dit iddquote:Op maandag 30 oktober 2023 17:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denken dat het overgrote deel in dit topic Ajax supporter is
Van 't Schip is uiteraard voor een jaartje. Je kunt moeilijk voor 30 miljoen Klopp losweken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:34 schreef Zorro het volgende:
Bijzondere trainerskeuze heeft ajax al jaren.
Tot aan Ronald Koeman was het heel behoorlijk, daarna heb je buiten een jaartje Bosz en de jaren Ten Hag alleen maar nobodies gehad. Ja ook Frank de Boer schaar ik daaronder als trainer. Vraag maar aan Mourinho
Van het Schip. Kom op zeg. Daar zou zelfs Helmond Sport niet mee aan durven komen.
Ahh de volgende clown is er ook weer. Wat een circus zeg hier.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:46 schreef PSVCL het volgende:
Van het Schipwillen ze degraderen bij ajax
De Boer bij de nobodies maar Bosz de prijzenpakker pur sang uiteraard niet, ga jij maar weer terug naar Helmond.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:34 schreef Zorro het volgende:
Tot aan Ronald Koeman was het heel behoorlijk, daarna heb je buiten een jaartje Bosz en de jaren Ten Hag alleen maar nobodies gehad. Ja ook Frank de Boer schaar ik daaronder als trainer. Vraag maar aan Mourinho
Van het Schip. Kom op zeg. Daar zou zelfs Helmond Sport niet mee aan durven komen.
Gewoon damage limitation inderdaad. Van 't Schip lijkt me geen visionair maar als ie de poppetjes op de juiste plek zet en er een realistisch systeem inhamert binnen nu en een paar weken dan heeft ie waarschijnlijk z'n opdracht al volbracht.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van 't Schip is uiteraard voor een jaartje. Je kunt moeilijk voor 30 miljoen Klopp losweken.
Ik had De Boer graag voor de rest van het jaar als Ajax-trainer gezien, die zou hier uitstekend geschikt voor zijn geweest. Die kan prima een (statisch, dat wel) systeem erin slijpen en is erg goed met jonge Nederlands(talige) spelers.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:34 schreef Zorro het volgende:
Gelukkig ken ik die niet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hoop dat deze TT anders uitpakt dan de oorsprong van de desbetreffende meme.
Ik denk dat ze na het mislukte verhaal met de Duitser en de Hagenees vooral iemand willen van wie ze zeker weten dat die het goed met Ajax voorheeft. Een man uit eigen gelederen zegmaar, die weer een echte Amsterdamse eenheid van het zooitje ongeregeld kan scheppen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:34 schreef Zorro het volgende:
ChatGPT hep geen humorquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:54 schreef TAmaru het volgende:
Ik heb geprobeerd om AI-foto's te genereren van John van 't Schip hangend als Verlosser aan een soort Ajax-kruis maar op de een of andere manier wil de AI dat niet, zowel dat kruis als de Ajax-thematiek. Hoe dan ook, ik denk dat Johnny de grote redder is bij Ajax. Vijf landstitels denk ik, 2025-2029.
Maar we hebben nauwelijks jonge NL-talige spelers en Jong-Ajax staat laatste wat genoeg zegt over het niveau daar. De jeugd (buiten die Vos/Hato/Hlynsson) is absoluut niet de oplossing voor de rest van het seizoen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik had De Boer graag voor de rest van het jaar als Ajax-trainer gezien, die zou hier uitstekend geschikt voor zijn geweest. Die kan prima een (statisch, dat wel) systeem erin slijpen en is erg goed met jonge Nederlands(talige) spelers.
Je moet een beetje over dit seizoen heenkijken. Gewoon zorgen dat je niet degradeert, iets van een geraamte opzetten waardoor er enige vastigheid en zekerheid ontstaat voor volgend jaar en van de nood een deugd maken door wat jonge spelers speeltijd te geven zonder al teveel druk. Dit seizoen op zichzelf is al verloren.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar we hebben nauwelijks jonge NL-talige spelers en Jong-Ajax staat laatste wat genoeg zegt over het niveau daar. De jeugd (buiten die Vos/Hato/Hlynsson) is absoluut niet de oplossing voor de rest van het seizoen.
Godts is toch best een aardige speler, geen idee of er nog wat zit aan talent maar die stand zegt daar niet zo heel over.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar we hebben nauwelijks jonge NL-talige spelers en Jong-Ajax staat laatste wat genoeg zegt over het niveau daar. De jeugd (buiten die Vos/Hato/Hlynsson) is absoluut niet de oplossing voor de rest van het seizoen.
De beste jeugdspeler speelt bij FcTwente helaas, oke Hato is iets beterquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Godts inderdaad ook. Dacht al dat ik iemand vergat.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Godts is toch best een aardige speler, geen idee of er nog wat zit aan talent maar die stand zegt daar niet zo heel over.
Welke jochies uit de jeugd worden precies afgemaakt?quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:56 schreef HeatWave het volgende:
Allemaal leuk maar Ajax 1 heeft nog nooit puur en alleen op de jeugd kunnen draaien. Het mooie van Ajax was een mix van wat (soms nog onbekende) toppers uit het buitenland, een paar gelauterde spelers al dan niet met een Ajaxopleiding en daarbij een paar talentvolle jeugdspelers die zich konden optrekken aan de ervaren spelers.
Nu een zooi niet passende, soms niet kunnen voetballende zelfs, onbekenden neerzetten en daar wat jeugd bij gooien is gewoon vragen om een beschadigde jeugd. Al die jochies moeten opeens de kar trekken en worden soms al afgemaakt als ze dat niet kunnen.
Zo'n Sutalo geeft vrijwel alle ballen af bij Hato, hier joch, doe jij het maar!
Taylor.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Welke jochies uit de jeugd worden precies afgemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |