Ik geef bij deze toe dat je volledig gelijk hebt gekregen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT ZEI IK
BROBBY GAAT ZO SCOREN
ZOEK HET OP IN DE VORIGE DEEL![]()
![]()
Graag provider in dmquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn IPTV liep paar seconden achter maar kooolllll
Odido troep.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn IPTV liep paar seconden achter maar kooolllll
Gewoon tegen hem oprennen helpt ook, sterk is ie welquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als je een kopduel van Brobbey verliest kun je als verdediger beter stoppen.
Is dat je vrouw?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef GGMM het volgende:
Benji schooit nu al om eten.
Die lijkt zich helemaal niet bewust van het feit dat de klok achteruit is gegaan.
1-2
Maar je zei ook dat Minteh ging scoren tegen Vitesse, dus mijn vertrouwen in je heeft wel een deukje opgelopenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT ZEI IK
BROBBY GAAT ZO SCOREN
ZOEK HET OP IN DE VORIGE DEEL![]()
![]()
Al zijn vijfde fout hoor. Alleen werden die niet afgestraft.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:20 schreef GotenSSJ het volgende:
RamalhoGOD met z'n 2de fout van de dag
Via ali zekerquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee zelf opzoeken allen. 50¤ p jaar inclusief alle streamingdiensten wereldwijd genot
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vroeg het ergens anders al eerder, maar waar wordt Ramalho voor betaald??
Uit giften van de tegenstanders. Voor wat ie doet dus.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vroeg het ergens anders al eerder, maar waar wordt Ramalho voor betaald??
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee zelf opzoeken allen. 50¤ p jaar inclusief alle streamingdiensten wereldwijd genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |