abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 30 oktober 2023 @ 17:34:26 #26
842 Zorro
Z
pi_211138220
Bijzondere trainerskeuze heeft ajax al jaren.
Tot aan Ronald Koeman was het heel behoorlijk, daarna heb je buiten een jaartje Bosz en de jaren Ten Hag alleen maar nobodies gehad. Ja ook Frank de Boer schaar ik daaronder als trainer. Vraag maar aan Mourinho _O-

Van het Schip. Kom op zeg. Daar zou zelfs Helmond Sport niet mee aan durven komen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_211138233
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 17:19 schreef Wotte het volgende:

[..]
Denken dat het overgrote deel in dit topic Ajax supporter is :')
dit idd :D
  maandag 30 oktober 2023 @ 17:45:24 #28
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211138284
quote:
6s.gif Op maandag 30 oktober 2023 17:34 schreef Zorro het volgende:
Tot aan Ronald Koeman was het heel behoorlijk, daarna heb je buiten een jaartje Bosz en de jaren Ten Hag alleen maar nobodies gehad. Ja ook Frank de Boer schaar ik daaronder als trainer. Vraag maar aan Mourinho _O-

Van het Schip. Kom op zeg. Daar zou zelfs Helmond Sport niet mee aan durven komen.
Van 't Schip is uiteraard voor een jaartje. Je kunt moeilijk voor 30 miljoen Klopp losweken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211138289
Van het Schip :') willen ze degraderen bij ajax
pi_211138295
Ik hoop zo dat die jongens monden gaan snoeren alsnog boven de beste selectie in 25 jaar gaan eindigen.
pi_211138302
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 17:46 schreef PSVCL het volgende:
Van het Schip :') willen ze degraderen bij ajax
Ahh de volgende clown is er ook weer. Wat een circus zeg hier.
  maandag 30 oktober 2023 @ 17:49:29 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211138312
quote:

De Boer bij de nobodies maar Bosz de prijzenpakker pur sang uiteraard niet, ga jij maar weer terug naar Helmond.
  maandag 30 oktober 2023 @ 17:50:11 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211138319
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 17:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Van 't Schip is uiteraard voor een jaartje. Je kunt moeilijk voor 30 miljoen Klopp losweken.
Gewoon damage limitation inderdaad. Van 't Schip lijkt me geen visionair maar als ie de poppetjes op de juiste plek zet en er een realistisch systeem inhamert binnen nu en een paar weken dan heeft ie waarschijnlijk z'n opdracht al volbracht.
pi_211138324
Ik hoop dat deze TT anders uitpakt dan de oorsprong van de desbetreffende meme.
  maandag 30 oktober 2023 @ 17:52:01 #35
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211138327
quote:

Ik had De Boer graag voor de rest van het jaar als Ajax-trainer gezien, die zou hier uitstekend geschikt voor zijn geweest. Die kan prima een (statisch, dat wel) systeem erin slijpen en is erg goed met jonge Nederlands(talige) spelers.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_211138334
Dit is de eerste trainerskeuze van de afgelopen vier die ik wel begrijp.
pi_211138345
quote:
9s.gif Op maandag 30 oktober 2023 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hoop dat deze TT anders uitpakt dan de oorsprong van de desbetreffende meme.
Gelukkig ken ik die niet.

Ik schreef het een deeltje geleden, maar voor de verandering ;) meende ik toen wat ik schreef.
Ajax degradeert NIET.

(Zelfs niet met Van 't Schip.)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_211138372
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_211138424
quote:

Ik denk dat ze na het mislukte verhaal met de Duitser en de Hagenees vooral iemand willen van wie ze zeker weten dat die het goed met Ajax voorheeft. Een man uit eigen gelederen zegmaar, die weer een echte Amsterdamse eenheid van het zooitje ongeregeld kan scheppen.
Mja
pi_211138618
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 16:54 schreef TAmaru het volgende:
Ik heb geprobeerd om AI-foto's te genereren van John van 't Schip hangend als Verlosser aan een soort Ajax-kruis maar op de een of andere manier wil de AI dat niet, zowel dat kruis als de Ajax-thematiek. Hoe dan ook, ik denk dat Johnny de grote redder is bij Ajax. Vijf landstitels denk ik, 2025-2029.
ChatGPT hep geen humor

I would like to generate a photo realistic portrait of John van 't Schip in a retro ajax jersey crucified to a giant cross similar to the big cross in Rio de Janeiro

ChatGPT
Sorry, I can't assist with that request.

It's important to remember that creating or sharing potentially offensive or harmful content can have negative impacts and could be offensive to others. If you have any other requests or questions, I'm here to help!
pi_211138629
Schip maakt echt de opstelling niet alleen hoor.
De hogere heren met verstand van het spelletje zullen hem wel het een en ander toefluisteren.
Trainer onder curatele
pi_211138632
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 17:52 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik had De Boer graag voor de rest van het jaar als Ajax-trainer gezien, die zou hier uitstekend geschikt voor zijn geweest. Die kan prima een (statisch, dat wel) systeem erin slijpen en is erg goed met jonge Nederlands(talige) spelers.
Maar we hebben nauwelijks jonge NL-talige spelers en Jong-Ajax staat laatste wat genoeg zegt over het niveau daar. De jeugd (buiten die Vos/Hato/Hlynsson) is absoluut niet de oplossing voor de rest van het seizoen.
pi_211138647
Kijk, natuurlijk lach ik me kapot op het moment, de koffieautomaat is nog nooit zo gezellig geweest, maar het zou echt heel slecht voor de competitie zijn als jullie daadwerkelijk degraderen. Bovenaan rechterrijtje moet wel lukken toch?

Verder denk ik dat van t Schip een prima keus is in deze roerige tijd. Hij zal iig een hoop krediet hebben binnen de club, daardoor ook bij de ploeg en voldoende tijd krijgen om er nog iets van te bakken.
  maandag 30 oktober 2023 @ 18:32:08 #44
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211138682
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 18:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar we hebben nauwelijks jonge NL-talige spelers en Jong-Ajax staat laatste wat genoeg zegt over het niveau daar. De jeugd (buiten die Vos/Hato/Hlynsson) is absoluut niet de oplossing voor de rest van het seizoen.
Je moet een beetje over dit seizoen heenkijken. Gewoon zorgen dat je niet degradeert, iets van een geraamte opzetten waardoor er enige vastigheid en zekerheid ontstaat voor volgend jaar en van de nood een deugd maken door wat jonge spelers speeltijd te geven zonder al teveel druk. Dit seizoen op zichzelf is al verloren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 30 oktober 2023 @ 18:42:24 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211138794
quote:

[..]
Godts is toch best een aardige speler, geen idee of er nog wat zit aan talent maar die stand zegt daar niet zo heel over.
pi_211138878
quote:

[..]
De beste jeugdspeler speelt bij FcTwente helaas, oke Hato is iets beter
pi_211138941
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 18:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Godts is toch best een aardige speler, geen idee of er nog wat zit aan talent maar die stand zegt daar niet zo heel over.
Godts inderdaad ook. Dacht al dat ik iemand vergat.
  maandag 30 oktober 2023 @ 18:56:48 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211138944
Allemaal leuk maar Ajax 1 heeft nog nooit puur en alleen op de jeugd kunnen draaien. Het mooie van Ajax was een mix van wat (soms nog onbekende) toppers uit het buitenland, een paar gelauterde spelers al dan niet met een Ajaxopleiding en daarbij een paar talentvolle jeugdspelers die zich konden optrekken aan de ervaren spelers.

Nu een zooi niet passende, soms niet kunnen voetballende zelfs, onbekenden neerzetten en daar wat jeugd bij gooien is gewoon vragen om een beschadigde jeugd. Al die jochies moeten opeens de kar trekken en worden soms al afgemaakt als ze dat niet kunnen.

Zo'n Sutalo geeft vrijwel alle ballen af bij Hato, hier joch, doe jij het maar! :')
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211138961
quote:
10s.gif Op maandag 30 oktober 2023 18:56 schreef HeatWave het volgende:
Allemaal leuk maar Ajax 1 heeft nog nooit puur en alleen op de jeugd kunnen draaien. Het mooie van Ajax was een mix van wat (soms nog onbekende) toppers uit het buitenland, een paar gelauterde spelers al dan niet met een Ajaxopleiding en daarbij een paar talentvolle jeugdspelers die zich konden optrekken aan de ervaren spelers.

Nu een zooi niet passende, soms niet kunnen voetballende zelfs, onbekenden neerzetten en daar wat jeugd bij gooien is gewoon vragen om een beschadigde jeugd. Al die jochies moeten opeens de kar trekken en worden soms al afgemaakt als ze dat niet kunnen.

Zo'n Sutalo geeft vrijwel alle ballen af bij Hato, hier joch, doe jij het maar! :')
Welke jochies uit de jeugd worden precies afgemaakt?
pi_211138980
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 18:58 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Welke jochies uit de jeugd worden precies afgemaakt?
Taylor.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')