Hoeft van mij ook niet idd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, laten we maar hopen dat ze dat zoals meestal wel doen. Ben nog niet toe aan weer een storm
Hallo Acapulco.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Stormdepressie met orkaankracht. Opzich komt dat vaker voor en meestal nemen ze wel in kracht af richting land. Als ze dat niet doen heb je een probleem.
Kan je nagaan dat die kracht nog veel hoger is, dan een stormdepressie hier. Tropische orkaan is vele malen sterker in kracht.quote:
In versnelling?quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Ah gelukkig er komt weer een lekker regengebied aan vanuit België
Scheelt dat we wind-, ijs- en golfbreker Groot-Britannie voor ons hebben liggenquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Stormdepressie met orkaankracht. Opzich komt dat vaker voor en meestal nemen ze wel in kracht af richting land. Als ze dat niet doen heb je een probleem.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een godsgeklaagd kansloos kut weer..
quote:'Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?
Niet zo klagen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een godsgeklaagd kansloos kutweer..
Jawelquote:
Nog een maandje of 4-5 volhouden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een godsgeklaagd kansloos kutweer..
Daar ga ik nog niet aan denkenquote:
Mag van mij echt wegblijven. Leuk zo'n herfststorm, maar het halve land ligt weer plat, 1000km+ file, ongelukken, schade etc. etc. Verder moet ik gewoon de hont uitlaten en die vliegt met z'n flapoortjes dan mogelijkerwijs de lucht in. Echt geen zin inquote:
Met alle regen, kou en wind in de wereld van vandaag is het soms goed om even een stapje terug te doen en een momentje rustig stil te staan bij het feit dat de lente inderdaad nooit meer lijkt te komen.quote:
2 november stormquote:
die hond moet aan de lijn, kan je hem als kite gebruiken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mag van mij echt wegblijven. Leuk zo'n herfststorm, maar het halve land ligt weer plat, 1000km+ file, ongelukken, schade etc. etc. Verder moet ik gewoon de hont uitlaten en die vliegt met z'n flapoortjes dan mogelijkerwijs de lucht in. Echt geen zin in
Storm Ciarán zal ver verwijderd zijn van de intensiteit van de stormen van 1999. Hij belooft echter krachtig te zijn boven Bretagne en de Kanaalkusten. Meer informatie opquote:
Temperatuur is echt niet zo belangrijk. Dat sombere..dat is zo waardeloos.quote:
Dat volgt vanaf donderdag. Gevoelstemperatuur gaat dan naar een graadje of 6.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Het enig wat nu nog mist is een vieze koud wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |