Finaal hahaquote:Op zondag 19 november 2023 15:04 schreef Piebe het volgende:
[..]
Enigzins? Finaal?
Wat zie je niet gebeuren. En wat juist wel (in tegenstelling tot ondergetekende)
Private Dancer komt gewoon in de laatste nacht hoor. Dubbele dodenbonus genotquote:Op maandag 20 november 2023 10:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Finaal haha
Wat ik denk dat er niet gaat gebeuren:
- je top 10 grijpt iets teveel terug naar classic rock. Een stijging van Stairway to heaven zie ik niet meer gebeuren, die gaat alleen maar verder terugvallen simpelweg omdat de stemmers ontvallen en zon nummer onder nieuwe stemmers maar weinig populariteit geniet. Brothers in Arms dito.
- Roller Coaster is inmiddels een klassieker. Op begrafenissen en andere momenten van troost wordt dat nr te pas en te onpas gedraaid. De magie is nog lang niet over dus een grote terugval van 2 naar 6 zie ik niet gebeuren. Hoogstens naar 3 maar ik geloof dat ie gewoon op 2 blijft.
- Springsteen zal misschien een concertbonus krijgen maar zoveel echt niet in die regionen. Bovendien speelde ie The River niet tijdens deze concerten dus ik weet niet of specifiek dat nr nou ineens zo zou stijgen
- De dodenbonussen voor met name Tina worden ook overschat. Private Dancer zal misschien stijgen naar 432 ofzo maar niet vanaf 811 ineens de top 100 in. Sinead O Connor haalt misschien nipt de top 100 met Troy, maar niet met 2 nrs en troy zal sowieso boven NC2U staan.
- Kate Bush-effect is ook wel beetje uitgewerkt dus stijgen zie ik haar nrs niet.
- Coldplay met Fix You is gedoemd om ooit in de top 3 te komen, die zie ike cht geen val van 5 naar 12 maken, vooral om de omgekeerde reden zoals beschreven bij Stairway to heaven: niet-stemmers gaan dood, wel-stemmers komen erbij.
- Queen in zn geheel juist wat minder populair dit jaar volgens mij dus Innuendo zie ik geen stijging maken van eind dertig naar 22
Etc etc.
Terecht!quote:Op maandag 20 november 2023 19:00 schreef Pino112 het volgende:
Jeetje een mail van het AD over m'n site, ivm de 25e editie van de Top 2000.
Vanaf welke positie beschouw jij als laatste nacht?quote:Op maandag 20 november 2023 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Private Dancer komt gewoon in de laatste nacht hoor. Dubbele dodenbonus genot
250.quote:Op maandag 20 november 2023 19:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vanaf welke positie beschouw jij als laatste nacht?
Ik zie private dancer niet boven de 250 komen. Daar durf ik best n biertje bij een eerstvolgende fokmeeting waar ik bij kan zijn, op te zettenquote:Op maandag 20 november 2023 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
250.
Ik zeg 150-250, die twee nummers met Ike komen hoger en dat nummer met Bowie ook laatste nacht. The Best denk ik ~350.
Je bedoelt zoals de hollies ineens 2 jaar terugquote:Op maandag 20 november 2023 19:45 schreef Tussle266 het volgende:
Als keuzelijstgroupie ben ik ook wel benieuwd wat voor rariteiten ze dit jaar weer bedacht hebben met de voorselectie. Daar komt ieder jaar wel weer iets door bovendrijven waar niemand een seconde aan gedacht heeft.
Ja of The Gambler vorig jaar. Er zit altijd wel zoiets tussen.quote:Op maandag 20 november 2023 20:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de hollies ineens 2 jaar terug
Deze mag je noteren bij de Nostradamus volgende week.quote:Op maandag 20 november 2023 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie private dancer niet boven de 250 komen. Daar durf ik best n biertje bij een eerstvolgende fokmeeting waar ik bij kan zijn, op te zetten
In het spectrum van hedendaagse kutmuziek is Son Mieux zo erg nog niet.quote:
Ik dacht dat het niet kon, maar ik zou serieus rekening houden met Pierre Kartner 2.0. Dan het stofzuigliedje. En ik zou de reserves van YouTube als joker inzetten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:56 schreef peaceman het volgende:
Wat/wie worden de hoogste nieuwe binnenkomers?
I Want to Break Free staat er al sinds het begin in hoorquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet kon, maar ik zou serieus rekening houden met Pierre Kartner 2.0. Dan het stofzuigliedje. En ik zou de reserves van YouTube als joker inzetten.
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet kon, maar ik zou serieus rekening houden met Pierre Kartner 2.0. Dan het stofzuigliedje. En ik zou de reserves van YouTube als joker inzetten.
Engelbewaarder, Flowers, Cupido. Normaal had ik Overcome op 3 gezet, maar het is de Top 2000.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat.
ik heb m nog niet gehoordquote:Op dinsdag 21 november 2023 15:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die cupido is wel bizar lelijk getimed zeg. Wat een shitplaat.
Zeker, maar hoe meer nummers er in de lijst komen hoe meer het 13 in een dozijn wordt. Kensington klonk in het begin ook nog best leuk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
In het spectrum van hedendaagse kutmuziek is Son Mieux zo erg nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |