Ja jammer idd. Je mist gewoon teveel zonder streams. De 'verhaallijnen' hangen allemaal maar los aan elkaar lijkt hetquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:52 schreef Sestra666 het volgende:
Wat een onsamenhangend gedoe allemaal![]()
Ik vind het maar niks eigenlijk, terwijl t spelelement best leuk is
zitten wel paar tokkies bij miquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:59 schreef Cosima het volgende:
Ik vind het toch best potentie hebben, de deelnemers zijn ook minder tokkie en hysterisch dan bij een jaar van je leven. Ik wil streams.
Hey tante Sylvia,ik ben alweer wat ouder.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
Sylvia klampte zich helemaal aan Olivier vast in die keuken om hun 'geheime' menu in te fluisteren. Als een tante die je met een slok op in een dronken-lui-houdgreep heeft om de zoveelste keer hetzelfde verhaal te vertellen
Later op de avond (23:56)quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers vorige week dinsdag:
Kijkdichtheid: 2,5 Marktaandeel: 8,8 Kijkcijfer: 414.000
Beginnen de normale cijfers weer te worden van EJVJL.
Blufferige showmannetje ligt niet echt goed binnen de groep.quote:
Geen idee wat er gebeurt, denk dat de nieuwe de plaats inneemt van de vertrekkende.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:29 schreef cinsan het volgende:
effe vraagje , als er iemand weggat met een ton , dan komt er een nieuwe bij, worden de groepen dan terug herverdeeld
Die was zeker heel sterk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blufferige showmannetje ligt niet echt goed binnen de groep.
Leukste opmerking over hem "Ik weet nog steeds niet of het Action medewerker of een arts in opleiding is"
ja die winnaar moet het huis verlaten met die gewonnen ton voor die persoon is het game overquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee wat er gebeurt, denk dat de nieuwe de plaats inneemt van de vertrekkende.
En, vertrekken er 1 of 2? (1 winnaar en 1 genomineerde) En, moet een winnaar van die ton het huis verlaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |