abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211119647
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
precies, waarom zijn dit soort plaatje voer voor wappies... ze betekenen niks maar iedereen trekt er zijn eigen conclusies uit die passen bij het onderbuik.

Waarom heb je het gepost?
wat bedoel je met 'wappies'?
pi_211119651
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:26 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik denk dat de Palestijnen het precies zo beleven, namelijk dat Israël hun bestaan wil uitwissen.

Ik weet geen oplossing, maar beide partijen maken consequent keuzes die tot meer haat en nijd leiden.
Dan had Israël dat al lang en breed gedaan, daar hebben ze zat keren de militaire mogelijkheden voor gehad.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211119653
quote:
14s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]
wat bedoel je met 'wappies'?
iedereen die iets anders denkt dan ik
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211119656
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:41 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dan had Israël dat al lang en breed gedaan, daar hebben ze zat keren de militaire mogelijkheden voor gehad.
een druk op de knop en het is gedaan. Als de palestijnen die knop hadden, dan was direct nadat de stekker erin ging op die knop gedrukt.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 29 oktober 2023 @ 10:43:17 #55
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211119661
quote:
2s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Palestinian Red Crescent: We received threats from the Israeli army to immediately evacuate Al-Quds Hospital in the Gaza Strip

https://israelpalestine.l(...)eceived-threats-from
Alweer?
pi_211119667
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:43 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Alweer?
er zijn iets van25 ziekenhuizen in dat land ter grootte van texel, was het niet laatst een ander ziekenhuis?
pi_211119669
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:37 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Onzin. De complete Arabische wereld stond op het punt Israël aan te vallen.
Ja, maar Israël viel dus wel als eerste aan op 2 fronten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  zondag 29 oktober 2023 @ 10:44:23 #58
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_211119670
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:40 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
jawel hoor :Y
Dat ben ik niet met je eens. Hoe kom jij tot een oplossing door niet met elkaar te praten?
pi_211119680
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:44 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Dat ben ik niet met je eens.
dat mag ^O^
ik heb dan ook een impopulaire mening.
pi_211119683
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:41 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat Israël erop uit is, maar dat de Palestijnen het wel zo beleven.
pi_211119686
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Na de holocaust is de Joodse bevolking ook weer gegroeid. Zijn logica: de holocaust was geen genocide.
De Nazi's hebben geprobeerd de Europese joodse bevolking op industriële wijze en schaal uit te roeien waarbij het ze gelukt is zes miljoen joden te vermoorden. De Palestijnen janken over een "genocide" wanneer er een paar duizend van hen omkomen door een oorlog die ze notabene zelf gestart zijn.
pi_211119692
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:45 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat Israël erop uit is, maar dat de Palestijnen het wel zo beleven.
ik beleef ook dat iedereen het op fok met elkaar eens is op alle onderwerpen.
pi_211119696
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Volkomen logische ontwikkeling gezien de UN pro-hamas en dus pro-terrorisme blijkt te zijn.
De VN is anno 2023 niets meer dan een anti-westers racistenclubje.
pi_211119697
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Na de holocaust is de Joodse bevolking ook weer gegroeid. Zijn logica: de holocaust was geen genocide.
ik lees het woordje "na" en dan weet ik direct dat dit niet past op de reacties waar jij op reageert.
pi_211119708
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:45 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
De Nazi's hebben geprobeerd de Europese joodse bevolking op industriële wijze en schaal uit te roeien waarbij het ze gelukt is zes miljoen joden te vermoorden. De Palestijnen janken over een "genocide" wanneer er een paar duizend van hen omkomen door een oorlog die ze notabene zelf gestart zijn.
Duizend - zes miljoen.

Feit is: na de holocaust is de Joodse bevolking weer gegroeid. Zijn logica: de holocaust was geen genocide.
pi_211119717
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Duizend - zes miljoen.

Feit is: na de holocaust is de Joodse bevolking weer gegroeid. Zijn logica: de holocaust was geen genocide.
dat staat er niet. en weer lees ik het woordje "na"

als je dat vervang met tijdens en eht klopt, dan heb je een punt. Maar dat dat past niet bij je onderbuik en je hoopt natuurlijk dat mensen daar overheen lezen, want je doet dit doelbewust.
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 oktober 2023 @ 10:48:40 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211119724
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
precies, waarom zijn dit soort plaatje voer voor wappies... ze betekenen niks maar iedereen trekt er zijn eigen conclusies uit die passen bij het onderbuik.

Waarom heb je het gepost?
:')

Tijd dat je een Palestijnse vlag neemt, past veel beter bij je.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 29 oktober 2023 @ 10:50:52 #68
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211119743
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:44 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
er zijn iets van25 ziekenhuizen in dat land ter grootte van texel, was het niet laatst een ander ziekenhuis?
Ik herinner me toch echt dat Al-Quds al eerder aan de beurt was
pi_211119744
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik lees het woordje "na" en dan weet ik direct dat dit niet past op de reacties waar jij op reageert.
Hoezo? dit conflict is al langer dan 75 jaar gaande. Niemand die stelt dat Israel al 75 jaar lang genocide pleegt. Wel zijn er mensen die stellen dat wat Israel nu doet op genocide lijkt.

Ik denk niet dat dat zo is. Maar om geheel andere redenen dan dat de Gazaanse bevolking na dit hele gebeuren wel weer eens kan gaan groeien qua bevolkingsaantal.
pi_211119759
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:48 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

als je dat vervang met tijdens en eht klopt, dan heb je een punt. Maar dat dat past niet bij je onderbuik en je hoopt natuurlijk dat mensen daar overheen lezen, want je doet dit doelbewust.
Je hebt een punt. Tijdens de Jodenvervolging door de nazi's, maakte Joodse mensen ook gewoon kindjes.
pi_211119761
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:50 schreef theunderdog het volgende:
Niemand die stelt dat Israel al 75 jaar lang genocide pleegt
als je genocide vervangt met bestaan uitwissen is dat wel precies de context van de discussie. Maargoed, Howark gelijk geven is natuurlijk heel eng.
pi_211119778
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:52 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
als je genocide vervangt met bestaan uitwissen is dat wel precies de context van de discussie. Maargoed, Howark gelijk geven is natuurlijk heel eng.
Niet echt. De nazi's pleegde ook al niet vanaf het begin een genocide.
  zondag 29 oktober 2023 @ 10:55:54 #73
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_211119783
twitter

twitter

Misschien moeten ze dan maar even bij Hamas aankloppen voor wat extra voedsel. Die hebben genoeg voor 4 maanden oorlog las ik gisteren.
pi_211119790
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:55 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]

Misschien moeten ze dan maar even bij Hamas aankloppen voor wat extra voedsel. Die hebben genoeg voor 4 maanden oorlog las ik gisteren.
Revolutie, val je echte vijand aan.
pi_211119809
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Klopt, ze gingen wel oefenen in Dachau 1933 op het vermoorden van Joden en andere ongewensten.
pi_211119833
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Duizend - zes miljoen.

NA is het cruciale woord hier.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 11:03:23 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211119838
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:48 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

De Palestijnse campagne is ook genocidaal maar Israël blijft ook groeien

Geeft alleen maar aan dat het nog niet zo wil vlotten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211119840
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Etnisch zuiveren en sociaal darwinisme daarentegen wel.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_211119873
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Etnisch zuiveren en sociaal darwinisme daarentegen wel.
De ideologie was er zeker. Maar dat is er altijd. Net zoals hierboven vermeld: Hamas, islamitic jihad zijn genocidaal jegens Joodse-Israeli's, toch blijft de bevolkingsaantal in Israel groeien.
pi_211119879
quote:
Duitsland, we hebben een probleem!

Onze wereld is in wanorde en wij zitten er middenin. Sinds de terroristische aanval van Hamas op Israël hebben we in ons land een nieuwe dimensie van haat ervaren – tegenover onze waarden, de democratie en Duitsland.

De afgelopen dagen laten zien wat er al heel lang in onze samenleving broeit en suddert: er zijn veel mensen in ons land die strijden tegen onze manier van leven. Mensen die de moord op onschuldige burgers vieren. Die hun kinderen leren anderen te haten omdat ze “ongelovigen” zijn. Ze willen vrouwen verbieden rokken of broeken te dragen. Die de Basiswet verachten en in plaats daarvan naar radicale predikers luisteren. Tolerantie uitbuiten omdat ze een andere samenleving willen.

Dat kunnen wij niet accepteren. Zo kan het niet doorgaan.

Daarom heeft BILD een manifest opgesteld.

Een leidend principe voor wat onze vrije samenleving bijeenhoudt. De tekst is bedoeld voor alle mensen die in Duitsland wonen.
Manifest in de link, Duitsland begint genoeg te krijgen van de hordes radicale moslims die een gevaar zijn voor onze manier van leven. Goed om te zien dat ook de media dit gewoon begint te benoemen.

Edit: en voor de mensen die het gemist hebben, waarschijnlijk het beste artikel wat ik ooit op Joop.nl heb mogen lezen.

Hamas en het laatste reservaat van een riskante linkse mythe

[ Bericht 9% gewijzigd door Tekaschi op 29-10-2023 11:14:46 ]
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211119894
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 10:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hoezo? dit conflict is al langer dan 75 jaar gaande. Niemand die stelt dat Israel al 75 jaar lang genocide pleegt. Wel zijn er mensen die stellen dat wat Israel nu doet op genocide lijkt.

Ik denk niet dat dat zo is. Maar om geheel andere redenen dan dat de Gazaanse bevolking na dit hele gebeuren wel weer eens kan gaan groeien qua bevolkingsaantal.
Genocide is toch gericht burgers afmaken? Baby's en zo? Wat Hamas dus deed?
pi_211119902
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:11 schreef Ulx het volgende:

[..]
Genocide is toch gericht burgers afmaken? Baby's en zo? Wat Hamas dus deed?
Precies. En toch blijft de bevolking in Israel groeien.
pi_211119906
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:09 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Manifest in de link, Duitsland begint genoeg te krijgen van de hordes radicale moslims die een gevaar zijn voor onze manier van leven. Goed om te zien dat ook de media dit gewoon begint te benoemen.

[ afbeelding ]
Good times incoming.
pi_211119915
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dit geeft de (Ham-) burger weer moed *O*
pi_211119916
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Precies.
Hamas pleegt dus genocide.
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 oktober 2023 @ 11:14:37 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211119921
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ondertussen hebben wij de NOS. De nieuwssite die het zelfs onder een overlijdensbericht nog even moet benoemen dat de serie waar de betreffende acteur in gespeeld heeft naar moderne standaarden niet vrij van controversie is _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211119926
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hamas pleegt dus genocide.
Nee. Want bevolking in Israel blijft stijgen.
pi_211119934
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De ideologie was er zeker. Maar dat is er altijd. Net zoals hierboven vermeld: Hamas, islamitic jihad zijn genocidaal jegens Joodse-Israeli's, toch blijft de bevolkingsaantal in Israel groeien.
Dat komt door een gebrek aan middelen niet door een gebrek aan intentie.
pi_211119938
Bijzonder dat uit allerlei hoeken wordt geroepen dat Israël teveel gesteund wordt.

De enige die ik continue kritiek zie krijgen is Israël.

De rest is vooral zielig en moet bedolven worden onder excuses waarom ze 1) op zijn ergst barbaarse daden begaan of 2) op zijn best niks constructiefs bijdragen om tot een oplossing te komen waarbinnen zowel Palestina als Israël bestaansrecht heeft.

@Arabische Wereld: Als je echt iets wil doen voor de Gazanen, stel je land dan open voor vluchtelingen, schakel Hamas uit en organiseer Gazaanse verkiezingen waarbij betere leefomstandigheden voor de burgers centraal staan ipv de financiering van terrorisme.

Maar je eigen haat spuwen onder het mom van broederliefde is natuurlijk een stuk makkelijker.
pi_211119946
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ondertussen hebben wij de NOS. De nieuwssite die het zelfs onder een overlijdensbericht nog even moet benoemen dat de serie waar de betreffende acteur in gespeeld heeft naar moderne standaarden niet vrij van controversie is _O_
Je merkt dat ze in de "progressievere" kringen een tweestrijd aan het voeren zijn, het fatsoenlijke deel die begint te snappen en te zien dat ze al jaren misbruikt worden voor een radicale agenda te pushen door beroepsslachtoffers vs die radicale beroepsslachtoffers onderdeel van een grote groep westenhaters.

Gaan interessante tijden worden, denk dat nog veel openbare jodenhaters voor de bijl gaan de komende maanden, ook in die kringen. Ze gooien zichzelf op het internet terwijl ze Jodenhaat prediken, gaat lachen worden om die krokodillentranen als ze aangepakt gaan worden.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211119980
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat komt door een gebrek aan middelen niet door een gebrek aan intentie.
Gebrek aan middelen? welnee.

Hamas is een proxy van iran geworden, samen met Hezbollah. Die hebben alle middelen.
pi_211119982
Geen zorgen mensen, ze willen alleen een tweestatenoplossing, met Jodenhaat heeft het niets te maken.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211119985
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:09 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Edit: en voor de mensen die het gemist hebben, waarschijnlijk het beste artikel wat ik ooit op Joop.nl heb mogen lezen.

Denk dat er nog wel meer landen zijn waar dit een groeiend probleem is én blijft...

Alhoewel dit natuurlijk door de linkse kliek ontkend gaat worden..
  zondag 29 oktober 2023 @ 11:25:49 #94
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211119988
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:09 schreef Tekaschi het volgende:

Geweldig stuk idd. Zou verplicht leesvoer moeten zijn.

quote:
De volstrekt ongeloofwaardige binaire benadering van de mythe dient dan ook te worden ingeruild voor een consequent bipolaire: met relevante, scherpe kritiek op en een evenwichtig signaleren van oplossingsblokkades bij beide partijen. Zo’n benadering is een andere dan het pappen en nathouden van de in Europa politiek dominante “neutrale middenpositie”. Die lijkt evenwichtig en wijs, maar is een recept voor het fataal laten doorrotten van het conflict.

Progressieve politieke partijen zijn zeer bedreven in uitgewerkt kritiek geven op de manier waarop de huidige rechtse politiek van Israël een twee-staten-compromis blokkeert of saboteert. Vaak terecht. Meer dan ooit is het nu tijd hetzelfde te doen naar de Palestijnse kant.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211120019
quote:
9s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:24 schreef HowardRoark het volgende:
Geen zorgen mensen, ze willen alleen een tweestatenoplossing, met Jodenhaat heeft het niets te maken.

[ twitter ]
De Joden zaten daar tussen 2 vuren, vermoord worden door Hitler of door Stalin. Er is vrij weinig veranderd, Jodenhaat was en is groot in het voormalige Oostblok.
  zondag 29 oktober 2023 @ 11:29:48 #96
38496 Perrin
pi_211120024
quote:
9s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:24 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]
Overal ter wereld grijpen de antisemieten ogenblikkelijk hun kans.
  zondag 29 oktober 2023 @ 11:30:49 #97
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211120034
quote:
14s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:25 schreef Perrin het volgende:

[..]
Geweldig stuk idd. Zou verplicht leesvoer moeten zijn.
[..]

Hopelijk beseft links op tijd dat ze zijn gegijzeld door een extreem conservatief fundamentalistische groep gekken.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zondag 29 oktober 2023 @ 11:34:09 #98
38496 Perrin
pi_211120056
quote:
2s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Hopelijk beseft links op tijd dat ze zijn gegijzeld door een extreem conservatief fundamentalistische groep gekken.
Mwah die groep die juichend en kritiekloos achter Hamas aanloopt is niet de hele linkervleugel van het politieke spectrum hè. Alleen een bepaald deel op de verre linkervleugel.
  zondag 29 oktober 2023 @ 11:35:11 #99
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211120060
Oh god, weer dat zwart wit links rechts gejank in het topic.
pi_211120067
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 11:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Overal ter wereld grijpen de antisemieten ogenblikkelijk hun kans.
je zou bijna denken dat dit een vooropgezet plan is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')