Je moeder was anders wel nat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:27 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Yep. Water is van zichzelf niet nat. Zoek de definitie van "nat" maar eens op, voor je je onmetelijke natuurkundige domheid tentoonspreid.
Jij noemt een ander domquote:
69quote:
Knap voor een lijk, die ook nog eens al een tijdje as is..quote:
Wil jij je kabels even wat beter verwerken?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
@:tjacka
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
plaatje dag
Want natuurkunde en taal zijn dezelfde disciplines?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij noemt een ander dom
Dan ben je nogal achterlijk als je zelf een fout maakt in diezelfde post
Wil je niet liegen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Wotte het volgende:
Was mijn 1-3 ook nog genoteerd. Inmiddels de enige kanshebbers nog
Dom is dom.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Want natuurkunde en taal zijn dezelfde disciplines?
Gaat dus niet. Een of andere mongool heeft bij deze tv ( Sony 85" ) verzonnen dat de stroomkabel helemaal rechts vd tv zit en de hdmi etc links/middenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil jij je kabels even wat beter verwerken?
Bedankt
Zit je daar nou nog steeds mee?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog steeds geen dm ontvangen van zipportal met zijn verwijderde verwensingen naar mij.
Stukje zwaktebod. Goh.
Stook dan ook niet zo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog steeds geen dm ontvangen van zipportal met zijn verwijderde verwensingen naar mij.
Stukje zwaktebod. Goh.
Die kabelafwerkingquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
@:tjacka
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
plaatje dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |