abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219849690
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 01:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Luister die podcast nog eens, haar familie zet haar neer als halve debiel ook nog doof.
Ondertussen had ze een goede baan en kocht ze het huis.

Das nogal wat, neergezet worden als debiel en ondertussen de halve familie onderhouden.
Ik zie wel zaken waarom Anja wilde kappen met haar familie.
Ik heb juist precies dezelfde bevindingen als jij. En ik denk dat Anja mogelijk wel echt wilde vertrekken van haar familie (misschien was haar diagnose ook wel 'je bent ongeneeselijk ziek' en had ze nog geld zat voor leuke dingen en iets huren tot haar dood) maar denk dat ze daarbij (onbewust) slachtoffer is geworden van claimende Chantal.
pi_219857046
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:47 schreef poolmetuitkering het volgende:

[..]
Helaas weet ik die niet.

Maar ze staan openbaar in het Kadaster op het adres van die twee geerfde huizen van Anja...
Zijn zij toevallige deze Dirk en Chantal?

https://www.nieuwsblad.be(...)0-euro/60107258.html

In 2009 voor drie veroordeeld wegens drugstransporten (14 kilo)
Van 2013 tot 2018 actie in het oplichten van hotels.
  Spellchecker zaterdag 17 januari 2026 @ 14:03:04 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219857065
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 13:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zou wel goed passen in dit topic #HabboHOTEL
pi_219857113
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:03 schreef maily het volgende:

[..]
Zou wel goed passen in dit topic #HabboHOTEL
Scherp 8-)
pi_219858003
Die user H3ck3rm4n op Reddit. Zou me niks verbazen als dat Chantal is.. :7

https://www.reddit.com/user/H3ck3rm4n/

https://www.reddit.com/r/(...)content=share_button

Hier heeft ze het over berichten: je bent verbannen, in welk artikel of in welke podcast is dat ter sprake gekomen?
  Spellchecker zaterdag 17 januari 2026 @ 16:28:41 #56
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219858128
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:09 schreef ootjekatootje het volgende:

Hier heeft ze het over berichten: je bent verbannen, in welk artikel of in welke podcast is dat ter sprake gekomen?
Goed speurwerk ootje! ^O^
Heckerman ...
Ligt daar een link naar haar achternaam?
pi_219858250
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:28 schreef maily het volgende:

[..]
Goed speurwerk ootje! ^O^
Heckerman ...
Ligt daar een link naar haar achternaam?
Nee, die begint met de letter V, ze woont in Buggenhout. Haar man heet Dirk S.

Ik heb er een aantal gevonden maar niet te linken aan deze twee. Logisch, die blijven onder de radar nu.
Maar ben benieuwd of het dezelfde zijn als die van de hoteloplichtingen en de drugstransporten.

Ik snuffel nog ff rond in België.

De Belgische justitie heeft ook ineens het licht zien branden, die gaan ook meekijken in deze zaak. Link ff vergeten, was het AD van 14 januari dacht ik. De rechter in Nederland kon alleen uitspraak doen betreffende de erfenis. Die Belgen kunnen verder kijken in deze zaak en het verleden van die twee.
  Manager PR/Moderator zaterdag 17 januari 2026 @ 17:53:50 #58
269689 crew  Viv
pi_219858644
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 01:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Luister die podcast nog eens, haar familie zet haar neer als halve debiel ook nog doof.
Ondertussen had ze een goede baan en kocht ze het huis.

Das nogal wat, neergezet worden als debiel en ondertussen de halve familie onderhouden.
Podcast is niet mijn genre dus heb ik niet geluisterd, maar in het NRC-artikel van de OP wordt het heel anders neergezet. Die "goede baan" is daar slechts een eenvoudig baantje, en het huis zou op haar naam gezet zijn. Dat is heel wat anders dan het huis kopen (ter waarde van 7 ton), wat me ook vrij lastig lijkt op het salaris van iemand die proefjes klaarzet op school.

quote:
Anja bleef in het Scheveningse ouderlijk huis wonen, zegt Wilma, ze was het zorgenkindje van hun ouders. Hun vader regelde een baan voor haar, als assistente bij The British School in the Netherlands. Dat is een internationale school in Voorschoten, waar hij zelf conciërge was. Anja zette er benodigdheden klaar voor proefjes en ruimde weer op.
quote:
Het huis waar Anja met haar vader woont, is in 1999 op haar naam gezet. Het was de bedoeling dat de volgende generaties er ook konden wonen, zegt Wilma’s man, Peter de Ruiter. „We vonden het een fijn idee dat het op naam van Anja stond. Maar het huis was van de hele familie.”
https://www.nrc.nl/nieuws(...)echte-leven-a4178802
pi_219859034
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 17:53 schreef Viv het volgende:

[..]
Podcast is niet mijn genre dus heb ik niet geluisterd, maar in het NRC-artikel van de OP wordt het heel anders neergezet. Die "goede baan" is daar slechts een eenvoudig baantje, en het huis zou op haar naam gezet zijn. Dat is heel wat anders dan het huis kopen (ter waarde van 7 ton), wat me ook vrij lastig lijkt op het salaris van iemand die proefjes klaarzet op school.
[..]
[..]
Ik ben hem nu aan het luisteren.

Edit:
Over dat huis, dat is een waarde die ze er nu ophangen. Ze schreven het huis op haar naam in 1990.
Toen was de gemiddelde woningwaarde ¤73000
Nu ¤450000, wil je het in juiste verhouding zien dan had die woning in 1990 een waarde van ¤113626.

De rente was toen extreem hoog (9-10%), dus mogelijk hadden ze een andere constructie dan dat Anja een hypotheek bij een bank afsloot. Mogelijk betaalde ze haar zus een (kinds) deel. Dan zou dan ¤55000 geweest zijn, de helft van ¤113626.

Met deze constructie had Anja die woning gemakkelijk kunnen betalen van haar baan. Of zoals jij het noemt baantje.

[ Bericht 23% gewijzigd door ootjekatootje op 17-01-2026 18:58:24 ]
pi_219859514
En de zus ging hiermee akkoord omdat Anja geen partner had, en het huis na overlijden bij haar en haar kinderen terecht zou komen.

Dus dan zijn er eigenlijk maar twee smaken, je gelooft de familie of je gelooft de Belgen.

Is er na 2016 nog een hypotheek op die woning gezet? :7
pi_219861924
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 13:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Omg. Hahaha.

Volgens mij kwam dat stel uit een woonplaats tussen Brussel en Gent in! En hebben ze in ieder geval een zoon.

Zou wel heel grappig en toevallig zijn als dit dezelfde personen zijn.
pi_219861929
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik heb er een aantal gevonden maar niet te linken aan deze twee. Logisch, die blijven onder de radar nu.
Maar ben benieuwd of het dezelfde zijn als die van de hoteloplichtingen en de drugstransporten.

De Belgische justitie heeft ook ineens het licht zien branden, die gaan ook meekijken in deze zaak. Link ff vergeten, was het AD van 14 januari dacht ik. De rechter in Nederland kon alleen uitspraak doen betreffende de erfenis. Die Belgen kunnen verder kijken in deze zaak en het verleden van die twee.
Goed nieuws! :)
pi_219861942
quote:

[..]
[..]
[..]
Ik heb ooit een foto van het kadaster of de koopakte gezien op Facebook, en daar stond dat Anja iets van 2 ton (euro) heeft betaald.

Even uitrekenen hoor... Toen was ze een jaar of 40 en had ze wellicht heel veel spaargeld? Of ze heeft het geschonken gekregen en alleen belasting betaald?
pi_219862154
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 22:12 schreef poolmetuitkering het volgende:

[..]
Ik heb ooit een foto van het kadaster of de koopakte gezien op Facebook, en daar stond dat Anja iets van 2 ton (euro) heeft betaald.

Even uitrekenen hoor... Toen was ze een jaar of 40 en had ze wellicht heel veel spaargeld? Of ze heeft het geschonken gekregen en alleen belasting betaald?
Moeilijk om dat precies uit te zoeken, die belastingregels zijn zo veranderd.
pi_219863258
Ik kom er wel achter, mag met wat hulp ook via DM.
Hoe kom ik in de Belgische systemen? @StaceySinger ? Via vpn?
pi_219863281
In België zijn er meerdere zaken waar ze mensen gegijzeld hielden, maar dat waren vaak hun eigen ouders.
En een man in een hondenhok met vijftig hondjes.

In Kerkdriel ook nog zo’n raar verhaal, een vriendin die als een slaaf behandeld werd en twee weken op de IC lag. Podcast napleiten geloof ik.

Ik wil die zaken best met links naar podcasten uitleggen, doe ik morgen ff.
Moeders die in hun laatste fase vastgebonden uitgehongerd werden, daar heb ik twee podcasten over gehoord. de stemmen van Assisen was dat.

Vrouw die haar moeder in het verpleeghuis kwam vergiftigen. Ook Belgie.

Ook een podcast over een vrouw die vermoord werd door haar vriend, driedelige podcast. Die vrouw werd ook gescheiden van haar kinderen en man.

Die Belgen, Anja zat in een val denk ik. Maar Heidi de Schepper ook. Hoe kan niemand iemand missen?
Heidi werd door die gozer ook compleet afgezonderd van haar contacten en familie en vrienden.
pi_219867629
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bedoel je met die namen dat Belgische koppel van de drugs en hotels? Of hebben die, toevallig of niet, echt dezelfde initialen en zijn die nu even oud als het stel uit Buggenhout?

Dat koppel dat in 2018 het nieuws haalde kwam trouwens uit Mechelen! Dus dat maakt het al iets minder waarschijnlijk dat het wederom de Buggenhouters zijn
pi_219867654
quote:

[..]
[..]
[..]
Ja, dat blijft een heel raar verhaal. Anja is wilsonbekwaam maar er wordt wel een huis met 'aankoopwaarde 2 ton' op haar naam gezet.

Overigens had deze podcast misschien ook 'falen van instanties' kunnen heten
- Anja die als kind speciaal onderwijs genoot voor doof en verstandelijke beperkt zijn, maar vervolgens met iedereen 'normaal' blijkt te communiceren. Misschien heeft ze wel een LVB (die houden mensen zeg maar vaak 'voor de gek' om het zo maar te noemen) maar ik heb wel een beetje de indruk dat ze klein werd gehouden
- Heeft Anja ooit Veilig Thuis gebeld/mee gechat over de situatie met haar familie?
- Politie die pas na het 2de bezoek van fam. Zwan de Belgische politie informeert
- Anja was 'vermist', maar ook weer niet. Waarom wordt er geen bewind/mentorschap aangevraagd?
- Is Anja ooit uitgeschreven uit de BRP in Den Haag? Dat was wel verplicht gelet op dat ze was vertrokken --> dan had dat ook gevolgen voor die auto die een Nederlands kenteken droeg
- Anja had bij overlijden geen geld. Terwijl ze wel de Nederlandse zorgverzekering, haar autoverzekering en de motorrijtuigenbelasting moest betalen. En de APK toch? En waar is de uitvaart eigenlijk van betaald? Ook een stille crematie inc vervoer en verzorging vanuit het ziekenhuis in Terneuzen zal in Belgie toch niet gratis zijn?
- Als er schulden waren voor bv. de auto, waar waren dan alle aanmaingen, incassobureau's etc? (van die uitvaart kan ik nog geloven dat die misschien met de verkoop van de auto achteraf is betaald. Maar alle andere rekeningen, kan toch niet dat Anja geld had en op het moment van overlijden alles ineens toevallig op is?)
- Anja was woningbezitter van 2 panden in Den Haag, ik kan het mis hebben maar dan krijg je toch ook allemaal rekeningen van het waterschap, de afvalstoffenheffing, inkomstenbelasting et cetera? Werden die niet betaald, niet ingevuld?
- Vond dat ziekenhuis in Terneuzen het niet raar dat volgens hun gegevens Anja in Den Haag woonde, maar ze vanuit Belgie naar Terneuzen is gebracht?
- Ik vermoed dat de familie heel veel niet wist en echt vaak aan de bel trok, maar niemand ze uitlegde wat ze in deze situatie het beste konden doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door poolmetuitkering op 18-01-2026 16:38:14 ]
pi_219867655
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 02:06 schreef ootjekatootje het volgende:

Die Belgen, Anja zat in een val denk ik. Maar Heidi de Schepper ook. Hoe kan niemand iemand missen?
Heidi werd door die gozer ook compleet afgezonderd van haar contacten en familie en vrienden.
Dat vond ik ook een ontzettend vreemd verhaal.
Dat de kinderen toen nog klein waren en erin meegingen, oke.
Maar verder 15 jaar lang niemand, geen enkele instantie

Al zal dit in theorie in Nederland ook goed kunnen gebeuren
pi_219869770
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 16:09 schreef ootjekatootje het volgende:

Op de Facebook van fam van der zwan staat nu een post over chantal en reddit! Hebben ze dit zelf ontdekt of lezen ze op fok mee?

Ze schrijven ook dat hun accounts steeds worden geblokkeerd en je vanaf nu vooral op Tiktok moet kijken voor updates: https://www.tiktok.com/@familie.van.der.zwan

ik heb geen account op tiktok maar op de desktop kan ik wel alles zien... wel ff uitzoeken hoe je zo'n filmpje 'stilzet' anders is het niet te lezen
pi_219873281
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 19:53 schreef poolmetuitkering het volgende:

[..]
Op de Facebook van fam van der zwan staat nu een post over chantal en reddit! Hebben ze dit zelf ontdekt of lezen ze op fok mee?

Ze schrijven ook dat hun accounts steeds worden geblokkeerd en je vanaf nu vooral op Tiktok moet kijken voor updates: https://www.tiktok.com/@:familie.van.der.zwan

ik heb geen account op tiktok maar op de desktop kan ik wel alles zien... wel ff uitzoeken hoe je zo'n filmpje 'stilzet' anders is het niet te lezen
Dat hebben ze zelf gedaan, er verdwijnt ook steeds van alles. Die familie zit namelijk steeds tegen het strafbare aan met hun verwijten op Facebook.
pi_219873293
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 16:28 schreef poolmetuitkering het volgende:

[..]
Bedoel je met die namen dat Belgische koppel van de drugs en hotels? Of hebben die, toevallig of niet, echt dezelfde initialen en zijn die nu even oud als het stel uit Buggenhout?

Dat koppel dat in 2018 het nieuws haalde kwam trouwens uit Mechelen! Dus dat maakt het al iets minder waarschijnlijk dat het wederom de Buggenhouters zijn
Ik weet niet waar die Habbo clowns vroeger hebben gewoond. Ik vind het alleen opmerkelijk.
pi_219873299
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 16:33 schreef poolmetuitkering het volgende:

[..]
Dat vond ik ook een ontzettend vreemd verhaal.
Dat de kinderen toen nog klein waren en erin meegingen, oke.
Maar verder 15 jaar lang niemand, geen enkele instantie

Al zal dit in theorie in Nederland ook goed kunnen gebeuren
Ruinerwolde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')