Dit vooralquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Higler is sowieso een waardeloze scheidsrechter.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Tis nog niet best.
Erger me ook kapot aan van Boekel trouwens.
Goedemiddagquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Is Higler de scheidsrechter? Ik dacht van Boekel. 😀
Ik ook slimmigheid, op die Ugalde na, dat is gewoon een teringventje.quote:
Ja, heel vervelend om tegen te spelen. En die Ugalde heeft z'n verstand thuis laten liggen, wat een idiootquote:
Er was een behoorlijke fase maar Twente ontregelt het slim en zit er heel fel en kort op. Wedstrijd ligt ook heel veel stil waardoor je niet in het ritme komt. Dit is precies wat we moeilijk vinden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:00 schreef fetX het volgende:
We hebben nergens recht op. We voetballen voor geen meter.
Je speelt Twente enorme in de kaart met die 1-0. Die kunnen hun eigen spel prima spelen nuquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er was een behoorlijke fase maar Twente ontregelt het slim en zit er heel fel en kort op. Wedstrijd ligt ook heel veel stil waardoor je niet in het ritme komt. Dit is precies wat we moeilijk vinden.
Vorige week gingen ze tegen Heracles achteruit lopen in de eindfase, wellicht dat daar onze kansen liggen. Het is nou ook niet dat Twente tot uitgespeelde kansen komt behalve die mazzelgoal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |