Dan ben ik benieuwd naar jouw bronnenquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik heb niet bij gelezen.
Daar is het de laatste tijd kouder dan thuis. Kan mn warmtekussen niet mee naar het werk nemen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag gelukkig weer gewoon op kantoor.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daar is het de laatste tijd kouder dan thuis. Kan mn warmtekussen niet mee naar het werk nemen.
Ik heb geen bronnen ik zag een topictitel en dacht hey wat leuk! Maar die klopt niet begrijp ik?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar jouw bronnen
Oh, die had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb geen bronnen ik zag een topictitel en dacht hey wat leuk! Maar die klopt niet begrijp ik?
Heeft toch 200+ opgeleverd in amper twee dagen.quote:
Ik vroeg alleen of je echt gedate had en of het leuk wasquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, die had ik nog niet eens gezien
Maar ik ben geen @:Tegan tegen gekomen
Dichter tegen je vriend aankruipenquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee helaas. Misschien toch maar een onsie kopen
Die is ziek. En werken gaat toch wat lastig als je tegen iemand aan moet kruipen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dichter tegen je vriend aankruipen
Beterschap gewenstquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die is ziek. En werken gaat toch wat lastig als je tegen iemand aan moet kruipen.
Wie, wie???quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:09 schreef Faxie het volgende:
Die twee hebben allang een huis, 3 kinderen en anderhalve hont
Dit is Fok hé
Owquote:
Van dit alles geloven wij niksquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow![]()
Nou ja, huis is van hem. Kinderen willen we niet. En honden leveren alleen snotneuzen op, dus nee dankje. (al zou een corgi wel leuk zijn en er mssn wel een snotneus voor over hebben)
Kom kijken dan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Van dit alles geloven wij niks
Ik heb ook geen 3 kinderen hoor.quote:
Wel 1,5 hont?quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen 3 kinderen hoor.
Althans niet dat ik weet.
ook al niet, maar ik heb niets tegen honden, dus dat zou ik nog wel overwegen.quote:
Corgi is wel schattig jaquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow![]()
Nou ja, huis is van hem. Kinderen willen we niet. En honden leveren alleen snotneuzen op, dus nee dankje. (al zou een corgi wel leuk zijn en er mssn wel een snotneus voor over hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |