We gaan het zien. Schiphol lijkt 80-90km/u te krijgen. Bij Windkracht 10 worden vluchten sowieso afgeblazen (hehe) lees ik. Daaronder minder vluchten = meer vertragingen.quote:
Hoogtepunt is begin van de middag. Als je echt later in de avond vliegt zou je nog wel eens geluk kunnen hebben. Verschilt nogal per model welke gust ze maximaal hebben rond Schiphol, sommige 80-90 km/h inderdaad, anderen gaan boven de 100 km/h. Ligt er ook aan waar je heen moet, als je naar het westen moet moet het vliegtuig wel door de harde wind.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
We gaan het zien. Schiphol lijkt 80-90km/u te krijgen. Bij Windkracht 10 worden vluchten sowieso afgeblazen (hehe) lees ik. Daaronder minder vluchten = meer vertragingen.
edit: zie nu dat het hoogtepunt al sochtends verwacht wordt, wij vliegen pas savonds. Dus zal wel meevallen hopelijk
Azie, dus hoef gelukkig niet westwaarts te gaan.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoogtepunt is begin van de middag. Als je echt later in de avond vliegt zou je nog wel eens geluk kunnen hebben. Verschilt nogal per model welke gust ze maximaal hebben rond Schiphol, sommige 80-90 km/h inderdaad, anderen gaan boven de 100 km/h. Ligt er ook aan waar je heen moet, als je naar het westen moet moet het vliegtuig wel door de harde wind.
Kun je niet via Eindhoven of Maastricht vlucht nemen (omboeken) die je naar een vliegveld brengt vanuit waar ze naar Azie vliegen?quote:Op woensdag 1 november 2023 13:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Azie, dus hoef gelukkig niet westwaarts te gaan.
Nee kan niet. Moet naar schoonfamilie en de vluchten daarheen gaan alleen vanaf schiphol. sowieso is een dagje later aankomen ook geen probleem.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:52 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Kun je niet via Eindhoven of Maastricht vlucht nemen (omboeken) die je naar een vliegveld brengt vanuit waar ze naar Azie vliegen?
Volgens mij gaat het wel mee vallen in Zuid oost brabant en Limburg.
Toch @:Momo?
Dan grotere kans dat je kan gaan denk ik
Ja, daar gaat het heel erg meevallenquote:Op woensdag 1 november 2023 13:52 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het wel mee vallen in Zuid oost brabant en Limburg.
Toch @:Momo?
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het heel erg meevallen
Nee dat is wel redelijk zeker.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:59 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar mogelijk veranderd dat nog.
Of is het inmiddels redelijk zeker en stabiel?
Denk dat we dat pas vanavond met enige zekerheid kunnen zeggen.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dat is wel redelijk zeker.
De vraag is hoe hard het gaat waaien aan de kust.
Jezus.quote:
Waar woon je?quote:Op woensdag 1 november 2023 15:17 schreef Leandra het volgende:
Ik twijfel een beetje of ik de parasol (die dicht zit uiteraard) binnen moet halen, hij zit door de tuintafel heen en houdt de boel door het gewicht van de voet misschien juist op z'n plek.
De stoelen om de tafel misschien wel even stapelen en/of binnen zetten.
Bij de vorige serieuze storm heb ik alles binnen gezet, maar dat gaat nu niet lukken.
Volgens mij gaat het in Amersfoort en omstreken wel meevallen.quote:
Gelderland op de grens met Utrecht, het midden van het land zeg maar, in de driehoek, middelpunt, zwaartepunt en kadastraal middelpuntquote:
quote:Op woensdag 1 november 2023 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelderland op de grens met Utrecht, het midden van het land zeg maar, in de driehoek, middelpunt, zwaartepunt en kadastraal middelpunt
Ja valt wel mee denk ik daar.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het in Amersfoort en omstreken wel meevallen.
Heb ze al plat gelegd.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:44 schreef TLC het volgende:
Dat worden dus weer omgewaaide tuinstoelen![]()
Ik hoop het, morgen na het werk een borrel daar en daarna hoop ik nog wel met de trein weg te kunnenquote:Op woensdag 1 november 2023 15:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het in Amersfoort en omstreken wel meevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |