Water, energie en voedsel leveren bijvoorbeeldquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Laat ik het omdraaien, waarop baseer jij dat Isral een betrokken buur is?
Ach dat doen ze al jaren maar voor de rest beregezellige lui hoor, het lijken wel Palestijnen.quote:
Isral is geen lid van het ICC h.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Volgens mij wel, de jurisdictie is het grondgebied van de aangesloten partijen, dus eventuele Isralische oorlogsmisdaden in de palestijnse gebieden kunnen onderzocht en vervolgd worden. Niet dat de betrokken Israli’s ooit voor het icc zullen verschijnen natuurlijk
Er is heel veel geld heen gegaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:37 schreef Cuendillar het volgende:
[..]JA, ik ben van mening dat Isral de kraan in zijn geheel dicht moet houden.
Vertel mij eens waarom je een volk dat de gruweldaden van 7 oktober uitgevoerd heeft, en dat in het grootste gedeelte steunde en toejuichte, zou moeten onderhouden? Dat is toch raar?
Haal "Hamas en de Palestijnen en Isral" eens uit de overweging en vul er eens (ik noem maar wat) Guatemala en Sri-Lanka voor in. Dan had je toch ook "well, DUH" gezegd op deze vraag?
https://www.cidi.nl/eu-organiseert-platform-drinkwater-gaza/quote:Het wordt de grootste investering in Gaza die tot nu toe is gedaan. Voor een bedrag van naar schatting 580 miljoen euro werken verschillende landen en internationale organisaties aan de totstandkoming van een ontziltingsinstallatie in Gaza. 80% van het bedrag is al binnen: de Europese Investeringsbank, de Wereldbank en de Islamitische Ontwikkelingsbank bekostigen dit gedeelte.
Bijzondere taferelen moet ik zeggenquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:34 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Ze klimmen zelfs op vliegtuigen.
Jodenjacht in 2023.
Edit:
[ twitter ]
Wtf, waar blijven die ordediensten.
Niet gaan omdraaien. Jij doet de bewering dat Hamas meer voor zijn eigen volk doet dan Isral. De vraag is dan wat dat dan precies is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Laat ik het omdraaien, waarop baseer jij dat Isral een betrokken buur is? Wat deden ze allemaal voor Gaza?
Ik lees daar weinig over, behalve dat het behoorlijk afgesloten en gecontroleerd is door Isral, en joepie, er mochten maar liefst een paar duizend van de 2 miljoen Palestijnen in Isral gaan werken!
Er zijn er nog genoeg van zo te zien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:41 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als er dan toch kanonnenvoer moet zijn in Oekrane, dan graag deze mensen.
Ja, maar aangezien je de enige waterleiding beheert, is het directe gevolg van het dichtdraaien van de kraan dat er dik 2 miljoen mensen gaan uitdrogen. Dan mag je die 2 miljoen mensen nog zo vervelend vinden, maar kennelijk vindt Isral die consequentie toch wat ver gaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:37 schreef Cuendillar het volgende:
Vertel mij eens waarom je een volk dat de gruweldaden van 7 oktober uitgevoerd heeft, en dat in het grootste gedeelte steunde en toejuichte, zou moeten onderhouden? Dat is toch raar?
Dat Hamas al die ontwikkelingshulp heeft gebruikt om oorlogje te spelen hoor je die radicale linksen ook niet over.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is heel veel geld heen gegaan.
[..]
https://www.cidi.nl/eu-organiseert-platform-drinkwater-gaza/
Niet onderhouden. Moedwillig kapot gemaakt. Werkt niet meer.
Volgens mij niet. De diverse oorlogen die de VS waar ook ter wereld heeft uitgevochten zijn ook nooit voor het ICC gekomen. De VS hebben het verdrag immers ook niet geratificeerd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Volgens mij wel, de jurisdictie is het grondgebied van de aangesloten partijen, dus eventuele Isralische oorlogsmisdaden in de palestijnse gebieden kunnen onderzocht en vervolgd worden. Niet dat de betrokken Israli’s ooit voor het icc zullen verschijnen natuurlijk
Ik zie hier maar 1 potentieel lichtpuntje. Dat de dagestani erachter komen dat het centrale gezag uit Moskou geen kracht meer heeft om orde op zaken te stellen in de deelrepublieken en dat ze zich eens af gaan scheiden ofzo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:34 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Jodenjacht in 2023.
Edit:
[ twitter ]
Dit is Rusland. Maw, dit is mede mogelijk gemaakt door de ordediensten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:34 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Jodenjacht in 2023.
Edit:
[ twitter ]
Zou mij totaal niet verbazen, nog wat meer olie op het vuur gooien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is Rusland. Maw, dit is mede mogelijk gemaakt door de ordediensten.
Zijn ook mooie tijden voor ze. Eerst Hamas die die lui een lesje leerde waar iedereen al jaren op hoopte en nu duikt heel de wereld met kritiek bovenop Isral.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Like I said, Palestina wordt gebruikt om onvervalst jodenhaat tentoon te spreiden.
Alle ordetroepen zitten in Oekrane.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:45 schreef Tekaschi het volgende:
Rusland valt mij tegen, die slaan zoiets normaal toch hard de kop in.
[ twitter ]
Isral moet het maar oplossen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat Hamas al die ontwikkelingshulp heeft gebruikt om oorlogje te spelen hoor je die radicale linksen ook niet over.
Nog lang niet. Het moederland moet immers beveiligd worden tegen andere meningen dan die van het Kremlin.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle ordetroepen zitten in Oekrane.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |