Gefeliciteerd. Geniet lekker samen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:00 schreef Spirit82 het volgende:
Wij zijn vanochtend hele trotse ouders geworden van onze dochter NovaZe is geboren dmv keizersnede en het gaat goed met ons.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:00 schreef Spirit82 het volgende:
Wij zijn vanochtend hele trotse ouders geworden van onze dochter NovaZe is geboren dmv keizersnede en het gaat goed met ons.
Blijft sowieso spannend die eerste maanden vind ik.quote:Op vrijdag 3 november 2023 18:32 schreef Flav het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
Gezien de laatste bevalling in een spoedkeizersnede is geëindigd vind ik het nu best spannend.
Vorig jaar tijdens het plaatsen van de spiraal heeft de gynaecoloog een niche gezien dus dat vind ik nu wel een dingetje en hoop dat het goed zit daar binnen.
Heb in ieder geval genoeg krampjes van de groeiende baarmoeder en die herken ik ook van de vorige zwangerschappen.
@:Nolita al bijna op de helft! Je bent toch pas net zwanger?![]()
@:arvensis dat schiet al lekker op! Nog heel eventjes
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 november 2023 19:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ohhh wat heerlijk, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:00 schreef Spirit82 het volgende:
Dubieuze smaak.quote:Op zondag 5 november 2023 14:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind een derde meisjesnaam verzinnen wel een opgave hoor. Sowieso met een vriend met een ietwat dubieuze smaak, maar ook omdat veel namen afvallen door een andere uitspraak hier (a/e/ie zeg maar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |