Kan die weer opstaan?quote:
Dat. Aan zijn haren het veld uitsleuren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Buiten het veld leggen en laten liggen
Aan die 1-0 kan je niet bijster veel doen. Maar die heeft het wel heel moeilijk gemaakt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je speelt Twente enorme in de kaart met die 1-0. Die kunnen hun eigen spel prima spelen nu
Je begint gewoon heel slecht en slordig aan de wedstrijd, dat is wel verwijtbaar en indirect ook de schuld van de 1-0.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aan die 1-0 kan je niet bijster veel doen. Maar die heeft het wel heel moeilijk gemaakt.
Ja. Maar er word je ook ontnomen om daarna verder te voetballen. Bal was dreigend bij de 16 van Twente..quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In dat geval dus een enorme kans die hier gemist wordt.
Gaat het lekker vandaag met je?quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar dit gaat HELEMAAL niks worden
Als je je eigen spel speelt win je hier gemakkelijk. Twente is ook helemaal niet goed. Scoren met enige mazzel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Moeilijke wedstrijd, Twente speelt echt heel vervelend voor ons. Stug, kort op iedere bal, fel. Bij ieder opstootje liggen om het tempo eruit te houden. Heel lastig om eruit te komen.
@GGMMquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:11 schreef Erasmus het volgende:
Wie mag ik hier uitschelden om mijn frustraties te bevrijden?
Daar ben ik voor op dit forum.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:11 schreef Erasmus het volgende:
Wie mag ik hier uitschelden om mijn frustraties te bevrijden?
Ik merk het ja. Al weet ik soms niet of je serieus bent.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik merk dat deze wedstrijd mij heel negatief maakt.
Dit, we missen zijn creativiteit op het middenveldquote:
Alireza en Ivanusec voor Paixao en Zerrouki na 60 minuten denk ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:08 schreef fetX het volgende:
We zullen uit een ander vaatje moeten tappen want op deze manier gaan we hier nooit winnen.
Ik overdrijf een beetje. Soms. Wellicht een tikkie.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik merk het ja. Al weet ik soms niet of je serieus bent.
Maar Twente doet echt alles om ons niet in ons spel te laten komen. En dat doen ze werkelijk uitstekend.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je je eigen spel speelt win je hier gemakkelijk. Twente is ook helemaal niet goed. Scoren met enige mazzel.
Tweede helft zal wel voor Feyenoord zijn waar we met pijn en moeite de 1-1 maken en dan nog 2 gigantische kansen op de winst missen: een beetje zoals afgelopen jaren in Enschede
Als Slot niet in de rust wisselt word ik een beetje witheet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alireza en Ivanusec voor Paixao en Zerrouki na 60 minuten denk ik.
Helaas wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Twente doet echt alles om ons niet in ons spel te laten komen. En dat doen ze werkelijk uitstekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |