Goh.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:42 schreef ashardalan het volgende:
Higler heeft het weer eens niet in de hand
Gras is groenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:42 schreef ashardalan het volgende:
Higler heeft het weer eens niet in de hand
Die bal werd getoucheerd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:44 schreef Kerftminister het volgende:
Hancko doet heel weinig goed vandaag
Inmiddels zie ik al best wat mooie combinaties op het middenveld waardoor ruimtes ontstaan, maar voorin zijn ze nog niet wakker. En ik zie bij Wieffer nu al een paar keer gevaarlijk balverlies.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Die aanval net was heel erg slecht uitgespeeld. Een goed Feyenoord speelt dat netjes uit.
Donderpreek in de rust, dit, datquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inmiddels zie ik al best wat mooie combinaties op het middenveld waardoor ruimtes ontstaan, maar voorin zijn ze nog niet wakker. En ik zie bij Wieffer nu al een paar keer gevaarlijk balverlies.
Aan de andere kant heb ik niet het idee dat Twente dit een hele wedstrijd gaat kunnen belopen.
Behoorlijk uit vormquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:45 schreef Haringkop het volgende:
Wieffer levert weer een hoop in vandaag.
Zolang we aanvallend onmachtig zijn gaat dit wel goed komen voor Twente. Stugge ploeg die thuis weinig goals tegen krijgt en als ik dit zo zie snap ik dat wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inmiddels zie ik al best wat mooie combinaties op het middenveld waardoor ruimtes ontstaan, maar voorin zijn ze nog niet wakker. En ik zie bij Wieffer nu al een paar keer gevaarlijk balverlies.
Aan de andere kant heb ik niet het idee dat Twente dit een hele wedstrijd gaat kunnen belopen.
Als ze straks achter staan, heten ze bij twente in ene allemaal Lazarus...quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:46 schreef Jaytje07 het volgende:
Er ligt er weer 1...dit gaat zo nog wel vaker gebeuren
Sneu zeg.
Wat zal jij een zwaar leven hebben in het oosten des lands.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heel dat stadion kan zo bij de jostiband goaan stoaaan als voar twentuh bunt.
We hebben Ivanusec nog.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Zolang we aanvallend onmachtig zijn gaat dit wel goed komen voor Twente. Stugge ploeg die thuis weinig goals tegen krijgt en als ik dit zo zie snap ik dat wel.
Hahahaha geblesseerd raken, meteen het veld weer in en meteen gaan liggen en dan aan de lange kant van het veld eraf. Ze doen het er echt om hequote:Op zondag 29 oktober 2023 12:46 schreef R-woud93 het volgende:
We zitten inmiddels al aan de 10min extra tijd
Eens, die verdient echt een kaartquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is die Ugalde een tyfusspeler. Stukje walgelijk.
Bij voorkeur een rode... Gewoon, omdat het kanquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eens, die verdient echt een kaart
Klopt behalve als we nog winnen dan heb ik een leuke week.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat zal jij een zwaar leven hebben in het oosten des lands.
Klopt, dan werd het alsnog een ingooi maar allez.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen wist in dit soort situaties gewoon dat hij niet moet schieten
Naja de wedstrijd heeft inmiddels al vaker stil gelegen dan Ajax-Feyenoord.quote:
Inb4 3 minuten blessuretijd zoquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja de wedstrijd heeft inmiddels al vaker stil gelegen dan Ajax-Feyenoord.
Schreeuw niet zoquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WIEFFER EN ZERROUKI KAN NIET IN DE EREDIVISIE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |