Ik weet het niet meer precies maar hij zong iets over Utrecht toen hij de arena passeerde met z'n aangepaste auto, toen een persona non grata bij de trommelboys.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach ja... Ik was het helemaal vergeten.
Wel een mooi instapmoment, want slechter kan het niet.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:30 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat heeft hij te winnen bij een terugkeer? Een terugkeer naar een trainerskerkhof?
Aangepaste auto omdat hij anders niet bij het gaspedaal kan?quote:Op donderdag 2 november 2023 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies maar hij zong iets over Utrecht toen hij de arena passeerde met z'n aangepaste auto, toen een persona non grata bij de trommelboys.
Dat dacht ik eigenlijk bij élke volgende trainer…quote:Op donderdag 2 november 2023 08:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel een mooi instapmoment, want slechter kan het niet.
Ik zie Ten Hag niet komen hoor, die zie ik nog eerder naar Bayern gaan want Tuchel heeft ook wel z'n langste tijd daar gehad waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk bij élke volgende trainer…
Nu weet ik dat niet meer.
Die optie acht ik inderdaad waarschijnlijker.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie Ten Hag niet komen hoor, die zie ik nog eerder naar Bayern gaan want Tuchel heeft ook wel z'n langste tijd daar gehad waarschijnlijk.
Tuchel zit er net een half jaartje toch ?quote:Op donderdag 2 november 2023 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie Ten Hag niet komen hoor, die zie ik nog eerder naar Bayern gaan want Tuchel heeft ook wel z'n langste tijd daar gehad waarschijnlijk.
Of ze dat bij Bayern wat kan schelen, sinds eind maart inderdaad.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuchel zit er net een half jaartje toch ?
Dat maakt het nog geen goed instapmoment, als die zou komen en volgend seizoen (ik roep maar wat) 5de wordt dan is die ook weg. De doelstellingen bij Ajax zijn na dit seizoen niet opeens heel anders nationaal gezien.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel een mooi instapmoment, want slechter kan het niet.
Dat hangt helemaal van het plan af maar 5e lijkt me wel wat laag, in principe zou je volgend seizoen alweer in de top 3 moeten zitten en dan is het afhankelijk hoe die anderen presteren welke van de 3 posities.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen goed instapmoment, als die zou komen en volgend jaar (ik roep maar wat) 5de wordt dan is die ook weg.
Een 5e plek is dan ook gewoon laag. Ja, er zijn kutspelers gehaald, maar paar gerichte versterkingen erbij en je moet makkelijk top 3 eindigen.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen goed instapmoment, als die zou komen en volgend jaar (ik roep maar wat) 5de wordt dan is die ook weg. De doelstellingen bij Ajax zijn na dit jaar niet opeens heel anders nationaal gezien.
Dat is ook satirequote:Op woensdag 1 november 2023 17:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij bent echt de allerbeste Admin op het Fok! forum ooit!
Makkelijk top 3? Heb je gezien hoeveel punten je achter staat?quote:Op donderdag 2 november 2023 10:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een 5e plek is dan ook gewoon laag. Ja, er zijn kutspelers gehaald, maar paar gerichte versterkingen erbij en je moet makkelijk top 3 eindigen.
Als 'ie dan 5e wordt, heeft ie toch niet gefaald?quote:Op donderdag 2 november 2023 10:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Makkelijk top 3? Heb je gezien hoeveel punten je achter staat?Zelfs al zou je het barca van 2010 zijn zou 3e nog moeilijk worden.
Is er ooit eerder een wedstrijd drie keer uitgesteld?quote:
Is wel een beetje zo maar verwachten dat Schippie na 2 trainingen het lek al boven heeft is ook wat teveel gevraagd.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heel Amsterdam vanavond in de polonaise als er thuis wordt gewonnen van fucking Volendam. How the times have changed.
Is het zulk noodweer of komt dat nog? Ik heb er net weinig van gemerkt.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er ooit eerder een wedstrijd drie keer uitgesteld?
Lijkt me verstandig als ze het nu al eruit gooien, 40-45.000 mensen op pad laten gaan met dit weer lijkt me niet zo wenselijk.
vanaf 14.00 uur las ik ergens.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het zulk noodweer of komt dat nog? Ik heb er net weinig van gemerkt.
De weersomstandigheden worden niet uitgesteld, nee.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vanaf 14.00 uur las ik ergens.
Zou wat zijn als het weer wordt uitgesteld
Schijnt aan de kust al zo te zijn, later op de dag IJsselmeer. Gaat vooral om de NS, daar zal alles wel eruit liggen over een paar uur.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier waait het momenteel flink.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er waait een frisse wind bij Ajax.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier waait het momenteel flink.
ripquote:Op donderdag 2 november 2023 11:43 schreef Scorpie het volgende:
Hier zijn de eerste doden gevallen nav het noodweer. 12 tuinkabouters.
RIP Wesley Sneijderquote:Op donderdag 2 november 2023 11:43 schreef Scorpie het volgende:
Hier zijn de eerste doden gevallen nav het noodweer. 12 tuinkabouters.
Dus je moet 14 punten inhalen. Dan moeten ze eerst 14 punten laten liggen. En dan moet Ajax elke wedstrijd winnen. Nee ik zie het niet gebeurenquote:Op donderdag 2 november 2023 10:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als 'ie dan 5e wordt, heeft ie toch niet gefaald?
In het beste scenario 17 op AZ en 14 op Twente. Dat zijn ook geen wonderploegen en die gaan echt nog wel wat laten liggen.
Bel de klantenservice.quote:
https://nos.nl/artikel/24(...)afmaken-kun-je-lerenquote:Waarom mist Brobbey al die kansen? 'Te vaak uit balans, afmaken kun je leren'
Een spits van Ajax ligt altijd onder een vergrootglas, zeker als het niet zo goed gaat. Maar als je club hekkensluiter van de eredivisie is en je als spits tegen de koploper drie open kansen in één helft mist, kun je je borst helemaal natmaken.
Hij raakt iedere keer in paniek, doet zijn ogen dicht en knalt maar. Dat is niet heel handig als spits.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)afmaken-kun-je-leren
Met de mening van Makaay
Je moet het nu ook helemaal niet over ranglijsten hebben, wordt vandaag nog moeilijk genoeg, Ajax is echt wel beter dan Volendam maar het zelfvertrouwen is na 2 dagen Van t Schip niet zomaar terug, dus 1 corner die erin waait en ze zitten weer in het diepe dal.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus je moet 14 punten inhalen. Dan moeten ze eerst 14 punten laten liggen. En dan moet Ajax elke wedstrijd winnen. Nee ik zie het niet gebeuren
Ik heb bij hem nog wel het idee dat het eruit kan komen. Moet inderdaad wel iets aan zijn balans gaan doen.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij raakt iedere keer in paniek, doet zijn ogen dicht en knalt maar. Dat is niet heel handig als spits.
neem aan van niet, anders hadden we het nu wel gehoord denk ik? Maar wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 2 november 2023 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Is het al afgelast door teveel wind? En wanneer wordt er dan ingehaald?
Een goede trainer zal een hoop verschil maken. Qua inzet is echt de knop bij hem omgegaan en je ziet toch veel goede acties van hem, maar het lukt nu allemaal net niet. Uiteindelijk heeft hij zelf het meeste last gehad dat hij een tijdje zo zwaar overschat werd in plaats van dat hij fatsoenlijke begeleiding kreeg.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb bij hem nog wel het idee dat het eruit kan komen. Moet inderdaad wel iets aan zijn balans gaan doen.
Die mensen zouden juist altijd prio 1 moeten zijn, helaas ziet ESPN en de KNVB dat anders.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je weet dat het dak dicht kan? Hooguit vervelend voor de fans die erheen moeten reizen.
jij denkt dat het dak openstaat?quote:Op donderdag 2 november 2023 15:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Gaat deze wedstrijd wel door
zou een beetje jammer zijn als die nog afgelast zou worden
die wind en die regen is allemaal in het voordeel van volendam
knjb
Zeker omdat het al keer verplaatst is zullen ze er wel alles aan doen om dit door te zetten.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die mensen zouden juist altijd prio 1 moeten zijn, helaas ziet ESPN en de KNVB dat anders.
alles is kapoet in amsterdamquote:Op donderdag 2 november 2023 15:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
jij denkt dat het dak openstaat?
KnJb lekker pik!
ok hans.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alles is kapoet in amsterdam
dat dak ook
wat okequote:
Welk vak sta je vandaag Klaas ouwe Ajaciedquote:Op donderdag 2 november 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat oke
in dit gevalt heeft het niet met het dak te maken maar de logiistiek erom heen
de mensen die ernaar toe moeten
files
bomen op het spoor naar de betonbak
of volendam wel op tijd kan arriveren in het stadion
enzovoorts enzovoorts
ok hansquote:Op donderdag 2 november 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat oke
files
enzovoorts enzovoorts
gevaltquote:Op donderdag 2 november 2023 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat oke
files
enzovoorts enzovoorts
een van de 3 spitsen van 15+ miljoen moet toch wel kunnen renderen zou je zeggenquote:Op donderdag 2 november 2023 17:14 schreef Mestreech1990 het volgende:
Hopelijk kan er vandaag een streep onder en pakken we een ruime overwinning. Ik ben benieuwd of Mikautadze onder John wat meer vertrouwen gaat krijgen.
15e.quote:Op donderdag 2 november 2023 17:09 schreef Black-Death het volgende:
Morgen staan we 15e (of 16e, afhankelijk van doelsaldo)
Gwenette?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Marthaaa! Marthaaa! Marthaaa!
(Kenners weten dit)
Die heb ik vaker zien spelen dan deze, schijnt een aanvaller geweest te zijn die nu als back speelt.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Gaai is wel heel slecht maar dat ze ene Martha van het vrouwenelftal erin zetten gaat wellicht ook een beetje ver.
Ik weet wel wat hij heeft gedaan, maar ik reageerde op het stukje dat niemand het vergeten isquote:Op donderdag 2 november 2023 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies maar hij zong iets over Utrecht toen hij de arena passeerde met z'n aangepaste auto, toen een persona non grata bij de trommelboys.
vrouwenelftalquote:Op donderdag 2 november 2023 19:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die backs zijn wel heel slecht maar dat ze ene Martha van het vrouwenelftal erin zetten gaat wellicht ook een beetje ver.
Nee, het is en blijft een wildebras wat dat betreft. Prima spits in een tweespitsen systeem naast een afmaker.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb bij hem nog wel het idee dat het eruit kan komen. Moet inderdaad wel iets aan zijn balans gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |