abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 30 oktober 2023 @ 13:00:42 #251
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211136071
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Maar goed, geen enkele andere Eredivisie-club gaat zo spelen tegen Ajax, alleen kamikaze Bosz is zo dom en hij komt er uiteindelijk ook mee weg omdat Ajax niet op de verdediging kan spelen om een voorsprong vol te houden. Feyenoord en AZ lieten Ajax ook zelf de fouten maken en de clubs eronder gaan dat zeker doen.
En omdat Brobbey goed he kans op kans miste.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 30 oktober 2023 @ 13:05:54 #252
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211136112
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Maar goed, geen enkele andere Eredivisie-club gaat zo spelen tegen Ajax, alleen kamikaze Bosz is zo dom en hij komt er uiteindelijk ook mee weg omdat Ajax niet op de verdediging kan spelen om een voorsprong vol te houden. Feyenoord en AZ lieten Ajax ook zelf de fouten maken en de clubs eronder gaan dat zeker doen.
Dat verdedigen is wel een dingetje ja, vond Taylor het de 1e helft nog best aardig doen als VM maar dat is hij natuurlijk niet, wat ik wel goed vond is Berghuis niet op 10 maar of dat kwam door blessure Forbs of tactisch dat is dan weer de vraag. Verder hoop ik ook dat Rensch en Sosa er weer snel bij zijn, ook niet top maar wel beter dan wat er nu staat.
pi_211136136
Tsja Brobbey.. ben toch bang dat dat uiteindelijk niets gaat worden..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_211136148
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:08 schreef Black-Death het volgende:
Het is het net-niet. Misschien kan je er nog 10 miljoen voor vangen.
pi_211136169
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het is het net-niet. Misschien kan je er nog 10 miljoen voor vangen.
Ja.. het aantal (grote) kansen dat 'ie nodig heeft om te scoren is gewoon te hoog. Rendement dus te laag.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_211136203
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:08 schreef Black-Death het volgende:
Niet mee eens. Speelde gister die eerste helft echt heel goed. Creëert die tweede goal bijvoorbeeld helemaal zelf. Heeft keihard gewerkt aan zijn fitheid, nu keihard werken aan zijn afronden en je hebt een geweldige spits in huis.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 30 oktober 2023 @ 13:27:22 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211136277
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Niet mee eens. Speelde gister die eerste helft echt heel goed. Creëert die tweede goal bijvoorbeeld helemaal zelf. Heeft keihard gewerkt aan zijn fitheid, nu keihard werken aan zijn afronden en je hebt een geweldige spits in huis.
Voor hem ook wel belangrijk dat hij een beetje loskomt, wel met je eens dat hij goed speelt alleen het afmaken is nog verre van goed.
pi_211136306
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Hij zal daar nog nooit op getraind hebben inderdaad. Stom van hem.

Hij is vooral snel en sterk.
pi_211136313
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hij zal daar nog nooit op getraind hebben inderdaad. Stom van hem.

Hij is vooral snel en sterk.
Hij had ook vast nog nooit op fitheid hebben getraind :').
In Southern Sun
pi_211136333
Ik denk dat Brobbey nog nooit getraind heeft.
pi_211136339
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Voor hem ook wel belangrijk dat hij een beetje loskomt, wel met je eens dat hij goed speelt alleen het afmaken is nog verre van goed.
Je moet hem nu gewoon het vertrouwen blijven geven. Ben er van overtuigd dat die doelpunten echt wel gaan komen.

En kritiek op de spits is niets nieuws. Zelfs Haller kreeg bakken.
In Southern Sun
pi_211136347
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Je moet hem nu gewoon het vertrouwen blijven geven. Ben er van overtuigd dat die doelpunten echt wel gaan komen.

Die maakte tenminste wat meer doelpunten
pi_211136349
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:34 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Dat bedoel ik, zelfs hij kreeg bakken met kritiek.
In Southern Sun
  maandag 30 oktober 2023 @ 13:36:26 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211136355
quote:

[..]

Toen werd er zelfs gesmeekt om Brobbey, vanuit die luwte deed hij het wel beter maar ik heb hem ook nog niet opgegeven.
  maandag 30 oktober 2023 @ 13:42:14 #265
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211136397
quote:

[..]

Brobbey kan scoren wat hij wil maar zoals ik een paar dagen geleden al eens opmerkte: als je er elke wedstrijd minstens 2 of 3 tegen krijgt, ga je moeilijk wedstrijden winnen.

Eerst moet de organisatie achterin in combi met het middenveld een keer op orde geraken.
pi_211136427
Op zich wel vertrouwen in Van 't Schip, las net een verhaal dat hij meer de Koeman-aanpak van een people-manager heeft en dat hij zijn assistenten veel inspraak geeft bij de veldtrainingen. Dan ben je al een heel pak verder dan met Steijn. :P

https://nos.nl/artikel/24(...)pper-en-knap-van-hem
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 30 oktober 2023 @ 13:50:01 #267
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211136453
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel vertrouwen in Van 't Schip, las net een verhaal dat hij meer de Koeman-aanpak van een people-manager heeft en dat hij zijn assistenten veel inspraak geeft bij de veldtrainingen. Dan ben je al een heel pak verder dan met Steijn. :P

Als hij of zijn assistent het middenveld normaal kan neerzetten dan is dat al 500% beter dan nu.
pi_211136466
quote:

In dat opzicht denk ik dat er ook wel het vertrouwen is in Maduro dat hij in die rol ook meer ruimte nodig heeft dan hij bij Steijn kreeg. En hoewel ik Maduro voor de camera als trainer nog een flapdrol vind, heb ik wel vertrouwen in zijn voetbal verstand. Niet klaar voor een rol als hoofdtrainer, maar wel klaar voor onder supervisie veel verantwoordelijkheid hebben.
pi_211136475
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Als hij of zijn assistent het middenveld normaal kan neerzetten dan is dat al 500% beter dan nu.
Tegen PSV stond het al aardig in de eerste helft. Al kwam dat ook door het totale falen van Tillman en Veerman en je weet nooit zo goed wat nou oorzaak en gevolg is.
  maandag 30 oktober 2023 @ 13:54:47 #270
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211136491
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Tegen PSV stond het al aardig in de eerste helft. Al kwam dat ook door het totale falen van Tillman en Veerman en je weet nooit zo goed wat nou oorzaak en gevolg is.
Waarbij je wel ziet dat Bosz een simpele tactische aanpassing kan doen en het loopt weer als een trein. Maduro heeft daar niet op kunnen reageren, al dan niet door gebrek aan tactische inzicht van Ajacieden.
pi_211136557
quote:

Klinkt positief, maar dit soort verhalen waren er ook rond de aanstelling van Mislintat en Steijn.. dus een korreltje zout wat mij betreft.
  maandag 30 oktober 2023 @ 14:12:28 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211136642
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 14:01 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Klinkt positief, maar dit soort verhalen waren er ook rond de aanstelling van Mislintat en Steijn.. dus een korreltje zout wat mij betreft.
Dit ja, eerst maar eens zien, al ligt de lat niet zo hoog momenteel. Eerst maar even veilig spelen en dan zien waar het schip strandt.
pi_211136670
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 14:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dit ja, eerst maar eens zien, al ligt de lat niet zo hoog momenteel. Eerst maar even veilig spelen en dan zien waar het schip strandt.
Pun intended? ;)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_211136778
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 13:34 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Speelde wel in een iets beter elftal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: