Een voorwaardelijke straf wegens vuurwerk niet ten uitvoer leggen na een nieuw incident met vuurwerk hadden ze wel even mogen motiveren ja. Nu lijkt het een beetje op we doen maar wat.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorwaardelijke straf die toch niet zo voorwaardelijk blijkt te zijn![]()
![]()
Er even los van of het een juiste straf is moet je een voorwaardelijke straf wel uitvoeren bij een volgende overtreding, dit slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:29 schreef RipCity het volgende:
En als beloning lekker met z'n allen in de skyboxen tegen Vitesse want die blijven nu toch grotendeels leeg door de prestaties. straf van niks.
De 0 houden lijkt me ook wat teveel gevraagd maar 4-1 moet kunnen.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vraag is of Volendam met de favorietenrol overweg kan.
schreeuw niet zo gastquote:Op woensdag 1 november 2023 12:51 schreef Paul het volgende:
WAGELIJK LAGE STRAF
KNVB NEEMT AJAX WEER IN BESCHERMINGwalgelijk
voor de echte troll had je KNJB moeten zeggen, nu is het een matige poging.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:51 schreef Paul het volgende:
WAGELIJK LAGE STRAF
KNVB NEEMT AJAX WEER IN BESCHERMINGwalgelijk
Zou er alsnog eerder op stemmen dan Baudet.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen echte partij, dat moet satire voorstellen
Baudet is ook een soort satire.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou er alsnog eerder op stemmen dan Baudet.
Je zou FvD het Ajax van de tweede kamer kunnen noemen.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Baudet is ook een soort satire.
quote:Op woensdag 1 november 2023 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou FvD het Ajax van de tweede kamer kunnen noemen.
quote:Op woensdag 1 november 2023 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou FvD het Ajax van de tweede kamer kunnen noemen.
quote:Op woensdag 1 november 2023 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Feyenoord is dan DENK/Bij1, die doen ook aan Hamas, Hamas, Joden aan het......
Ohh, bedankt! Ik had dat niet door!quote:Op woensdag 1 november 2023 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen echte partij, dat moet satire voorstellen
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 1 november 2023 17:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ohh, bedankt! Ik had dat niet door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |