Niet nodig. Ik doe niet aan brooddagenquote:
Yeah voor knuffelen !quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik doe niet aan brooddagen
Maar knuffelen mag altijd
Ik lig er al inquote:Op zondag 29 oktober 2023 23:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb geen zin om naar bed te gaan
Lekker, slaap zacht en droom zoet zoquote:
Ik nu ookquote:Op maandag 30 oktober 2023 05:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben alweer wakker voor een dagje arbeid.
Alles goed met u?quote:
op zich, voor een maandag gaat het best goed.quote:
Fijn!quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich, voor een maandag gaat het best goed.
Het weer is toch best mooi nuquote:
inmiddels is het weer al niet meer mooi.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan het evengoed koud zijn toch? Misschien moet ik gewoon een nieuw joggingpak kopen
Dus je had een date? Was het leuk? Was het jullie eerste date?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inmiddels is het weer al niet meer mooi.
Wel warm
je doelt op de speculatie van Air?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dus je had een date? Was het leuk? Was het jullie eerste date?
Nee ik heb niet bij gelezen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je doelt op de speculatie van Air?
Ik weet niet waar jij zit. Maar hier is het net zoals vanmorgen, misschien wat meer licht....quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inmiddels is het weer al niet meer mooi.
Wel warm
vandaag gelukkig weer gewoon op kantoor.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zit. Maar hier is het net zoals vanmorgen, misschien wat meer licht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |