hele relaxte werkgeverquote:Op maandag 6 november 2023 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]gelukkig maar. Spannend gesprek of valt dat mee?
Helemaal top dusquote:Op maandag 6 november 2023 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Heb sowieso een hele relaxte werkgever![]()
Gesprek was prima, lekker rustig wat dingen uitzoeken nu.
Boterham met kaas.quote:Op maandag 6 november 2023 14:08 schreef TaMieke het volgende:
Ik zoek inspiratie voor het avondeten, iemand ideeen?
Waarom zou dat geen avondeten zijn?quote:
Hoeft helemaal niet. Je kan ook warm eten tijdens de lunch en brood in de avondquote:
Ja zoiets zal het ook wel worden. Vorige week al wraps gehad, dus moeten we niet te vaak doen.quote:
ja slimerik. Maar dan vroeg ik niet om suggesties voor avondeten. Dan zou ik wel vragen wat ik op mn brood moet doenquote:Op maandag 6 november 2023 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet. Je kan ook warm eten tijdens de lunch en brood in de avond
Brood als avondeten danquote:Op maandag 6 november 2023 14:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ja slimerik. Maar dan vroeg ik niet om suggesties voor avondeten. Dan zou ik wel vragen wat ik op mn brood moet doen
Ja, dat doen oude mensenquote:Op maandag 6 november 2023 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet. Je kan ook warm eten tijdens de lunch en brood in de avond
Ga jij tussen de middag koken dan?quote:Op maandag 6 november 2023 14:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Brood als avondeten danEr is nergens gezegd dat we warm moeten eten in de avond
Niet alleen oude mensenquote:
Eet zelden wraps eigenlijk..quote:Op maandag 6 november 2023 14:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het ook wel worden. Vorige week al wraps gehad, dus moeten we niet te vaak doen.
Rijst of bami is altijd goed
Ik zeg warm, dat wil niet zeggen dat ik ga koken. En je zou een soep kunnen maken, dat is ook kokenquote:Op maandag 6 november 2023 14:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ga jij tussen de middag koken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |