Ja, op een schaal van 1 tot 10 natuurlijk een dikke 11.quote:Op maandag 6 november 2023 20:40 schreef nils7 het volgende:
Hoop die gasten eens in beeld te zien die dat doen, ze zijn natuurlijk gepakt dat weet ik maar ben echt benieuwd hoe sneu dat volk is
Dit is wel een dikke spoilerquote:Op maandag 6 november 2023 20:40 schreef nils7 het volgende:
Hoop die gasten eens in beeld te zien die dat doen, ze zijn natuurlijk gepakt dat weet ik maar ben echt benieuwd hoe sneu dat volk is
Had alles al op slot gedaan hier voordat ze ineens binnen komen vallenquote:Op maandag 6 november 2023 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat deze uitzending online zou komen als er geen resultaat geboekt is?
Was gewoon een topic in NWSquote:
Dan ben ik zelf in gebreke gebleven. Ben al een tijdje uit de roulatie als het gaat om de Braddiequote:
Een paar gasten die de boel aansturen, de rest zijn meelopers die uiteindelijk het vuile werk doen.quote:
nils7 in NWS / Bradge al jarenlang gestalkt: 4 aanhoudingen #5 morgen in Roddelpraatquote:Op maandag 6 november 2023 20:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan ben ik zelf in gebreke gebleven. Ben al een tijdje uit de roulatie als het gaat om de Braddie
Zal je vies tegenvallenquote:
Moet wel iemand met een uitkering zijn, anders heb je wel betere dingen te doen overdag.quote:Op maandag 6 november 2023 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de 30 met kinderen.... En dan dit doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |