quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:35 schreef Lovely het volgende:
Ik heb net koffie gezet, dus daar kan een lekkere appelkoek wel bij
De Plus hier pas om 11 uur..quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Hoop dat de winkels zo opengaan
Missquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:35 schreef Lovely het volgende:
Ik heb net koffie gezet, dus daar kan een lekkere appelkoek wel bij
Heer aloa.quote:
Britt Dekker en king George.quote:
EK dressuur.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het Britt. Mobiel moeilijk te zien.
Wat heeft ze gewonnen?
Dall-E 2 is op dit moment de bekendste AI-afbeeldingen generator. De tool is gecreėerd door OpenAI, het bedrijf van Elon Musk dat bekend staat om zijn werk op het gebied van kunstmatige intelligentie.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:46 schreef Lovely het volgende:
op welke AI site kan je plaatjes maken?
Microsoft Bingquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:46 schreef Lovely het volgende:
Oja, op welke AI site kan je plaatjes maken?
Kleine aanvulling:quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dall-E 2 is op dit moment de bekendste AI-afbeeldingen generator. De tool is gecreėerd door OpenAI, het bedrijf van Elon Musk dat bekend staat om zijn werk op het gebied van kunstmatige intelligentie.
https://www.bing.com/createquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:46 schreef Lovely het volgende:
Oja, op welke AI site kan je plaatjes maken?
Ga even checkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dall-E 2 is op dit moment de bekendste AI-afbeeldingen generator. De tool is gecreėerd door OpenAI, het bedrijf van Elon Musk dat bekend staat om zijn werk op het gebied van kunstmatige intelligentie.
Chandler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ga je hem delen hier?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:54 schreef Lovely het volgende:
Plaatje gemaakt nu wachten op het resultaat
Duurt vaak even..quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:54 schreef Lovely het volgende:
Plaatje gemaakt nu wachten op het resultaat
Nu ben ik wel benieuwd.quote:
quote:Reinout en Daniėlle Oerlemans verkleden zich als Jutta Leerdam en Jake Paul, schaatsster reageert
Daniėlle en Reinout Oerlemans hebben de lachers op hun hand gekregen met hun wel heel originele outifts voor Halloween. Het Nederlandse powerkoppel woonachtig in de Verenigde Staten besloot zich te verkleden als Jutta Leerdam en Jake Paul. De kiekjes waarop Daniėlle in schaatspak te zien is en Reinout met petje en een dikke baard werden gedeeld op het Instagram-account van Daniėlle en zorgden voor hilariteit.
Niks bijzonders, ik had dit in de zoekbalk getypt Een mooie kerstplaatjequote:
Jepquote:Op zondag 29 oktober 2023 10:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met dezelfde programma die ik gebruik?
Doe ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 10:15 schreef aloa het volgende:
J
[..]
Jep![]()
Wat je in je plaatje wil gewoon intypen.
Dat is aan de TSquote:Op zondag 29 oktober 2023 10:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
De Volgende TT maar een gezonde TT ?
True..quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan weten we het sneller.
@Robquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
We zijn wereldkampioen korfbal![]()
[ afbeelding ]
nos.nl / Marco Spelten
Wel verrassendquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
nos.nl / Marco Spelten
Wat een landquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:42 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
nos.nl / Marco Spelten
Ik heb getwijfeld over Belgiėquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:49 schreef aloa het volgende:
Belgiė is 1 keer wereldkampioen geworden en de rest Nederland
Dan ben je toch niet helemaal goed bij je Paaseiquote:
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet helemaal goed bij je Paasei
Living on the edge.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet helemaal goed bij je Paasei
Linksonder.quote:
Niets voor jou, geen ananas.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
Wiens schuld is het dat het nu weer regent?
Gadverdammequote:
Van de weer Godenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
Wiens schuld is het dat het nu weer regent?
Die zijn daar echt niet toe in staatquote:
Namen en rugnummers graagquote:
Die hebben geen namen en rugnummersquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn daar echt niet toe in staat
[..]
Namen en rugnummers graag
Niet, dus al die boeken over de goden, of het nou de noorse, griekse of wat dan ook zijn kloppen niet wil je zeggen?quote:
quote:
Tuurlijk niet, wat in boeken geschreven staat zijn allemaal fantasie verhalenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet, dus al die boeken over de goden, of het nou de noorse, griekse of wat dan ook zijn kloppen niet wil je zeggen?
Een donpouce is zeker een donut pouce?quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
GadverdammeCrompouce of de Donpouce ok,maar geen frikanpouce
Gaat dat op voor alle boeken?quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat in boeken geschreven staat zijn allemaal fantasie verhalen
Toen Amsterdam nog in de provincie Utrecht lagquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de Amsteldammerts hier.
En stukje geschiedenis, de eerste keer dat het schriftelijk genoemd werd (voor zover terug te vinden is dan):
https://historiek.net/tol(...)geboorteakte/138178/
Al was dat toen geen provincie, eerder een graafschapquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toen Amsterdam nog in de provincie Utrecht lag![]()
Interessant
Ja die is wel lekkerquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:57 schreef engine het volgende:
[..]
Een donpouce is zeker een donut pouce?dat kan nog wel.
brobbeyquote:
Los van of ze dit nou winnen of niet, ze voetballen eindelijk weer eens wat.quote:
beidequote:
Meer schoten op doel dan in alle voorgaande wedstrijden samenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Los van of ze dit nou winnen of niet, ze voetballen eindelijk weer eens wat.
Lang niet gezien dit van Ajax.
Godsammequote:
Lol nu al een kerstUI?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
beide![]()
Hij straalt wel negatieve energie uit.
Ik wil toch nog wel eens die Mikautadze (oid) in de spits zien hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Meer schoten op doel dan in alle voorgaande wedstrijden samen
Ik verklaar me solidair met Shiiquote:
Dan kan ik ook al wel een paaspullup nemen jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is nog maar een week of 7 a 8 he
Oh die heb ik gemist danquote:
en niet een klein beetje ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:24 schreef pullup het volgende:
Goed ook weer klaar en goed uitgezocht met werken, het begint nu te regenen
quote:
Ik snap niet dat jij niet standaard een pandapullup hebtquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kan ik ook al wel een paaspullup nemen ja
Zelfde kleurstelling, minder stoer natuurlijk, vandaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij niet standaard een pandapullup hebt
Panda's zijn heel stoer hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfde kleurstelling, minder stoer natuurlijk, vandaar
Hmmmm.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Panda's zijn heel stoer hoor
[ afbeelding ]
jaquote:
Moge het u wel bekomen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:28 schreef mario390 het volgende:
heb mendiratan-lasagne gegeten
zelfs in backofen gebacken
met veel salat met tomaten en bohnen
Wat is mendiratan?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:28 schreef mario390 het volgende:
heb mendiratan-lasagne gegeten
zelfs in backofen gebacken
met veel salat met tomaten en bohnen
Is toch ook best wel erg?quote:
Goffer,nu zit dit in mijn hoofd GOA.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer met een kerst nummer associėren
Dat doet me dan weer met een kerst nummer associėrenquote:
Mijn favo kerstliedquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goffer,nu zit dit in mijn hoofd GOA.
Leuke avatar.quote:
GATVERDAMME.quote:
Lekker denk ikquote:
Natte lasagnevellen in tomatensaus.quote:
Ik vertrouw die oostenrijkerts wel er wat smakelijks van te brouwenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Natte lasagnevellen in tomatensaus.
Zolang ze er maar geen ananas in douwen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vertrouw die oostenrijkerts wel er wat smakelijks van te brouwen
Ik vertrouw ze net zo ver ik ze kan gooien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vertrouw die oostenrijkerts wel er wat smakelijks van te brouwen
Kyriėleis !quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
Nu zijt wellekome, Jesu lieve Heer
Gij komt van al zo hoge, van al zo veer
Nu zijt wellekome van den hoge hemel neer
Her al in dit aardrijk zijt Gij gezien nooit meer
Met wie heb je gezoend?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:43 schreef mario390 het volgende:
ik heb sowiezo veel salat met tomate en bohnen gegeten
heb ik doppelt gezoend gegeten
daar is egal wann de lasagne met
groenten was
Heer aloa.quote:
quote:
VARquote:
Heer erbarm u ken ik ook uit een ander gebed.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even wat achtergrond uit woord studie:
Merkwaardig woord, dat ‘Kyriėleis’. Misschien hebt u het wel eens gezongen, als
deel van de tekst van een oud christelijk lied. Ook wordt het wel in de mis
gezongen. De betekenis is ‘Heer, erbarm U’, zoals in o.a. Matteüs 9:27. Het is
eigenlijk verbasterd Grieks, want in het Grieks luidt het: Kuriė elečson. Door het
iotacisme (= de neiging diverse klinkers als een i uit te spreken) zijn deze woorden
in het Latijn terechtgekomen als ‘Kyriė ele-ison’ (of: elei-ison).
Mijn gebedskennis is erbarmelijk moet ik erkennenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer erbarm u ken ik ook uit een ander gebed.
Volendam staat voor bij Excelsior....met deze stand staat Ajax 18equote:
Is tijdens een slotgebed bij een dienst waar die zin wordt uitgesproken nadat de dominee iets zegt staat me bij.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn gebedskennis is erbarmelijk moet ik erkennen
quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volendam staat voor bij Excelsior....met deze stand staat Ajax 18e
quote:
quote:
Geen idee eigenlijk. Alsnog zullen ze niet blij zijn, de pleuris zal wel weer uitbreken in Amsterdam.quote:
Want Amsterdam is poep op de stoep...quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Alsnog zullen ze niet blij zijn, de pleuris zal wel weer uitbreken in Amsterdam.
En haat in de straatquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Want Amsterdam is poep op de stoep...
Big big city...quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Want Amsterdam is poep op de stoep...
Dansuh bijJansen...quote:
gebeurd overal ...quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:08 schreef mario390 het volgende:
krise heeft ook aich dob de en keer
groneningen heruit gegooid hebben
quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:10 schreef Deisyy het volgende:
Ow IN Zuid, het is natuurlijk geen Rotterdam
U zijt wellekome, SBE lieve Eendquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
Nu zijt wellekome, Jesu lieve Heer
Gij komt van al zo hoge, van al zo veer
Nu zijt wellekome van den hoge hemel neer
Her al in dit aardrijk zijt Gij gezien nooit meer
Als je in Rotterdam-Zuid woont, woon je OP Zuidquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:12 schreef Superbadeendje het volgende:
U zijt wellekome, SBE lieve Eend
Gij komt van al zo hoge, wij zetten bier voor u neer
Nu zijt wellekome uit een bad met natte reet
Her al in dit aardrijk maakt u ons alle o zo heet
Sinds hij wappie is af voor mij.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor die Lange
Kom je doen?quote:
-1quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds hij wappie is af voor mij.
quote:
Was ff bang dat je Henk en Henk ging draaienquote:
HenkHenk is een prima gozer.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was ff bang dat je Henk en Henk ging draaien
Ooit weleens vergist?quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar ga ik in 1ste instantie altijd van uit
quote:
Ik ben in de rust hockey gaan kijken,quote:
Leuke dames wel.Kwam ze weleens tegen tijdens het stappen.quote:
hmm meestal klopt het voorgevoel.. kom eigenlijk ook altijd goede mensen tegen in mijn leven.quote:
quote:
Wil ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
hmm meestal klopt het voorgevoel.. kom eigenlijk ook altijd goede mensen tegen in mijn leven.
Fout, dan woon je in de hel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je in Rotterdam-Zuid woont, woon je OP Zuid
Dat AI blijft amazing:quote:
Hiquote:maak een afbeelding met een verzameling bomen, zoals je postzegels verzameld.
Hier ook ja..quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds hij wappie is af voor mij.
Het is 5 - 2 gebleven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben in de rust hockey gaan kijken,
zo te horen een goede beslissing
Heerlijke positieve post weer van jequote:Op zondag 29 oktober 2023 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fout, dan woon je in de hel.
De kans dat je daar dood gevonden wordt is vrij groot
Grote Smurf.quote:
Dit was de positieve versiequote:Op zondag 29 oktober 2023 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijke positieve post weer van je
Die had het over rode harenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu moet ik plots aan Arne Jansen denken
Die groeien aan de rand vd zure sloot.quote:
Als het dan maar niet vloekt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat sluit de muts niet uit
Nou , nou nou...quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die groeien aan de rand vd zure sloot.
Nou ja, ik dacht laatst van een zijstraat van de Slinge naar Ahoy te lopen, dus ik nam de route door het Zuiderpark, daar had ik wel een beetje spijt van, ik moest ook weer terug en was blij dat ik weer bij mijn auto was. En dat was overdag.quote:
Ben nooit zo goed geweest met mode... dus dat zal wel los lopenquote:
Lekker dat je daar zo van kan genieten he.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Biertje, tonijnsalade.. en mijn favo ASMR verbouwing ... heerlijke zondagmiddag
Roodalg?quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die groeien aan de rand vd zure sloot.
Ja! Een rustgevoel dat ik koester:Yquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker dat je daar zo van kan genieten he.
Das een behoorlijk risico dat je genomen hebt jequote:Op zondag 29 oktober 2023 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht laatst van een zijstraat van de Slinge naar Ahoy te lopen, dus ik nam de route door het Zuiderpark, daar had ik wel een beetje spijt van, ik moest ook weer terug en was blij dat ik weer bij mijn auto was. En dat was overdag.
Maar rood haar, ik vind het prachtigquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben nooit zo goed geweest met mode... dus dat zal wel los lopen
Dat besefte ik achteraf ook, ik kreeg er ook niet hele positieve reacties opquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een behoorlijk risico dat je genomen hebt je
Probeer het nog eens, dan krijg je misschien van 1 of meer wel een heel positieve reactiequote:Op zondag 29 oktober 2023 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat besefte ik achteraf ook, ik kreeg er ook niet hele positieve reacties op![]()
In de pauze loop ik er ook wel doorheen, maar dan is het met een groepje.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar rood haar, ik vind het prachtig
Die negatieve reacties kwamen van collega's en het thuisfrontquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Probeer het nog eens, dan krijg je misschien van 1 of meer wel een heel positieve reactie
Bij jou kan het wel even pijn gaan doen
Dan doe je iets fout.quote:
Dat dacht ik al jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die negatieve reacties kwamen van collega's en het thuisfront
Je was Brave!quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat besefte ik achteraf ook, ik kreeg er ook niet hele positieve reacties op![]()
In de pauze loop ik er ook wel doorheen, maar dan is het met een groepje.
Positief denkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je was Brave!
[ afbeelding ]
Of stupid![]()
Ik ga voor Brave
Dan maar een huidigequote:Op zondag 29 oktober 2023 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb geen ex met rood haar.
Ik heb zelfs geen ex
Waar we wachten op regenquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard post jij daar iets bloots bij
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard post jij daar iets bloots bij
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer!
Ik dacht dat Ronald McDonald fictief was
Die is wel mooiquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:11 schreef aloa het volgende:
Leuk tijdverdrijf die plaatjes maken.
Zou verder niet weten waarvoor je het moet gebruiken.
[ afbeelding ]
Kennen jullie Carrothead niet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook toen ik die zag!
Alleen dat ie lelijk is. Heb eerder plaatjes gezien maar weet niet wat hij verder doet of zoquote:
Stand up comedianquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen dat ie lelijk is. Heb eerder plaatjes gezien maar weet niet wat hij verder doet of zo
Ah diequote:
Hier een paar onweerklappenquote:
Veel regenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |