Niet schromen mensen !quote:Op woensdag 26 april 2017 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is een SC, al heb je het over je wandelende koelkast of de hond van de tante van de achterbuurman van je voormalige buurman's zus ofzo.
Hahaha - vreemde OP zoquote:Op maandag 30 oktober 2023 00:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als er dan toch een tijdelijk F1 forum is, mag de SC natuurlijk niet ontbreken! \
Beter?quote:Op maandag 30 oktober 2023 01:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha - vreemde OP zo![]()
Inmiddels niet meer 'tijdelijk' lijkt me?
Ik vrees van nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
Gaan we de steam sales weerstaan of niet?
De eerste 2 uur is toch de site op tiltquote:
quote:
Dat ook, en als het goed is is mijn salaris gestortquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De eerste 2 uur is toch de site op tilt
Gezondheid.quote:
Mijn salaris wordt pas vrijdag gestortquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dat ook, en als het goed is is mijn salaris gestortMaar ik ben benieuwd wat er van mijn lijstje in de aanbieding gaat.
Hij is gewoon verstoptquote:
En ik heb een PS5 gekochtquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn salaris wordt pas vrijdag gestort![]()
Die had ik gekocht en geannuleerd, en toen ik heb een stemadeck gekocht.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik heb een PS5 gekocht
Ja precies daarom haha. Maar dit is wel leuk voor alles natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Donna Meestal zitten we in het Algemene topic te ouwehoeren.
In de Nabeschouwing hadden we als 3 mods over het opruimenquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja precies daarom haha. Maar dit is wel leuk voor alles natuurlijk.
Algemeen is toch wat meer F1 gerelateerd.
PC, Xbox Series X, PS5, Xbox Classic. En dan PS2, 3 en 4 Pro, Xbox 360, One, X, en een SNES en DSquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die had ik gekocht en geannuleerd, en toen ik heb een stemadeck gekocht.
Qua console/gameing heb ik:
gaming laptop
steam deck
xbox serie S
Nintendo Switch
Xbox van 23 jaar oud
Playstation 1
quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
PC, Xbox Series X, PS5, Xbox Classic. En dan PS2, 3 en 4 Pro, Xbox 360, One, X, en een SNES en DS
Ik speel vooral de Yakuza games, Dark Souls en Bloodborne. En die laatste heb ik gisteren weer gedaan en ik kan maar beter opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet waarvoor ik een PS5 zal moeten aanschaffen. Ik kan Kingdom Hearts op de xbox serie s spelen. De andere PS5 exclusives komen toch wel op steam.
De laatste tijd heb ik de consoles ook niet zoveel aan
Hahahaha. Grote foei!quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de Nabeschouwing hadden we als 3 mods over het opruimenTotaal niet ontopic bezig
![]()
Die hangt er al bij mij sinds ik F1TV Pro gebruik.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb al een week een nieuwe chromecast in huis en ik heb hem nog steeds niet aangesloten![]()
#Lui
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |