quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:35 schreef Lovely het volgende:
Ik heb net koffie gezet, dus daar kan een lekkere appelkoek wel bij
De Plus hier pas om 11 uur..quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Hoop dat de winkels zo opengaan
Missquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:35 schreef Lovely het volgende:
Ik heb net koffie gezet, dus daar kan een lekkere appelkoek wel bij
Heer aloa.quote:
Britt Dekker en king George.quote:
EK dressuur.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het Britt. Mobiel moeilijk te zien.
Wat heeft ze gewonnen?
Dall-E 2 is op dit moment de bekendste AI-afbeeldingen generator. De tool is gecreëerd door OpenAI, het bedrijf van Elon Musk dat bekend staat om zijn werk op het gebied van kunstmatige intelligentie.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:46 schreef Lovely het volgende:
op welke AI site kan je plaatjes maken?
Microsoft Bingquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:46 schreef Lovely het volgende:
Oja, op welke AI site kan je plaatjes maken?
Kleine aanvulling:quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dall-E 2 is op dit moment de bekendste AI-afbeeldingen generator. De tool is gecreëerd door OpenAI, het bedrijf van Elon Musk dat bekend staat om zijn werk op het gebied van kunstmatige intelligentie.
https://www.bing.com/createquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:46 schreef Lovely het volgende:
Oja, op welke AI site kan je plaatjes maken?
Ga even checkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dall-E 2 is op dit moment de bekendste AI-afbeeldingen generator. De tool is gecreëerd door OpenAI, het bedrijf van Elon Musk dat bekend staat om zijn werk op het gebied van kunstmatige intelligentie.
Chandler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ga je hem delen hier?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:54 schreef Lovely het volgende:
Plaatje gemaakt nu wachten op het resultaat
Duurt vaak even..quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:54 schreef Lovely het volgende:
Plaatje gemaakt nu wachten op het resultaat
Nu ben ik wel benieuwd.quote:
quote:Reinout en Daniëlle Oerlemans verkleden zich als Jutta Leerdam en Jake Paul, schaatsster reageert
Daniëlle en Reinout Oerlemans hebben de lachers op hun hand gekregen met hun wel heel originele outifts voor Halloween. Het Nederlandse powerkoppel woonachtig in de Verenigde Staten besloot zich te verkleden als Jutta Leerdam en Jake Paul. De kiekjes waarop Daniëlle in schaatspak te zien is en Reinout met petje en een dikke baard werden gedeeld op het Instagram-account van Daniëlle en zorgden voor hilariteit.
Niks bijzonders, ik had dit in de zoekbalk getypt Een mooie kerstplaatjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |