Haha ja maar ik zei iets voor bij de bondgenotenquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, je bent op de goede plek
oh, dat heb ik niet meer gevolgd. ik ben de Formule 1 quali aan het kijkenquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja maar ik zei iets voor bij de bondgenoten
Veel plezierquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat heb ik niet meer gevolgd. ik ben de Formule 1 quali aan het kijken
Weer veel nieuwe spulletjes gekregen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Terug ban de knutselbeurs. Mijn moeder heeft me enorm verwend.
Alleen 's ochtends mijn pillen vergeten en dat was te merken
Jaquote:Op zaterdag 4 november 2023 17:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weer veel nieuwe spulletjes gekregen?
Nu wel weer goed?
Niks mis met een beetje verwennen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
En jawel... misschien zo vroeg naar bed. Alleen heb nogal last van stemmen en zo
Wel heel lief van d'rquote:Op zaterdag 4 november 2023 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje verwennen.
Ik zou ook zo in bed kunnen gaan liggen:@
Hoe vond je het? Wat heb je gekocht/gekregen?quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Terug ban de knutselbeurs. Mijn moeder heeft me enorm verwend.
Alleen 's ochtends mijn pillen vergeten en dat was te merken
Het was gezellig en heel druk, maar veel leuke dingen gezienquote:Op zondag 5 november 2023 10:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe vond je het? Wat heb je gekocht/gekregen?
Leuk!quote:Op zondag 5 november 2023 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was gezellig en heel druk, maar veel leuke dingen gezien
Ik heb twee schilderboeken gekregen, een set om een kerstdorp te bouwen, een DIY pakket om een dienblad te pimpen en een borduurwerkje
Klinkt ook goed! en ik heb die gezien iddquote:Op zondag 5 november 2023 11:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Leuk!klinkt als een goede buit.
Ik heb een haakpakketje gekocht met van dat pluisgaren. Nu al spijt van 😂 scheelt dat het snel klaar is.
Vooral veel uitgegevenquote:
Ja die truc ken ik, maar zoveel garen zit er niet in het pakketquote:Op zondag 5 november 2023 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt ook goed! en ik heb die gezien iddSpeel altijd vals met pluisgaren, haak eerst het hele ding met normaal garen in de achterste lus en dan door de voorste lussen met pluis
Netjes. Zo’n doos met potloden zal wel aardig aan de prijs zijn, of valt t mee?quote:Op zondag 5 november 2023 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral veel uitgegevenDoos van 120 kleurpotloden, drie kleurboeken en een huisje.
En wat spulletjes voor m'n mama.
Ja, was ¤155. Wel eerst even naar m'n zus gesneakt, die had 'm een paar jaar geleden voor ¤165 gekocht, dus prima prijs dan.quote:Op zondag 5 november 2023 12:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja die truc ken ik, maar zoveel garen zit er niet in het pakket
[..]
Netjes. Zo’n doos met potloden zal wel aardig aan de prijs zijn, of valt t mee?
Ik kreeg een stift aangeboden van zo’n vrouw. Ik heel achterdochtig “en dan? Waar zit ik aan vast?”![]()
maar het was gewoon een gratis stift
Dat is een goedkoper dan normaal toch?quote:Op zondag 5 november 2023 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, was ¤155. Wel eerst even naar m'n zus gesneakt, die had 'm een paar jaar geleden voor ¤165 gekocht, dus prima prijs dan.
ik heb zo belachelijk veel wol dat ik dat probleem niet hebquote:Op zondag 5 november 2023 12:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja die truc ken ik, maar zoveel garen zit er niet in het pakket
[..]
Netjes. Zo’n doos met potloden zal wel aardig aan de prijs zijn, of valt t mee?
Ik kreeg een stift aangeboden van zo’n vrouw. Ik heel achterdochtig “en dan? Waar zit ik aan vast?”![]()
maar het was gewoon een gratis stift
Even online gespiekt, normaal is 'ie ¤200ish.quote:Op zondag 5 november 2023 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een goedkoper dan normaal toch?
Ik ben er bewust niet stil blijven staan, anders had mijn moeder ze voor me gekocht, te groot cadeau. Elke keer als ik bedrag X aan het einde van de maand op de rekening heb ik staan mag ik een aantal losse kopen. Zo raakt de set vanzelf compleet
Ja het is elke keer ook leuk als er weer een stuk of vijf tot tien potloden binnenkomen. Heb er nu 35quote:Op zondag 5 november 2023 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even online gespiekt, normaal is 'ie ¤200ish.
En stukje bij beetje bij elkaar verzamelen is zeker een mooie manier! Eigenlijk ook veel slimmer, want je daagt jezelf qua kleuren meer uit én je hebt niet het 'risico' dat je bepaalde potloden nooit gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |